To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - [II 2.0 DID] Chip do 2,0 DID

Walcz72 - 12-03-2012, 07:42
Temat postu: [II 2.0 DID] Chip do 2,0 DID
Witajcie ,
Czy ktoś kto chipował swojego Outka może się podzielić informacjami , sugestiami. Czy warto to robić, czy nie są to wyrzucone pieniądze. Jak silnik lub sprzęgło to odczuwa , czy hamulce są wystarczające na co by nie był na dość ciężki samochód no i oczywiście spalanie wzrosło czy zmalało ??

serdecznie pozdrawiam

lexus - 12-03-2012, 12:21

Myślę że wszystko w tym temacie już było ,na gwarancji nie poleca się ,po są za i przeciw .Włącz funkcję szukaj nie ma tak łatwo :lol:
Walcz72 - 12-03-2012, 13:17

lexus napisał/a:
Myślę że wszystko w tym temacie już było ,na gwarancji nie poleca się ,po są za i przeciw .Włącz funkcję szukaj nie ma tak łatwo :lol:



Wielka szkoda , jestem w strasznej rozterce . Z jednej strony troszkę więcej mocy by się przydało ale z drugiej można być częstym gościem u mechanika :( A Ty wzmacniałeś swojego Outka ??

lexus - 12-03-2012, 14:52

No ja właśnie nie i jak na razie(91tyś) nie mam zadnych problemów ze sprzęgłem, dwumasą itp.Mocy mi nie brakuje bo jeżdzę spokojnie a w trasie według mnie idzie jak burza :mrgreen:
Mikołaj Wrocław - 12-03-2012, 22:37

Witam, Zrobiłem chipa w Outlanderze 2010 r. w serwisie .
Super sprawa spalanie spadło na trasie przy bardzo spokojnie jeździe 6,60l (mój rekord). Dużo zrywniejszy i najważniejsze super elastyczność, wyraźnie odczuwalnie i lepsza (zbiera się do wyprzedzania od razu po dodaniu gazu). Silnik mniej "traktorowaty" i cichszy. Osobiście polecam :)

rezon - 13-03-2012, 09:23

165KM zrobione dwa lata temu przy ok. 65kkm. Przy 82kkm wymiana sprzęgła i koła dwumasowego - sprzęgło nie przewiduje żadnych podwyżek.
lexus napisał/a:
a w trasie według mnie idzie jak burza
- bez chipa na pewno idzie jak burza - w szklance wody ;) . Gdybym miał podejmować dzisiaj decyzję - pomimo wymiany sprzęgła, itd. przeprogramowałbym jeszcze raz i w tym samym miejscu tj. Katowice. Nie ma problemów spadku mocy, trybów awaryjnych itp. przy spokojnej jeździe pali mniej - rekord 4,9, przy dynamicznej oczywiście pali więcej :twisted: , ale przede wszystkim jazda jest dużo płynniejsza - znaczna poprawa elastyczności silnika. Reszta tak jak pisał Mikołaj Wrocław - nieco ciszej, wyraźnie lepiej się zbiera na wyższych biegach i w trasach często to wykorzystuję. Nawet przez chwilę nie myślałem aby skorzystać z bezpłatnej opcji powrotu do ori ustawień.
Walcz72 - 14-03-2012, 07:44

rezon napisał/a:
165KM zrobione dwa lata temu przy ok. 65kkm. Przy 82kkm wymiana sprzęgła i koła dwumasowego - sprzęgło nie przewiduje żadnych podwyżek.
lexus napisał/a:
a w trasie według mnie idzie jak burza
- bez chipa na pewno idzie jak burza - w szklance wody ;) . Gdybym miał podejmować dzisiaj decyzję - pomimo wymiany sprzęgła, itd. przeprogramowałbym jeszcze raz i w tym samym miejscu tj. Katowice. Nie ma problemów spadku mocy, trybów awaryjnych itp. przy spokojnej jeździe pali mniej - rekord 4,9, przy dynamicznej oczywiście pali więcej :twisted: , ale przede wszystkim jazda jest dużo płynniejsza - znaczna poprawa elastyczności silnika. Reszta tak jak pisał Mikołaj Wrocław - nieco ciszej, wyraźnie lepiej się zbiera na wyższych biegach i w trasach często to wykorzystuję. Nawet przez chwilę nie myślałem aby skorzystać z bezpłatnej opcji powrotu do ori ustawień.


Jaki koszt takiego sprzęgł i koła dwumasowego ??

rezon - 14-03-2012, 09:33

Obecnie to ok. 3,5kzł - o lepszych parametrach niż badziewne ori. Mnie sama dwumasa kosztowała 4kzł - nie było jeszcze zamienników.
Bulbo - 16-03-2012, 00:50

ja mam 85 kkm , program zrobiłem przy 7kkm , sprzęgło mam ori jak i całą resztę , wynik to 164 konie i nie wyobrażam sobie jeździć tym bez programu , zawsze przed wizytą w ASO wgrywam serie i pierwsze co jak wyjadę to lece do tjunera na ponowne wgranie programu
klekotanie się nie zmieni, ale to wina samego Mitsu bo ten sam silnik w Pasku jest prawie nie słyszalny w kabinie a jak jest u nas każdy wie :oops:

arturodob - 21-03-2012, 12:25
Temat postu: ralliart
witam prosze o pomoc i rade od was koledzy mialem wczesniej zalozonego ralliarta boxa i tak jak innym wotku pisalem mialem problemy z turbina i przy wymianie turbiny wscieklem sie i wyciaglem tego boxa i autko jezdzilo na 16 zimowkach teraz jak zalozylem 18 tak mi sie wydaje ze troszke mocy brakuje i prosze o porade czy spowrotem zalozyc tego boxa ale sie boje zeby turbina znowu nie poszla a niedlugo mi sie juz konczy gwarancja
pozdrawiam i dziekuje

Walcz72 - 21-03-2012, 14:25
Temat postu: Re: ralliart
arturodob napisał/a:
witam prosze o pomoc i rade od was koledzy mialem wczesniej zalozonego ralliarta boxa i tak jak innym wotku pisalem mialem problemy z turbina i przy wymianie turbiny wscieklem sie i wyciaglem tego boxa i autko jezdzilo na 16 zimowkach teraz jak zalozylem 18 tak mi sie wydaje ze troszke mocy brakuje i prosze o porade czy spowrotem zalozyc tego boxa ale sie boje zeby turbina znowu nie poszla a niedlugo mi sie juz konczy gwarancja
pozdrawiam i dziekuje


Sprawdzałeś go na hamowni czy tak naprawdę daje coś ten Box ??

rezon - 21-03-2012, 15:05

arturodob napisał/a:
czy spowrotem zalozyc tego boxa ale sie boje zeby turbina znowu nie poszla a niedlugo mi sie juz konczy gwarancja
Ja mam zrobioną mapę - mocniejszą od realyarta i padła nie turbina, ale sprzęgło i dwumasa. W rozsądnych granicach tuning nie ma wielkiego wpływu na turbinę, a tym bardziej działający czasami realyart.
arturodob - 21-03-2012, 21:37
Temat postu: chip
hej a na ile go wycigles ze ci padlo sprzeglo i dwumas a czy ci duzo kopcil?
pozdrawiam i dziekuje

Anonymous - 22-03-2012, 13:55
Temat postu: Re: chip
arturodob napisał/a:
hej a na ile go wycigles ze ci padlo sprzeglo i dwumas a czy ci duzo kopcil?
pozdrawiam i dziekuje


Sprzęgło pada już w nietunowanym 2.2 HDI, który ma 156 KM i 380 Nm... U mnie padło zaledwie po 36 tys km przebiegu.

rezon - 23-03-2012, 20:42

arturodob napisał/a:
hej a na ile go wycigles ze ci padlo sprzeglo i dwumas a czy ci duzo kopcil?
165,6KM 358Nm. Nie kopcił. Dopiero pow. 100kkm przy mocniejszym naciśnięciu gazu trochę kopci. Outkowe sprzęgło i dwumasa nie ma po prostu zapasu i trzeba się liczyć z ich wymianą.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group