To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - Gaśnie zaraz po odpaleniu

Anonymous - 12-12-2006, 09:27
Temat postu: Gaśnie zaraz po odpaleniu
Witam, mam dość nietypowy problem z moim colcikiem, odpala się bez problemu, po czym nagle po wciśnięciu pedału gazu gaśnie?? Miał ktos może podobny problem, wiem, że jest to dość dziwne, ale nie mam pojęcia czym to może byc spowodowane?? Prosze o pomoc.
Anonymous - 12-12-2006, 10:10

Napisz pierwsze jaki to colt ktory model jaki rocznik jaka pojemnosc i typ silnika, bo przyczyn moze byc wiele. Od tego ze go moze zalewac az po uszkodzenie ECU.
Anonymous - 12-12-2006, 11:06

Ja tak miałem jak brakło mi beny, heh

pozdro
SebaD

Anonymous - 12-12-2006, 11:27

sajmon, ma rację, a jak nie dodajesz gazu to chodzi na wolnych obrotach?
Anonymous - 12-12-2006, 15:36

To jest colcik C50, na benzynę, poj 1,3 rocznik 91. A zatankowany jest pod korek i tak się dzieje :(
Anonymous - 12-12-2006, 16:31

no dobra napisz jeszcze czy jest to wersja 1.3 12v 60 czy 75km bo chodzi o sterowanie gazniekiem / podcisnieniowe albo elektroniczne. Napisales tez o tym ze tak sie dzieje gdy jest zatankowany pod korek, ale czy tylko wtedy? Bo o ile pamietaqm to w colcie pompa paliwa jest zanurzona i chlodzona przeplywajaca benzyna wiec moze wina zalania do pelna?? jak sie myle to niech mnie ktos poprawi.
kamilek - 12-12-2006, 16:31

hany napisał/a:
po czym nagle po wciśnięciu pedału gazu gaśnie

Tak na chłopski rozum :D : dodajesz gazu i auto gaśnie, bo nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa lub powietrza jest za dużo. Ale to drugie odpada, bo silnik poprawnie pracuje na wolnych obrotach, więc nieszczelności żadnych raczej nie ma. Chociaż filtr może być zapchany...
Do sprawdzenia filtr paliwa, powietrza oraz pompa paliwa.

Hany, czy każde dodanie gazu kończy się zgaśnięciem? Możesz lekko nacisnąć pedał, żeby tylko trochę podnieść obroty? Czy auto gaśnie płynnie, czy szarpie, dusi się?
Masz gaźnik czy wtrysk? A posiadasz LPG?
sajmon napisał/a:
wiec moze wina zalania do pelna??

Nie no, o takich rzeczach to jeszcze nie słyszałem. Żeby zatankowanie do pełna powodowało takie problemy... Toż to niemożliwe.

Anonymous - 12-12-2006, 16:51

Wydaje mi sie ze w c50 1,3 nie bylo wtrysku.
po drugie wlasnie moze byc wina tzw lewego powietrza na gazniku po dodaniu gazu jak najbardziej, a mianowicie prosta sprawa: po dodaniu gazu zwieksza sie przeplyw przez przewody paliwowe wystarczy ze ten przewod jest gdzies lekko pekniety lub przerdzwialy i ciagnie tylko powietrze wtedy -> wiem bo to ju przerabislem w innym aucie nie mitsubishi

Hugo - 13-12-2006, 14:09

sajmon napisał/a:
napisz jeszcze czy jest to wersja 1.3 12v 60 czy 75km

Jak 1.3 12V to 75 KM. 1.3 8V ma 60 KM.
sajmon napisał/a:
Wydaje mi sie ze w c50 1,3 nie bylo wtrysku

Dobrze Ci się wydaje.

Anonymous - 13-12-2006, 22:08

Jak już pisałem wcześniej niech własciciel posta określi się czy na wolnych obrotach auto chodzi normalnie jeśli tak to oznacza to co już chłopaki napisali więc nie będę się powtarzał.


sajmon napisał/a:
po dodaniu gazu zwieksza sie przeplyw przez przewody paliwowe wystarczy ze ten przewod jest gdzies lekko pekniety lub przerdzwialy i ciagnie tylko powietrze wtedy -> wiem bo to ju przerabislem w innym aucie nie mitsubishi
Nie wprowadzaj go w błąd jeśli by były pęknięte lub przerdzewiałe przewody paliwowe to ciśnienie by benzynę wywalało na zewnątrz a nie zasysało powietrze i czuć by było paliwo a dłuższa jazda skutkowała by wyleceniem w powietrze, lewe powitrze może łapać tylko na doprowadzeniu powietrza lub nieszczelnym gaźniku.
Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi. Wiem że nie wszyscy tolerują moje wypowiedzi ale już taki jestem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group