To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - Temperatura silnika a ogrzewanie

Anonymous - 10-12-2006, 20:28
Temat postu: Temperatura silnika a ogrzewanie
Witam po długiej przerwie ,mam pytanie związane z ogrzewaniem w moim lancerku temperatura silnika nigdy jeszcze niebyla na polowie a tu czytam ze powinna byc na poziomie 85-90 stopni wiec co zatym idzie w aucie ogrzewanie jest niezaciekawe na zimne wieczory powiedzcie jak zdemontowac i sprawdzic termostat poniewaz w moim modelu niema rzadnych srubek tylko jedna imbusowa na gorze ale za diabla niemoge jej ruszyc i zaczolem sie zastanawiac czy to aby nie komplet model silnika to c62 1,5 literka wersja na rynek amerykanski
kamilek - 10-12-2006, 21:14

Ta na górze to pewnie do odpowietrzania.
Jak u Ciebie nie ma śrubek? To do czego wchodzi wąż od chłodnicy? Nie masz tam śrubek? :?:
A ja jestem niezbyt zorientowany w temacie, więc prosiłbym o jedno wyjaśnienie:
jarekft napisał/a:
czy to aby nie komplet model silnika to c62 1,5 literka wersja na rynek amerykanski

A co to ma do rzeczy? To te amerykańskie aż tak różniły się budową? Tak z ciekawości pytam :)

josie - 11-12-2006, 09:31

Srubki:


Anonymous - 11-12-2006, 10:15

Ja mam zawsze połowe odkąd mam autko i niech tak zostanie do końca :D

Pozdrawiam

Anonymous - 12-12-2006, 19:30

Witam dzieki josie bardzo pomoglo mi twoje zdjęcie okazalo sie ze mam oslonke tego elemetu widocznego na zdjeciu i musialem go podwazyc i ukazaly sie srubki a oryginalnie wyglada jakby byl to komplet a tak pozatym jaki termostat doradzacie bo w sklepie gosciu zucil mi 5 rodzaji i sam niewiem co kupic cena zabardzo sie nierozni tylko teperatura otwarcia poczatkowego od 85 az po 95 stopni i niepotrafi doradzic jaki jest do mojego modelu bo niema go w katalogu
qpal - 12-12-2006, 20:13

Zasady są proste:
-Jeżeli silnik jest już trochę zjechany, tzn. bierze olej, ma przedmuchy i luzy oraz myślisz o założeniu gazu w przyszłości, to radzę poniżej lub 87 stopni Celcjusza.
-jeżeli jest wsio OK, jeździsz raczej spokojnie i nie myślisz o gazowaniu motorka, to możesz z powodzeniem założyć 91 stopni.
Dla większości silników podawany jest zakres pracy termostatu właśnie w tych granicach.

Krzyzak - 12-12-2006, 20:21

standardem jest 88 st. C - tu nie musisz kupowac jakichs super drogich rzeczy, moj termostat za 21 zl z JC dziala juz 7 lat
Anonymous - 14-12-2006, 01:14

Pozwoliłem sobie usunąć post ponieważ znalazłem część odpowiedzi na waszym forum. Reszte poprostu wyprobuje. Sorki za śmieći.
Anonymous - 15-12-2006, 15:55

Witam jestem juz po wymianie termostatu jak sie okazalo to mialem jeszcze oryginalny termostat na 82 stopnie i do tego byl zmiezony na temperature poczatkowa zaczynal sie otwierac przy 57 wiec tu tkwil problem, a teraz ciekawostka sruba imbusowa o ktorej pisalem jest sruba do regulacji temperatury poczatkowej niestety umnie juz niedziala zasniedzialy gwint i wyjechany imbus wiec jezeli jeszcze ktos ma oryginal i niewymienial termostatu na zamiennik to im wiecej wkreci srube tym pozniej sie otworzy termostat {informacje taka dostalem od własciciela sklepu z czesciami do miskow no i posiadacza tego samego modelu miska co ja}pozdrawiam i WIELKIE DZIEKI ZA POMOC


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group