To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - i znow pytanie o obroty w c50

Anonymous - 11-12-2006, 21:26
Temat postu: i znow pytanie o obroty w c50
Witam i znow mam problem z obrotami w colcie... Przepustnice czyscilem regulowalem oczywiscie. Ale chodzi o to ze gdy go odpalam wzrasta od razu powyzej 2tys i dopiero po dluzszej chwili schodzi ladnie na 900. gdy jezdze trzyma 2tys dojezdzajac na swiatla dopiero po zatrzymaniu calkowitym obroty schodza do normalnych (900) cieply zimny nie ma roznicy... do tego colt zaczol palic jak smok na miescie wychodzi powyzej 12l ;/ co to moze byc? sonda? przeplywomierz?
Krzyzak - 11-12-2006, 22:01

to może być sonda, ale w tym modelu łatwo ją sprawdzić zwykłym miernikiem
co do regulacji - u mnie po zdjęciu klemy obroty też wchodzą wysoko, potem (nawet na gorącym silniku) po zatrzymaniu się potrafią nawet przez 30 sek. falować między 900 a 1200, żeby po tym czasie zatrzymać się na 850 rpm - trwa to czasem tydzień, czasem 2 i więcej, więc uznałem to za normę
tak od razu to trudno powiedzieć - zajrzyj pod maskę czy wszystkie podciśnienia na miescu itd.

Anonymous - 11-12-2006, 22:13

Jutro musze sie tym zajac. Jeszcze raz wyreguluje i sprawdze sonde. Chyba warto tez podlaczyc pod komputer i zobaczyc co bedzie i wykasowac bledy. Jutro bede walczyl napisze wieczorem jakie efekty:)
Krzyzak - 12-12-2006, 12:33

A masz błędy? CE się świeci? Jeśli tak, to nie ma sensu niczego czyścić i regulować - trzeba najpierw doprowadzić silnik do porządku.
Powiem tak - na mojej WWW opisałem jak sprawdzić błędy domowym sposobem a jak chcesz coś lepszego, to polecam temat "Jak podłączyć Palm do ECU" - tam jest opisane fajne urzadzonko serwisowe.

Anonymous - 13-12-2006, 23:09

Nie CE jeszcze nigdy od poczatku jak go mam sie nie zaswiecilo :) gasnie od razu po odpaleniu. Tym razem odlaczylem na chwile kleme i obroty znow sie ustabilizowaly ale trzymal 1300-1500. wyregulowalem jeszcze raz przepustnice i trzma na zimnym ok 1200 jak cieply piekne 900obrotow. Zobaczymy na jak dlugo. Ale dalej w miescie pali mi ok 9-10l jak na ta pore roku i ciagla jazde na zimnym silniku z punktu a do b to dobrze czy zle?
Krzyzak - 14-12-2006, 09:47

nie wiem czy to duzo, bo:
1. Colt teraz u blacharza - nie jeździlem nim od miecha, wiec nie wiem ile powinien palic
2. wczesniej palil ok. 6-6.5 l/ 100, ale na oponach z Galanta, ktore 10% zmniejszaja przebieg, wiec fakktycznie pali 5.4-6

Anonymous - 17-12-2006, 23:53

a u mnie dochadza oponki 195/15 wiec to tez moze zwiekszac spalanie ale chyba czas sprawdzic sonde
Anonymous - 21-12-2006, 22:54

Ja rowniez mam maly problem z obrotami. Mianowicie na rozgrzanym silniku dojezdzajac do swiatel trzyma ok 600obr. Po okolo 3s wchodzi na ok. 800obr. i zaczyna drzec :( Dodam, ze poduszki pod silnikiem sa ok.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group