To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - [CY8A]Lancer Problemy techniczne - nowy zakup

QaDo - 24-03-2012, 11:34
Temat postu: [CY8A]Lancer Problemy techniczne - nowy zakup
Witam kolegów,
jestem na zakupie (wszystko załatwione poza rozliczeniem) Lancerka cywilnego w dosyć ciekawej konfiguracji, wszystko ładnie pięknie tylko na oględzinach okazały się poniższe problemy (przejechane 67tys km) :

- Tarcze i klocki przednie zużyte, chciałbym tarcze sportowe nawiercane i wycinane z polskiej firmy MIKODA http://www.mikoda.pl/skle...ent=det&id=5531 , ale ani u nich ani na serwisie nie mogę namierzyć pasujących do tego modelu sedana.

- Na początku paliła się kontrolka poduszki powietrznej, pózniej zgasła, dziwne..
- Czy pojazd kupiony w polsce ma MMC w języku angielskim i innym poza PL ?

problem największy: - Wyświetla się błąd autoryzacji klucza, może nie znam się na mitsubishi, ale w stacyjce klucza nie było tylko zaślepka, kluczyki leżały luzem na fotelu, dodatkowo jeszcze większy ból, pilotami nie idzie zamknąć pojazdu... o co może chodzić ?
(lampki się swiecą jednak autko nie reaguje na polecenia).

mam nadzieje, że ten model z 2008 nie ma DPF'a, ale mimo wszystko chipowanie przed nim :)

A i dodatkowe pytanko, w autku do pełnej opcji brakuje chyba tylko szyberdachu i kamery cofania, takie kamerki nad rejestrację kosztują 99zł tylko pytanie czy mitsubishi przygotowało wiązkę na kamerę ? czy jest ona podpięta pod navi ? Wszystko rozkładać i ciągnąć kable to trochę lipa....

krzychu - 24-03-2012, 12:45
Temat postu: Re: [CY8A]Lancer Problemy techniczne - nowy zakup
QaDo napisał/a:

- Tarcze i klocki przednie zużyte, chciałbym tarcze sportowe nawiercane i wycinane z polskiej firmy MIKODA http://www.mikoda.pl/skle...ent=det&id=5531 , ale ani u nich ani na serwisie nie mogę namierzyć pasujących do tego modelu sedana.


Jak chcesz porządne to EBC przednie raczej są dostępne u polskiego dystrybutora. Jak chcesz lepsze to DBA jedna z wyższych serii. Dostępność na zamówienie ~2 miesiące chyba, że akurat mają. Numery były na forum podawane, nie chce mi się teraz szukać.

QaDo - 24-03-2012, 13:46

Jedna firma podaje:
Numery oryginału: N3305066/NPS

EBC podaje D1384

Na forum nic nie znalazłem..

Bardziej ciekaweco z tym zamykaniem ;)

mjsystem - 24-03-2012, 16:07

QaDo napisał/a:
- Tarcze i klocki przednie zużyte, chciałbym tarcze sportowe nawiercane i wycinane z polskiej firmy MIKODA http://www.mikoda.pl/skle...ent=det&id=5531 , ale ani u nich ani na serwisie nie mogę namierzyć pasujących do tego modelu sedana.


Jak napisał powyzej krzychu, nie kupuj Mikody!
QaDo napisał/a:
- Czy pojazd kupiony w polsce ma MMC w języku angielskim i innym poza PL ?

Nie ma menu w języku polskim, niestety.
QaDo napisał/a:
problem największy: - Wyświetla się błąd autoryzacji klucza, może nie znam się na mitsubishi, ale w stacyjce klucza nie było tylko zaślepka, kluczyki leżały luzem na fotelu, dodatkowo jeszcze większy ból, pilotami nie idzie zamknąć pojazdu... o co może chodzić ?
(lampki się swiecą jednak autko nie reaguje na polecenia).

Na pewno masz klucze od tego egzemplarza? jak nie to masz niezły kłopot.
Spytaj o to kolegę tokyo, on jest w tym najlepszy
QaDo napisał/a:
A i dodatkowe pytanko, w autku do pełnej opcji brakuje chyba tylko szyberdachu i kamery cofania, takie kamerki nad rejestrację kosztują 99zł tylko pytanie czy mitsubishi przygotowało wiązkę na kamerę ? czy jest ona podpięta pod navi ? Wszystko rozkładać i ciągnąć kable to trochę lipa....

Czy na pewno w wersji navi jest kamera cofania? Z tego co wiem to nie ma. Szyberdachu również.

QaDo - 24-03-2012, 20:10

Dzięki za info o tarczach.
Co do kamery cofania to tak występuje, jednak koszt tej opcji z navi to 12tys :)
Więc często się nie spotyka i właśnie pytanie czy wiązka przygotowana, byłoby super.

Co do kluczy wątpie by była możliwość ich podmiany... sa wraz z dokumentami, zobaczymy co wymyślą, jak tego nie zrobią to 5% wartości. Ale kto wie ile kosztowałaby naprawa. Skontaktuję się z kolegą.

Ps. dodam jeszcze, że oczywiście odpala ale z tego co pamiętam klucz na tablicy był przekreślony, jednak nie więm co to oznacza. Pilota w stacyjkę włożyć się nie da :D

A może to istotne samochód wyposażony w handfree, jednak na placu był też otwarty.. przypomniało mi się też, że po lewej od kierownicy były dwa guziki ASC off i ASF off i naciśniecie jednego z nich nic nie zmieniało na luzie.

Luk - 24-03-2012, 22:21

QaDo napisał/a:
były dwa guziki ASC off i ASF off i naciśniecie jednego z nich nic nie zmieniało na luzie.

ASC off wyłącza kontrolę trakcji, trzeba przytrzymać przez parę sekund. Piknie i na desce wyświetli się na górze wyświetlacza "ASC OFF"
ASF to chyba doświetlanie zakrętów, tym przyciskiem się zapewne wyłącza (pewnie masz xenony).

Co do klucza: a może po prostu zużyta bateria?
Samochód zamyka się z przycisku przy klamce? A jak się zamknie, to otwiera się ponownie?

Rozumiem, że kupujesz w komisie? To myślę, że i tak powinieneś podjechać do jakiegoś ASO na sprawdzenie, przy okazji powiedzą co z kluczykami i może sprawdzą poduszki (ta kontrolka).

tokyo - 25-03-2012, 10:39

witaj
Kamerke da sie podpiac ale troche inaczej, poniewaz wiazka jest. Do niej sie nie podpina. Czas podlaczenia pod navi,ale tak profi, 2 godz. Orginalnej nie kupuj, mozesz nie dac rady jej podpiac.
Kluczykiem sie nie przejmuj. Kup baterie wymien w pilocie i napisz czy sie cos zmienilo. Generalnie wszystko do zrobienia.
Pozdrawiam

QaDo - 25-03-2012, 11:15

Nie jest to samochód z komisu, a używany pogwarancyjny z małym przebiegiem od banku. Cyzli jednym słowem poleasingowy.

Co do baterii hmm może, ale i żeby oba komplety nie chodziły trochę dziwne. Z guzikiem na klamce nie próbowałem jakoś precyzyjnie. Ale po naciśnięciu na pewno samochód pikał więc systemy działają.

Xenony, a że nie odpalane to może dla tego nie szło tego wyłączyć, dzięki za naprowadzenie, co dwie głowy to nie jedna.

@Tokyo kamerkę oczywiście nie orygianał, przesadzają z ceną za to samo. Podpięcie jest za navi czy w te gniazda poniżej co byłoby trochę lipą, ale kamera to małe zmartwienie..

Obecnie zdecydowałałem się na zakup, jak zjadą za te dwa problemy 5% to można śmigać ;)

gzesiolek - 25-03-2012, 20:31

QaDo napisał/a:
- Na początku paliła się kontrolka poduszki powietrznej, pózniej zgasła, dziwne..


Jesli sie powtorzy to do ASO i sprawdzenie czy nie podlega pod akcje serwisowa wymiany czujnikow, bo wsporniki rdzewialy i wlasnie czesto gesto powodowalo to blad i kontrolke...

mjsystem - 25-03-2012, 21:24

QaDo napisał/a:
problem największy: - Wyświetla się błąd autoryzacji klucza


Dzis ogladałem lancerka kolegi prosto. Jeżeli masz taki przekreslony kluczyk, tak jak on, to jest tylko informacja o kluczyku(chyba o tym, żeby wyjąć?), nie błąd autoryzacji. Czyli wymień baterie i zobacz co dalej.

QaDo - 25-03-2012, 21:28

No dokładnie przekreślony kluczyk był. Ale w stacyjce siedzi taka plastikowa zaślepka, klucza do pojazdu nie ma, ale to chyba norma co ? :)
greg300 - 26-03-2012, 13:05

a czy czasem nie wystarczy wcisnąć stacyjke i wyłączyć do konca?? wtedy pilot zamknie auto
fargo - 26-03-2012, 13:19

QaDo napisał/a:
Ale w stacyjce siedzi taka plastikowa zaślepka, klucza do pojazdu nie ma, ale to chyba norma co ? :)


Jeśli jest zaślepka to auto powinno mieć Keyless a kluczyk jest w pilocie schowany, taki mały zaczep naciskasz i wychodzi kluczyk, ściagasz zaślepkę ze stacyjki a pod nią masz miejsce na klucz :rolleyes:

mjsystem - 26-03-2012, 14:51

greg300 napisał/a:
a czy czasem nie wystarczy wcisnąć stacyjke i wyłączyć do konca?? wtedy pilot zamknie auto


Dokładnie. Albo wyjąć zaslepkę?
Ale co to jest za wersja? Czym zapalasz? Nie kluczykiem?

fargo - 26-03-2012, 15:56

mjsystem napisał/a:
Ale co to jest za wersja? Czym zapalasz? Nie kluczykiem?


Jak auto ma Keyless to właśnie tą zaślepką się zapala :rolleyes:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group