MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Folwark Kielce niezłe zoo
Rysio - 25-03-2012, 10:31 Temat postu: Folwark Kielce niezłe zoo Witam
Pojechałem ostatnio moim miśkiem do Autoryzowanego Dealera Mitsubishi w Kielcach - firmy Folwark w celu otrzymania fachowej pomocy związanej z moim autem. Niestety "nowe twarze" z obsługi, tak Ich będę nazywał dalej nie potrafili pomóc mi w rozwiązaniu błahego jak się okazało problemu. Dodam iż usterka ta wystąpiła wcześniej 2 kronie i bez problemu została usunięta przez osoby które niestety już tam nie pracują. Czułem się jak bym przyleciał statkiem kosmicznym do kowala który nie bardzo wie z której strony podejść, normalnie ściana - trzeba się umówić, nie ma kolegi który się na tym zna itd. "Nowe twarze" mają pojęcie o motoryzacji nie większe niż mój 8-letni syn, i dopiero po rozmowie z jednym z pracowników dowiedziałem się co tam się wyprawia. Otóż podobno właściciel zatrudnił dyrektora i spółka- bardzo podobają mi się ich ksywy żebym nie przekręcił "garbaty anioł" i "kojak" którzy robią totalne sprzątanie. Zwalnia się starych doświadczonych pracowników a w zamian zatrudnia się przypadkowych ludzi i przydupasów podobno w celu obniżenia kosztów, jednak za tym idzie także spadek dochodów - tak więc strzał w kolano. Reasumując bo nieco się rozpisałem więcej tam nie pojadę i rozmawiałem jeszcze z dwoma osobami które twierdzą tak samo - że dawniej przyjemnie było zajechać na Folwark napić się kawy, pogadać z fachowcami a i parę złotych zostawić oczywiście. Teraz nawet podobno kawa po 50 groszy -żenada, nie chodzi o pieniądze ale o sam fakt ale chyba tym chcą nadrobić straty po świetnych posunięciach nowego zarządu. Dla mnie człowieka z zewnątrz wygląda to tak -dyrektory czyli "garbaty anioł" i "kojak" siedzą i biorą niezłą kasę za nic a właściciel jak się dowiedziałem siedzi w budzie na komisie i sprzedaje używane auta -nieźle co ? Na koniec dodam tylko że dzięki uprzejmości jednego z przcujących tam ludzi otrzymałem nr telefonu do jednego z byłych przcowników który się tylko obśmiał i telefonicznie powiedział co trezba zrobić aby było dobrze.
Pozdrawiam
Rysiek
Jackie - 26-03-2012, 11:38
Rysio, jesteś tu nowy więc ostrzeżenia nie będzie ale:
- z całego postu nic nie wynika
- nie opisałeś usterki
- nie opisałeś jej usunięcia
- nie opisałeś kontaktu z "nowymi twarzami"
- polityka personalna danego przedsiębiorstwa NIE jest Twoją sprawą
- opinie na zasadzie "przydupasów" możesz sobie na wstępie odpuścić
Reasumując - albo konkrety albo szybko do tego wątku nie wrócisz.
Pozdrawiam
P.S. Odnoszę wrażenie, że post napisał rozgoryczony pracownik, którego zwyczajnie zwolniono - mylę się?
Rysio - 31-03-2012, 09:57
Słuchaj no "Jackie"
Zbyt pochopnie wyciągasz wnioski!
Idąc twim tokiem rozumowania można by stwierdzić np: że jesteś gejem bo nic nie napisałeś jakie lubisz dziewczyny .
A tak na poważnie
Po pierwsze nie napiszę szczegółów bo nie chcę nikogo wkopać, a i sam wolę pozostać incognito - to chyba jasne.
Po drugie nigdy nie pracowałem u dealera, w przeciwieństwie do Ciebie bo jesteś jednym z pracowników MMC
http://mitsubishi-grafix.pl/o-firmie
.... i stąd Twoja stronniczość także w innych postach - łatwo sprawdzić. Straszyć o usunięciu możesz ale nie mnie bo ja Mitsubishi będę się pozbywał i akurat na tym mi nie zależy, opinie swoją podtrzymuję i jak będzie trzeba to ją roztrąbię naszczęście są inne fora.
Cholera cenzura jak za komuny.
gulgulq - 31-03-2012, 10:07
Cytat: | Cholera cenzura jak za komuny. |
nie cenzura tylko kultura
nikt nie zamierza być niemiły wobec Ciebie ale sam się o to prosisz
zakaz przeklinania - jest opisany w regulaminie i zasadach forum - który zaakceptowałeś
co do oskarżeń - to forum publiczne wiec wypowiadając się wypadało by napisać konkrety
choćby napisać co to za usterka, objawy itp.. oraz sposób naprawiania - być może ta wiedza przyda się innym posiadaczom Outlanderów
Jackie - 31-03-2012, 12:06
Rysio napisał/a: | Słuchaj no "Jackie"
|
Jakoś nie przypominam sobie żebyśmy byli w takiej komitywie żebyś mógł pozwolić sobie na takie totumfackie teksty więc zwyczajnie przestań.
Rysio napisał/a: | Po pierwsze nie napiszę szczegółów bo nie chcę nikogo wkopać, a i sam wolę pozostać incognito - to chyba jasne. |
Brawo! Odwaga cywilna na medal. To takie polskie - opluć, wyśmiać, zgnoić no ale zza węgła bo z otwartą przyłbicą to brakuje....odwagi.
Rysio napisał/a: | w przeciwieństwie do Ciebie bo jesteś jednym z pracowników MMC
|
Nie jestem pracownikiem MMC, doczytaj.
Rysio napisał/a: | Straszyć o usunięciu możesz ale nie mnie bo ja Mitsubishi będę się pozbywał i akurat na tym mi nie zależy, opinie swoją podtrzymuję i jak będzie trzeba to ją roztrąbię naszczęście są inne fora. |
Więc zrób mi tę przyjemność i się przenieś na inne fora i tam roztrąb co tylko chcesz - tu Ci się to nie uda.
Pozdrawiam
Marcin-Krak - 31-03-2012, 13:32
Jackie napisał/a: | Więc zrób mi tę przyjemność i się przenieś na inne fora i tam roztrąb co tylko chcesz - tu Ci się to nie uda. |
Trzeba było dodać, że nie na Subaru - bo tam też będzie miał pecha Cię spotkać
Bartek - 02-04-2012, 10:01
Jackie napisał/a: | tu Ci się to nie uda. |
Myślę, że na żadnym forum o poziomie wyższym od pudelka nie powinno się to udać.....
Konkretów Panie Rysiu, bo jak dotąd mam nieodparte wrażenie, że Jackie trafił w 10
Radek07 - 02-04-2012, 16:39
Byłem ostatnio na przeglądzie w Folwarku i niestety miałem bardzo podobne odczucia co Pan Rysio.
maniax86 - 03-04-2012, 10:43
to może jakieś konkrety..... a nie sypanie ogólnikami z których nic nie wynika...
jazy1 - 03-04-2012, 19:12
ja tak trochę w obronie
konkretami są ( i to chyba jest do sprawdzenia )
- nazwa dilera
-to że była usterka z którą w autoryzowanym serwisie nie mogli dać sobie rady
- przed jakimś czasem można było usterkę naprawić
a reszta to opinie rozżalonego właściciela samochodu który zjawiając się w autoryzowanym sewisie słusznie domaga się wykonania profesjonalnej usługi.
A chodzi mi o to . TROCHĘ WIĘCEJ ZROZUMIENIA
maniax86 - 03-04-2012, 20:01
jazy1, wiecej konkretów.... było kilkanaście różnych opini o różnych ASO i te na plus i te na minus był szczegółowo opisywane.... włącznie z dokłądnym opisaniem usterki jak i nazwiskami osób z którymi sie miało do czynienia...
|
|
|