Nasze Miśki - MITSUBISHI COLT 1988 GTI 4G63
GóR3K - 12-04-2012, 23:42 Temat postu: MITSUBISHI COLT 1988 GTI 4G63 Witam wszystkich, kilka dni temu napatoczyło się do mojej kolekcji kolejne mitsu
Tym razem colcina gti z serduchem 4g63
Autko kupione w cenie skutera (z duuuuuuuuuuużą ilością ciekawych fantów) ,kupiłem je od osoby z Lublina, poprzednio w posiadaniu użytkownika szpala85 z coltmanii .
Na daną chwilę modyfikacje wykonane przez poprzedniego wlasciciela:
Grill Hella
Silnik 4g63 z eclipse
poliuretanowe tuleje zawieszenia
wydech 2,5' z kwasiaka
kolektor 4-2-1 z kwasiaka
końcowy kwasiak
zwrotnice przód Evo 2
heble przód 3000gt
heble tył Evo 2
proszkowo malowane elementy zawieszenia
Felgi evo2
gałka ralliart
dalsze modyfikację nastąpią
Na początek doprowadzenie wnętrza do ideału i porobienie bieżących spraw takich jak wymiana oleju ,płynów, filtrów ,świec ,rozrządu itp
FOTKI przed sprzedażą
mkm - 13-04-2012, 00:08
jak to mówią - każdy samochód wcześniej czy później znajdzie swojego amatora.
Gratuluję nabytku, bo w tym aucie chyba wszystko było modzone.
Więcej masz pod tym linkiem:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31993
Gratuluje, że kupiłeś go w cenie "skuterka", bo przez dłuższy czas utrzymywała się cena zbliżona bardziej do "motorka"
Zielu - 13-04-2012, 01:20
Znany Colt, znany Gratki.
Heble z przodu ma chyba dwu tłoczkowe, takie jak Gal E39A VR-4, Evo 1-2-3.
IMO te białe listwy nie pasują, reszta jest super.
rosomak1983 - 13-04-2012, 01:48
Bardzo fajny colt, dziwie sie ze tak długo nikt go nie kupił...
Daj jakies foto spod machy.
mystek - 13-04-2012, 06:49
#Górek - Gratki nabytku, kiedy byłem na kupnie auta również o nim myślałem, ale za daleko miałem do Lublina, po prostu . Ale AutoR, to gość znany na scenie tuningowej, więc na pewno dbał o auto
#Ross - nas, mitsumaniaków to dziwi, ale przeciętny Kowalski jak zobaczył ofertę to pewnie złapał się za głowę - 1988 rok i taaaaka cena?!... W dodatku Mitsu to nie Honda, która pewnie posiedziałaby z 2 tygodnie na allegro i by poszła w świat.
#Zielu - zgadzam się w zupełności z tymi białymi dodatkami
Xsystoff - 13-04-2012, 08:35
O ile dobrze pamietam, to bylo auto brata AutoR`a i siedziala tam hybryda 4g64 z 4g63 i miala pod 170hp i grubo ponad 200Nm. Na racingforum masz wiecej w tym temacie. Ciekawe czemu poszedl downgrade? Fajne hamulce, daj jakies foto 4g63 ładnie miota tą budą, do jazdy na codzien czy do sportu kupiles? Wydech troche duzy, z tego co czytalem na forum eclipsa to te silniki nie lubia rozprezenia wydechu.
Jak nie tajemnica zdradz cene, bo stal za 5 tysi w grudniu chyba
xcracing - 13-04-2012, 08:52
Noo, to co wyprawiał z nim poprzedni właściciel to masakra
Ciekawe jak jeździ teraz.
Gratulacje zakupu tego ciekawego Miśka.
GóR3K - 13-04-2012, 08:54
Xsystoff napisał/a: | O ile dobrze pamietam, to bylo auto brata AutoR`a i siedziala tam hybryda 4g64 z 4g63 i miala pod 170hp i grubo ponad 200Nm. Na racingforum masz wiecej w tym temacie. Ciekawe czemu poszedl downgrade? Fajne hamulce, daj jakies foto 4g63 ładnie miota tą budą, do jazdy na codzien czy do sportu kupiles? Wydech troche duzy, z tego co czytalem na forum eclipsa to te silniki nie lubia rozprezenia wydechu.
Jak nie tajemnica zdradz cene, bo stal za 5 tysi w grudniu chyba |
postaram się wrzucic trochę wiecej fotek jak czas pozwoli Kolego a możesz podać link do tego colcika z racing forum ?
Xsystoff - 13-04-2012, 09:07
KLIK
Torp12 - 13-04-2012, 09:32
Jak Cie krece , sam rozwazalem kupno tego Colta jak stal na allegro za 5 kawalkow:) Ech na fotkach wyglada miodzio. Zadowolenia z jazdy.
rosomak1983 - 13-04-2012, 10:45
Xsystoff napisał/a: | Ciekawe czemu poszedl downgrade? |
zabawa w regulowane koła nie udała sie... zawory papa. Ogólnie szkoda ze bo szło w dobrym kierunku. No i ciekawy projekt był/jest.
Xsystoff - 13-04-2012, 13:32
rosomak1983 napisał/a: |
zabawa w regulowane koła nie udała sie... zawory papa. Ogólnie szkoda ze bo szło w dobrym kierunku. No i ciekawy projekt był/jest. |
I to wystarczylo? Przeciez koszt czapki od 4g63 jest smieszny przy koszcie budowy tego auta (hybryda, hamulce, poliuretany, strojenie, skrzynia itp.). Prowadzilem rozmowy w sprawie kupna gratow do hybrydy ale odstraszyl mnie stopien kompresji w okolicach 12:1 co wymusza vpowera i strojenie na swini lub SA, a taka komplikacja w rajdach jest do dupy.
Sam samochod jest ekstra dla mnie Mnie 5 tysiecy kosztowal sam dawca i robocizna swapa, a gdzie reszta czesci
Anonymous - 13-04-2012, 13:51
świetny Colcior, z tego co wiem miał go brać kto inny z klubu ale chłopaki się nie dogadali
będziesz rzeźbił dalej czy zostawiasz tak jak jest ?
rosomak1983 - 13-04-2012, 13:53
Xsystoff napisał/a: | Sam samochod jest ekstra dla mnie Mnie 5 tysiecy kosztowal sam dawca i robocizna swapa, a gdzie reszta czesci |
czemu nie kupiłes tego ???
Tomek - 13-04-2012, 13:55
fajnie, że zasłoniłeś tablice na fotce w 1 poście, a w miniaturze (w podpisie) już nie
co wy macie z tym zasłanianiem tablic? na ulicy też zasłaniacie?
|
|
|