Nasze Miśki - Mitsubishi Galant E39A VR4 2.0 16V Turbo
Maretzky85 - 10-03-2012, 20:08 Temat postu: Mitsubishi Galant E39A VR4 2.0 16V Turbo No więc siedzę i poraz kolejny zakładam nowy temat.
Tym razem jednak to jest model o którym marzyłem od bardzo dawna
Przedstawiam Wam jeden z najwyższych modeli Galanta, car of the year 1988
Zakupiony jako Dynamic 4, teraz prawie pełnoprawny VR4.
4WD, 4WS i do tego turbo
Na razie jak wspomniałem wyżej zrobiłem z niego VR4 (będę go tak nazywać, mimo, że brakuje mu napędów z wiskozami jak ktoś się będzie upierał przy swoim albo domagał się wyjaśnienia to dla poprawy humoru).
Na razie jestem mega zadowolony Napęd działa jak się należy, turbo pompi nieźle, komp evo8 spisuje się dobrze
W planach bardziej męskie turbo - evo2 czyli td05-16g, (na razie jest T-25 garreta), w końcu większe hamulce i odetkanie wydechu:)
Na razie tyle Jakby co to pytać
Wszyc - 10-03-2012, 20:32
G I T i tyle mam nadzieje że już przez zlotem przed premierowo go zobaczę
Jogurt - 10-03-2012, 20:37
Maretzky85, wkońcu się przesiadłeś na porządnego Gala przy takim to można dłubać z uśmiechem na twarzy
rosomak1983 - 10-03-2012, 20:55
gratulacje, bo autko swietne. To jakiego Marku ty kompa masz w koncu wydawało mi sie ze z EVO V , jakis tak flash
Jak mozna spytac ile wazy taka gablota ???
Co do VR4 to jeszcze z lekka wyglad sie rózni , ale ogólnie dla mnie jest jak marzeniem w idealnym kolorze...
Maretzky85 - 10-03-2012, 21:06
Miałem evo V, teraz mam EVO VIII.
W/g dowodu 1315 kg.
A różniły się troszkę przednim zderzakiem, ale niewiele
koszmarek - 10-03-2012, 21:09
Wszyc napisał/a: | że już przez zlotem przed premierowo go zobaczę |
w lipcu
Anonymous - 10-03-2012, 21:16
więcej zdjęć!! porządną sesje mu musicie zrobić !
a tak to gratki kolorek jedyny słuszny
xcracing - 10-03-2012, 21:40
Ja też bym chciał TURBO
Galant świetny, z podniesioną mocą musi się jeździć bajecznie.
Jakie masz zaciski z przodu jedno czy dwutłoczkowe?
xcracing - 10-03-2012, 21:41
I jeszcze jedno... UMYJCIE GO
rosomak1983 - 10-03-2012, 21:55
xcracing napisał/a: | Jakie masz zaciski z przodu jedno czy dwutłoczkowe? |
Takie jak Ty w koncu macie ta ubozsza wersje Dynamic-4 pierwotnie bo u Marka przechodzi przemiane w VR4... Tak wogóle Marku moze by sie znalazły dwutłoczkowe takie jak chyba w VR-4 czy tym bogatszym dynamicu były (z eclipse gsx oczywiscie).
Co do róznic to jeszcze emblematy, podobnie jak u mnie w eclipse, takze przecie miałem pierwotnie wersje AWD NA. Z tym ze u mnie w tym momencie jedynie mostu z LSD brakuje (ale mam i czeka na montarz) i emblematu z tyłu.
Jak dla mnie buda w która seryjnie włozyli NA moze byc nawet atutem, bezwypadkowa , zawieszenie w idealnym stanie, nie wytłuczone. Tak przynajmniej u mnie jest...
No i 16-ka musi byc jak nic... Wtedy bedzie moim zdaniem VR4, takim 100%, Acha no własnie jaka do VR4 wsadzali turbine ??? Cos pokroju 16-ki (o ile nie sama) ???
xcracing - 10-03-2012, 22:08
No przepraszam, ja mam dwutłoczkowe
mystek - 10-03-2012, 22:09
Mógłbyś napisać jakieś dane katalogowe tego modelu dla laików takich jak ja? super wyglądają te galanty! Sedany są świetne! Graty rarytasa, niewątpliwego
fj_mike - 10-03-2012, 22:25
Maretzky85, gratki. Zacny model
Na zlocie opij.. ... obejrzymy
rosomak1983 - 10-03-2012, 23:55
xcracing napisał/a: | No przepraszam, ja mam dwutłoczkowe |
ale to fabryka dała czy Serek (czy tez moze Ty sam) ?????
Maretzky85 - 11-03-2012, 07:24
xcracing, to dołóż sobie turbo
Co do mycia, to był myty, tylko zdjęć nie miał. Przedni zderzak był walnięty z noskiem i reflektorem troszkę wejszłym do środka Ale lampa wyprostowana, zderzak i nosek się prostują picują i malują, więc jak już będę miał to zrobimy sesję i powrzucam
Zaciski jednotłoczkowe niestety
rosomak1983, jakby się znalazły to może jakoś byśmy się dogadali
Co do seryjnej turbiny w VR4 to było TD05 ale chyba 14stka a nie 16stka
Co do budy, to niekoniecznie bezwypadkowa. Nic nie widać, ale kilka rzeczy musiałem już zrobić żeby mi woda do środka nie wlatywała
A co do wymiany napędu, to wał muszę naprawić, bo stuka A jeśli chodzi o wymianę skrzyni, transferu i dyfra, to jedeny problem jest z tylnym dyfrem... Potrzebuję takiedo z LSD i miejscem na pompę 4WS
Spoecyfikacje?
http://www.youtube.com/watch?v=UE4GQfJL4Ck
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Specyfikacje na wiki:
http://en.wikipedia.org/w..._specifications
|
|
|