To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant E39A VR4 2.0 16V Turbo

Maretzky85 - 10-03-2012, 20:08
Temat postu: Mitsubishi Galant E39A VR4 2.0 16V Turbo
No więc siedzę i poraz kolejny zakładam nowy temat.
Tym razem jednak to jest model o którym marzyłem od bardzo dawna :D
Przedstawiam Wam jeden z najwyższych modeli Galanta, car of the year 1988 :D
Zakupiony jako Dynamic 4, teraz prawie pełnoprawny VR4.
4WD, 4WS i do tego turbo :D

Na razie jak wspomniałem wyżej zrobiłem z niego VR4 (będę go tak nazywać, mimo, że brakuje mu napędów z wiskozami :P jak ktoś się będzie upierał przy swoim albo domagał się wyjaśnienia to dla poprawy humoru).
Na razie jestem mega zadowolony :) Napęd działa jak się należy, turbo pompi nieźle, komp evo8 spisuje się dobrze :)

W planach bardziej męskie turbo - evo2 czyli td05-16g, (na razie jest T-25 garreta), w końcu większe hamulce i odetkanie wydechu:)
Na razie tyle :P Jakby co to pytać :)




Wszyc - 10-03-2012, 20:32

G I T i tyle :) mam nadzieje że już przez zlotem przed premierowo go zobaczę ;)
Jogurt - 10-03-2012, 20:37

Maretzky85, wkońcu się przesiadłeś na porządnego Gala :!: przy takim to można dłubać z uśmiechem na twarzy :)
rosomak1983 - 10-03-2012, 20:55

gratulacje, bo autko swietne. :wink: To jakiego Marku ty kompa masz w koncu wydawało mi sie ze z EVO V , jakis tak flash :wink:

Jak mozna spytac ile wazy taka gablota ???
Co do VR4 to jeszcze z lekka wyglad sie rózni , ale ogólnie dla mnie jest jak marzeniem w idealnym kolorze...

Maretzky85 - 10-03-2012, 21:06

Miałem evo V, teraz mam EVO VIII.
W/g dowodu 1315 kg.
A różniły się troszkę przednim zderzakiem, ale niewiele :P

koszmarek - 10-03-2012, 21:09

Wszyc napisał/a:
że już przez zlotem przed premierowo go zobaczę ;)


w lipcu :)

Anonymous - 10-03-2012, 21:16

więcej zdjęć!! porządną sesje mu musicie zrobić !

a tak to gratki :D kolorek jedyny słuszny :)

xcracing - 10-03-2012, 21:40

Ja też bym chciał TURBO :cry:
Galant świetny, z podniesioną mocą musi się jeździć bajecznie.
Jakie masz zaciski z przodu jedno czy dwutłoczkowe?

xcracing - 10-03-2012, 21:41

I jeszcze jedno... UMYJCIE GO :mrgreen:
rosomak1983 - 10-03-2012, 21:55

xcracing napisał/a:
Jakie masz zaciski z przodu jedno czy dwutłoczkowe?

Takie jak Ty w koncu macie ta ubozsza wersje Dynamic-4 pierwotnie bo u Marka przechodzi przemiane w VR4... Tak wogóle Marku moze by sie znalazły dwutłoczkowe takie jak chyba w VR-4 czy tym bogatszym dynamicu były (z eclipse gsx oczywiscie). :wink:
Co do róznic to jeszcze emblematy, podobnie jak u mnie w eclipse, takze przecie miałem pierwotnie wersje AWD NA. Z tym ze u mnie w tym momencie jedynie mostu z LSD brakuje (ale mam i czeka na montarz) i emblematu z tyłu.
Jak dla mnie buda w która seryjnie włozyli NA moze byc nawet atutem, bezwypadkowa , zawieszenie w idealnym stanie, nie wytłuczone. Tak przynajmniej u mnie jest...
No i 16-ka musi byc jak nic... Wtedy bedzie moim zdaniem VR4, takim 100%, Acha no własnie jaka do VR4 wsadzali turbine ??? :wink: Cos pokroju 16-ki (o ile nie sama) ???

xcracing - 10-03-2012, 22:08

No przepraszam, ja mam dwutłoczkowe :D
mystek - 10-03-2012, 22:09

Mógłbyś napisać jakieś dane katalogowe tego modelu dla laików takich jak ja? :) super wyglądają te galanty! Sedany są świetne! Graty rarytasa, niewątpliwego :)
fj_mike - 10-03-2012, 22:25

Maretzky85, gratki. Zacny model :wink:
Na zlocie opij.. ... obejrzymy :P

rosomak1983 - 10-03-2012, 23:55

xcracing napisał/a:
No przepraszam, ja mam dwutłoczkowe :D

ale to fabryka dała czy Serek (czy tez moze Ty sam) ?????

Maretzky85 - 11-03-2012, 07:24

xcracing, to dołóż sobie turbo :P
Co do mycia, to był myty, tylko zdjęć nie miał. Przedni zderzak był walnięty z noskiem i reflektorem troszkę wejszłym do środka :P Ale lampa wyprostowana, zderzak i nosek się prostują picują i malują, więc jak już będę miał to zrobimy sesję i powrzucam :)
Zaciski jednotłoczkowe niestety :(
rosomak1983, jakby się znalazły to może jakoś byśmy się dogadali :)
Co do seryjnej turbiny w VR4 to było TD05 ale chyba 14stka a nie 16stka :P

Co do budy, to niekoniecznie bezwypadkowa. Nic nie widać, ale kilka rzeczy musiałem już zrobić żeby mi woda do środka nie wlatywała :P

A co do wymiany napędu, to wał muszę naprawić, bo stuka :P A jeśli chodzi o wymianę skrzyni, transferu i dyfra, to jedeny problem jest z tylnym dyfrem... Potrzebuję takiedo z LSD i miejscem na pompę 4WS :P

Spoecyfikacje?
http://www.youtube.com/watch?v=UE4GQfJL4Ck
http://www.youtube.com/wa...feature=related

Specyfikacje na wiki:
http://en.wikipedia.org/w..._specifications



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group