[92-96]Lancer CB0 - Tarcze hamulcowe przód oraz koncówki drażka
Dragonfair - 22-03-2012, 12:23 Temat postu: Tarcze hamulcowe przód oraz koncówki drażka Witam wszystkich
Będe musiał wymienic tarcze z przodu oraz końcówki drażka i nie wiem jakiej firmy warto kupić te czesci a niechciałbym bez potrzeby przepłacić
WK89 - 22-03-2012, 16:27
tarcze ate albo trw
SnowDevil - 23-03-2012, 14:40
Podjedź do Auto TW i Ci to zrobią tanio i dobrze. Tarcze mają OK, końcówki też natomiast jeżeli będą proponować klocki RoadHouse to nie bierz bo będą piszczeć jak cholera. Wiem bo sam tą operacje robiłem u nich.
Piotras88 - 23-03-2012, 19:44
Końcówki 555
Hugo - 24-03-2012, 13:51
Piotras88 napisał/a: | Końcówki 555 | Duuużo lepsze i pewniejsze będą końcówki firmy CTR.
archi_voo - 29-03-2012, 13:25
Tarcze zdecydowanie ATE, a podłączając się pod temat sworznie jakiej firmy?
maro275 - 17-04-2012, 15:14
No, a co sądzicie o tych brembo? nie za tanie jak na taką firmę? jakieś podróbki ? Oglądam się za tarczami bo przychodzi czas wymiany u mnie.
http://moto.allegro.pl/ta...2231874673.html
archi_voo - 18-04-2012, 07:48
wydaje mi się że 175 za komplet to niepokojąco mało. ja za ATE dałem 230, a brembo są popularniejsze i na pewno mają dobrą opinię.
WK89 - 19-04-2012, 06:06
jakiś czas temu kolega za tarcze brembo zapłacił po 90zł a trw były po 170 , po prostu końcówka magazynowa i stąd niska cena możliwe że w tym przypadku jest podobnie
archi_voo - 19-04-2012, 07:52
możliwe, a co do tarcz pojawił się u mnie problem. Kiedyś w poprzednim aucie wymieniałem cały zestaw na ATE i była rewelacja. Ostatnio (jakiś miesiąc i zarazem 500 km temu) wymieniałem tarcze, klocki oraz płyn na ATE. Do dziś nie zaczął sprawnie hamować. Postanowiłem sprawdzić czy hamulce nie są zapowietrzone. Słyszałem, że jeśli na zgaszonym silniku naciska się hamulec i po kilku razach się utwardza to jest ok i tak też jest u mnie. Wróciłem z pracy nacisnąłem kilka razy na zgaszonym - utwardził się elegancko. Na odpalonym też kilka razy wdusiłem i pojechałem do domu. Co się okazało auto po tym zabiegu zaczęło hamować rewelacyjnie - tak jak powinno. Najgorsze, że dziś rano jadę i znów słabo... Co może być nie tak?
Nadmienię tylko, że nie maiłem w czasie docierania żadnych gwałtownych hamowań, tarcze wydają się być równomiernie starte i co mnie najbardziej (i chyba mile) zaskoczyło po tych wczorajszych testach tarcze nie parzyły mnie w palce - przy starych hamulcach koty się zimą grzały
seb96222 - 19-04-2012, 17:08
Kolego moze byc jeden problem . Jezeli masz abs to musisz hamulce odpowietrzac na odpalonym silniku.
archi_voo - 19-04-2012, 18:53
nie mam ABS...
seb96222 - 19-04-2012, 20:12
A kolego te przewody gumowe co lacza przewod miedzieny/stalowy z piastami nie sa sparciale? Sparcialy przewod jest czesto przyczyna takiego zachowania
Dragonfair - 25-04-2012, 08:27
Tarcze i klocki beda TRW
|
|
|