[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - [CY8A]Lancer Problemy techniczne - nowy zakup
QaDo - 24-03-2012, 11:34 Temat postu: [CY8A]Lancer Problemy techniczne - nowy zakup Witam kolegów,
jestem na zakupie (wszystko załatwione poza rozliczeniem) Lancerka cywilnego w dosyć ciekawej konfiguracji, wszystko ładnie pięknie tylko na oględzinach okazały się poniższe problemy (przejechane 67tys km) :
- Tarcze i klocki przednie zużyte, chciałbym tarcze sportowe nawiercane i wycinane z polskiej firmy MIKODA http://www.mikoda.pl/skle...ent=det&id=5531 , ale ani u nich ani na serwisie nie mogę namierzyć pasujących do tego modelu sedana.
- Na początku paliła się kontrolka poduszki powietrznej, pózniej zgasła, dziwne..
- Czy pojazd kupiony w polsce ma MMC w języku angielskim i innym poza PL ?
problem największy: - Wyświetla się błąd autoryzacji klucza, może nie znam się na mitsubishi, ale w stacyjce klucza nie było tylko zaślepka, kluczyki leżały luzem na fotelu, dodatkowo jeszcze większy ból, pilotami nie idzie zamknąć pojazdu... o co może chodzić ?
(lampki się swiecą jednak autko nie reaguje na polecenia).
mam nadzieje, że ten model z 2008 nie ma DPF'a, ale mimo wszystko chipowanie przed nim
A i dodatkowe pytanko, w autku do pełnej opcji brakuje chyba tylko szyberdachu i kamery cofania, takie kamerki nad rejestrację kosztują 99zł tylko pytanie czy mitsubishi przygotowało wiązkę na kamerę ? czy jest ona podpięta pod navi ? Wszystko rozkładać i ciągnąć kable to trochę lipa....
krzychu - 24-03-2012, 12:45 Temat postu: Re: [CY8A]Lancer Problemy techniczne - nowy zakup
QaDo napisał/a: |
- Tarcze i klocki przednie zużyte, chciałbym tarcze sportowe nawiercane i wycinane z polskiej firmy MIKODA http://www.mikoda.pl/skle...ent=det&id=5531 , ale ani u nich ani na serwisie nie mogę namierzyć pasujących do tego modelu sedana.
|
Jak chcesz porządne to EBC przednie raczej są dostępne u polskiego dystrybutora. Jak chcesz lepsze to DBA jedna z wyższych serii. Dostępność na zamówienie ~2 miesiące chyba, że akurat mają. Numery były na forum podawane, nie chce mi się teraz szukać.
QaDo - 24-03-2012, 13:46
Jedna firma podaje:
Numery oryginału: N3305066/NPS
EBC podaje D1384
Na forum nic nie znalazłem..
Bardziej ciekaweco z tym zamykaniem
mjsystem - 24-03-2012, 16:07
QaDo napisał/a: | - Tarcze i klocki przednie zużyte, chciałbym tarcze sportowe nawiercane i wycinane z polskiej firmy MIKODA http://www.mikoda.pl/skle...ent=det&id=5531 , ale ani u nich ani na serwisie nie mogę namierzyć pasujących do tego modelu sedana. |
Jak napisał powyzej krzychu, nie kupuj Mikody!
QaDo napisał/a: | - Czy pojazd kupiony w polsce ma MMC w języku angielskim i innym poza PL ? |
Nie ma menu w języku polskim, niestety.
QaDo napisał/a: | problem największy: - Wyświetla się błąd autoryzacji klucza, może nie znam się na mitsubishi, ale w stacyjce klucza nie było tylko zaślepka, kluczyki leżały luzem na fotelu, dodatkowo jeszcze większy ból, pilotami nie idzie zamknąć pojazdu... o co może chodzić ?
(lampki się swiecą jednak autko nie reaguje na polecenia). |
Na pewno masz klucze od tego egzemplarza? jak nie to masz niezły kłopot.
Spytaj o to kolegę tokyo, on jest w tym najlepszy
QaDo napisał/a: | A i dodatkowe pytanko, w autku do pełnej opcji brakuje chyba tylko szyberdachu i kamery cofania, takie kamerki nad rejestrację kosztują 99zł tylko pytanie czy mitsubishi przygotowało wiązkę na kamerę ? czy jest ona podpięta pod navi ? Wszystko rozkładać i ciągnąć kable to trochę lipa.... |
Czy na pewno w wersji navi jest kamera cofania? Z tego co wiem to nie ma. Szyberdachu również.
QaDo - 24-03-2012, 20:10
Dzięki za info o tarczach.
Co do kamery cofania to tak występuje, jednak koszt tej opcji z navi to 12tys
Więc często się nie spotyka i właśnie pytanie czy wiązka przygotowana, byłoby super.
Co do kluczy wątpie by była możliwość ich podmiany... sa wraz z dokumentami, zobaczymy co wymyślą, jak tego nie zrobią to 5% wartości. Ale kto wie ile kosztowałaby naprawa. Skontaktuję się z kolegą.
Ps. dodam jeszcze, że oczywiście odpala ale z tego co pamiętam klucz na tablicy był przekreślony, jednak nie więm co to oznacza. Pilota w stacyjkę włożyć się nie da
A może to istotne samochód wyposażony w handfree, jednak na placu był też otwarty.. przypomniało mi się też, że po lewej od kierownicy były dwa guziki ASC off i ASF off i naciśniecie jednego z nich nic nie zmieniało na luzie.
Luk - 24-03-2012, 22:21
QaDo napisał/a: | były dwa guziki ASC off i ASF off i naciśniecie jednego z nich nic nie zmieniało na luzie. |
ASC off wyłącza kontrolę trakcji, trzeba przytrzymać przez parę sekund. Piknie i na desce wyświetli się na górze wyświetlacza "ASC OFF"
ASF to chyba doświetlanie zakrętów, tym przyciskiem się zapewne wyłącza (pewnie masz xenony).
Co do klucza: a może po prostu zużyta bateria?
Samochód zamyka się z przycisku przy klamce? A jak się zamknie, to otwiera się ponownie?
Rozumiem, że kupujesz w komisie? To myślę, że i tak powinieneś podjechać do jakiegoś ASO na sprawdzenie, przy okazji powiedzą co z kluczykami i może sprawdzą poduszki (ta kontrolka).
tokyo - 25-03-2012, 10:39
witaj
Kamerke da sie podpiac ale troche inaczej, poniewaz wiazka jest. Do niej sie nie podpina. Czas podlaczenia pod navi,ale tak profi, 2 godz. Orginalnej nie kupuj, mozesz nie dac rady jej podpiac.
Kluczykiem sie nie przejmuj. Kup baterie wymien w pilocie i napisz czy sie cos zmienilo. Generalnie wszystko do zrobienia.
Pozdrawiam
QaDo - 25-03-2012, 11:15
Nie jest to samochód z komisu, a używany pogwarancyjny z małym przebiegiem od banku. Cyzli jednym słowem poleasingowy.
Co do baterii hmm może, ale i żeby oba komplety nie chodziły trochę dziwne. Z guzikiem na klamce nie próbowałem jakoś precyzyjnie. Ale po naciśnięciu na pewno samochód pikał więc systemy działają.
Xenony, a że nie odpalane to może dla tego nie szło tego wyłączyć, dzięki za naprowadzenie, co dwie głowy to nie jedna.
@Tokyo kamerkę oczywiście nie orygianał, przesadzają z ceną za to samo. Podpięcie jest za navi czy w te gniazda poniżej co byłoby trochę lipą, ale kamera to małe zmartwienie..
Obecnie zdecydowałałem się na zakup, jak zjadą za te dwa problemy 5% to można śmigać
gzesiolek - 25-03-2012, 20:31
QaDo napisał/a: | - Na początku paliła się kontrolka poduszki powietrznej, pózniej zgasła, dziwne.. |
Jesli sie powtorzy to do ASO i sprawdzenie czy nie podlega pod akcje serwisowa wymiany czujnikow, bo wsporniki rdzewialy i wlasnie czesto gesto powodowalo to blad i kontrolke...
mjsystem - 25-03-2012, 21:24
QaDo napisał/a: | problem największy: - Wyświetla się błąd autoryzacji klucza |
Dzis ogladałem lancerka kolegi prosto. Jeżeli masz taki przekreslony kluczyk, tak jak on, to jest tylko informacja o kluczyku(chyba o tym, żeby wyjąć?), nie błąd autoryzacji. Czyli wymień baterie i zobacz co dalej.
QaDo - 25-03-2012, 21:28
No dokładnie przekreślony kluczyk był. Ale w stacyjce siedzi taka plastikowa zaślepka, klucza do pojazdu nie ma, ale to chyba norma co ?
greg300 - 26-03-2012, 13:05
a czy czasem nie wystarczy wcisnąć stacyjke i wyłączyć do konca?? wtedy pilot zamknie auto
fargo - 26-03-2012, 13:19
QaDo napisał/a: | Ale w stacyjce siedzi taka plastikowa zaślepka, klucza do pojazdu nie ma, ale to chyba norma co ? |
Jeśli jest zaślepka to auto powinno mieć Keyless a kluczyk jest w pilocie schowany, taki mały zaczep naciskasz i wychodzi kluczyk, ściagasz zaślepkę ze stacyjki a pod nią masz miejsce na klucz
mjsystem - 26-03-2012, 14:51
greg300 napisał/a: | a czy czasem nie wystarczy wcisnąć stacyjke i wyłączyć do konca?? wtedy pilot zamknie auto |
Dokładnie. Albo wyjąć zaslepkę?
Ale co to jest za wersja? Czym zapalasz? Nie kluczykiem?
fargo - 26-03-2012, 15:56
mjsystem napisał/a: | Ale co to jest za wersja? Czym zapalasz? Nie kluczykiem? |
Jak auto ma Keyless to właśnie tą zaślepką się zapala
|
|
|