To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - Powitanie i odrazu problem - 4G63 szarpie

Anonymous - 12-12-2006, 22:38
Temat postu: Powitanie i odrazu problem - 4G63 szarpie
Witam serdecznie wszystkich grupowiczów

Jestem posiadaczem Galanta od pół roku, ale wcześniej nie miałem potrzeby pisania niczego, w związku z tym dopiero dzisiaj witam się, a wcześniej byłem uczestnikiem incognito...


Mój problem polega na kilkakrotnie opisywanym zjawisku szarpania silnika.
Samochód ma założoną przeze mnie instalację LPG. Problem wcześniej nie występował
Pojawił się od jakiś 2 miesięcy i trochę mnie drażni. Na benzynie na zimnym silniku bardzo to odczuwam w okolicach 2,5 kRPM. Na gorącym silniku trochę wyżej, ale też jest.
Świece wymienione, przewody także. W zbiorniku paliwa jest preparat czyszczący wtryski.
Co mogę jeszcze zrobić ?
Przekaźnik od instalki gazowej? (jak go rozpoznam?)
Kondenstatory w ECU ? (w którym miejscu jest komputer?)

Jeszcze jedno... przerwa w świecach, jaka powinna być ? ja mam 1,1. Czy przypadkiem nie powinna ona wynosić 0,8 ?

Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za pomoc

kojot128 - 13-12-2006, 16:17

Może przewody nie dokładnie zamontowałeś..., miałem podobne objawy, które ustapiły po wymianie swiec i kabli...
qss - 04-01-2007, 16:16

co do tego problemu to mam bardzo glupia propozycje ... ale ja mialem juz ten problem w 2 samochodach ... tyle ze bez gazu ... cos sie poprosu moglo zapchac jakims syfem i jak potrzebuje wiecej benzyny (gazu) to szarpie ... sprobuj poprostu pokrecci mu obrotami :P troche go pomeczyc przez chwilke i moze pomoze :) powodzenia :)
Anonymous - 05-01-2007, 16:33

w takim razie moze powypinaj kolejno wtryski, moze ktorys z nich nie dziala?
Anonymous - 05-01-2007, 16:41

No u mnie zrobiło sie podobnie.Na gazie jest luks a na benzynie szarpie przy ok.3000 obrotów.Wyżej jest dobrze moc jest. Zatankowana PB do pełna. Mam tak jakoś od tygodnia. Przewody nowe NGK świce wymieniane po kupnie sam. No i szarpie silnikiem na benz na wolnych obrotach a na gazie chodzi równo.

Mój to 2,5 V6

ROOB - 08-01-2007, 18:01

proponuje jeszcze wyczyścić przepustnice, przy okazji sprawdzić filtr paliwa...tzn wymienić bo i cóż tam sprawdzać :mrgreen: gdy dodajesz "gazu" też szarpie? może przewody od powietrza? warto sprawdzić.
pozdrawiam..

Anonymous - 11-01-2007, 12:53

Jeżeli dławi go na niskich obrotach to będą puszczały wtryski i go przylewa. Należ wyciągnąć wtryski podłożyć menzurki włączyć zapłon nie powinno wyciec ani kropli,jeśli, na którymś wycieka to do wymiany. Przerwa powinna być 0,7 0,8

[ Dodano: 11-01-2007, 14:14 ]
Mała korekta od 92r. przerwa ma być 1,1mm



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group