To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - hamulce w v6 24v E54 oraz TCL

ddevils - 04-04-2012, 13:39
Temat postu: hamulce w v6 24v E54 oraz TCL
1.HAMULCE potrzebuje konstruktywnej rady -bylem u dwóch mechaników i za żadne skarby nie potrafią zdiagnozować przyczyny problemu.

podczas hamowania wpada mi pedał w podłogą musze kilka ładnych razy do pompowac żeby mocniej złapał - jest to na maxa niebezpieczne podczas jazdy.
pompa byla sprawdzana jest ok żadnego problemu, płynu nie ubywa a auto nie hamuje:(
jeden z mechaników zwrócił mi uwage na abs mianowicie w momencie kiedy sie włacza idzie pedał do góry nie ma bicia w pedał tylko idzie do góry może cos uklad abs ma na to wpływ?

2.TCL- czy na terenie i w okolicach Warszawy lub Siedlec potrafi mi ktos polecic mechanika który to ogarnie palą się diody pomarańsczowa i zielona - włacznik nic nie reaguje :(

dzieki i pozdrawiam

k@rol - 04-04-2012, 14:04

ddevils napisał/a:
podczas hamowania wpada mi pedał w podłogą musze kilka ładnych razy do pompowac żeby mocniej złapał

a próbowałeś je odpowietrzyć??

ddevils - 04-04-2012, 14:13

były odpowietrzane mechanik przepompował z 10 litrów płynu :) żeby sprawdzic pompę i odpowietrzyl na koniec i dalej lipa
k@rol - 04-04-2012, 14:18

a ktoś tam wcześniej grzebał czy nagle takie akcje się zaczęły odbywać?
ddevils - 04-04-2012, 14:25

Nagle,dłuzej postał i pedał zaczał wpadac wczesniej noralnie dobrze hamował.
wszyscy rozkładaja rece a tym bardziej ja. Faktem jest że takim autem nie da sie jeżdzic normalnie:(

k@rol - 04-04-2012, 14:40

http://forum.mitsumaniaki...ulc%F3w&start=0
http://forum.mitsumaniaki...anie+hamulc%F3w

tu jest trochę informacji pożytecznych, może mechanik źle odpowietrzył...

ddevils - 04-04-2012, 16:07

dzięki natomiast ten mechanik raczej wie co robi juz w poprzedniej Accordeonie z abs odpowietrzał i robił to dokładnie jak w opisach.
zaczynam sie zastanawiac czy jakas sekcja nie jest walnieta tylko pytanie czy na pompie powinno to wyjść ponieważ podczas diagnostyki pompy nie wyszło :(
obie sekcje na pompie działały bez zarzutu.

Frost - 05-04-2012, 18:35

Jak chcesz sprawdzić szybko ABS, to wypnij obojętnie którą wtyczkę i jedź na jazde próbną, zobaczysz czy dzieje sie to samo z hamulcami, nie zważaj uwagi wtedy na kontrolkę od abs-u :)
ddevils - 28-04-2012, 21:47

Frost a same bezpieczniki od ABS nie wystarczą -wtedy teoretycznie nie pwinien działac abs
Wszyc - 28-04-2012, 22:12

według schematów bezpiecznik powinien wystarczyć do uniemożliwienia pracy układu ABS chodź ja bym zrobił tak jak napisał Frost bo szybciej odpiąć wtyczki pod maską niż szukać bezpiecznika który jeżeli jest pod maską to jest jeszcze przykręcony pewnie jeżeli to jeden z tych dużych bezpieczników :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group