Galant - Ogólne - Powitanie i odrazu problem - 4G63 szarpie
Anonymous - 12-12-2006, 22:38 Temat postu: Powitanie i odrazu problem - 4G63 szarpie Witam serdecznie wszystkich grupowiczów
Jestem posiadaczem Galanta od pół roku, ale wcześniej nie miałem potrzeby pisania niczego, w związku z tym dopiero dzisiaj witam się, a wcześniej byłem uczestnikiem incognito...
Mój problem polega na kilkakrotnie opisywanym zjawisku szarpania silnika.
Samochód ma założoną przeze mnie instalację LPG. Problem wcześniej nie występował
Pojawił się od jakiś 2 miesięcy i trochę mnie drażni. Na benzynie na zimnym silniku bardzo to odczuwam w okolicach 2,5 kRPM. Na gorącym silniku trochę wyżej, ale też jest.
Świece wymienione, przewody także. W zbiorniku paliwa jest preparat czyszczący wtryski.
Co mogę jeszcze zrobić ?
Przekaźnik od instalki gazowej? (jak go rozpoznam?)
Kondenstatory w ECU ? (w którym miejscu jest komputer?)
Jeszcze jedno... przerwa w świecach, jaka powinna być ? ja mam 1,1. Czy przypadkiem nie powinna ona wynosić 0,8 ?
Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za pomoc
kojot128 - 13-12-2006, 16:17
Może przewody nie dokładnie zamontowałeś..., miałem podobne objawy, które ustapiły po wymianie swiec i kabli...
qss - 04-01-2007, 16:16
co do tego problemu to mam bardzo glupia propozycje ... ale ja mialem juz ten problem w 2 samochodach ... tyle ze bez gazu ... cos sie poprosu moglo zapchac jakims syfem i jak potrzebuje wiecej benzyny (gazu) to szarpie ... sprobuj poprostu pokrecci mu obrotami troche go pomeczyc przez chwilke i moze pomoze powodzenia
Anonymous - 05-01-2007, 16:33
w takim razie moze powypinaj kolejno wtryski, moze ktorys z nich nie dziala?
Anonymous - 05-01-2007, 16:41
No u mnie zrobiło sie podobnie.Na gazie jest luks a na benzynie szarpie przy ok.3000 obrotów.Wyżej jest dobrze moc jest. Zatankowana PB do pełna. Mam tak jakoś od tygodnia. Przewody nowe NGK świce wymieniane po kupnie sam. No i szarpie silnikiem na benz na wolnych obrotach a na gazie chodzi równo.
Mój to 2,5 V6
ROOB - 08-01-2007, 18:01
proponuje jeszcze wyczyścić przepustnice, przy okazji sprawdzić filtr paliwa...tzn wymienić bo i cóż tam sprawdzać gdy dodajesz "gazu" też szarpie? może przewody od powietrza? warto sprawdzić.
pozdrawiam..
Anonymous - 11-01-2007, 12:53
Jeżeli dławi go na niskich obrotach to będą puszczały wtryski i go przylewa. Należ wyciągnąć wtryski podłożyć menzurki włączyć zapłon nie powinno wyciec ani kropli,jeśli, na którymś wycieka to do wymiany. Przerwa powinna być 0,7 0,8
[ Dodano: 11-01-2007, 14:14 ]
Mała korekta od 92r. przerwa ma być 1,1mm
|
|
|