To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - CJ1A green JDM wannabe by caesaro

caesaro - 15-04-2012, 10:05
Temat postu: CJ1A green JDM wannabe by caesaro
Witam wszystkich,
Tydzień temu zakupiłem świeżo sprowadzonego Colta z Niemiec. Poprzednim właścicielem auta była jakaś Niemka, a teraz właścicielem jestem ja. Posiadam cały komplet książek serwisowych auto było cały do 2007 roku serwisowane w ASO w Niemczech. Auto na pierwszy rzut oka wygląda super, ale przy bliższym poznaniu traci niestety ... jest to moje pierwsze autko. Kupione na szybkiego... napaliłem się

Wyposażenie i dane techniczne:
Model: Colt CJ0 (CJ1A) 1.3
Silnik: 4g13 75KM 12 V
Rok produkcji: 09.1999
Przebieg: 212 000 (w dniu zakupu)
Serwisowany w Mitsubishi Motors w Niemczech
Wyposażenie:
- wspomaganie kierownicy
- klimatyzacja
- 4x airbag (2 boczne + kierowca i pasażer)
- ABS
- immobiliser
-ogrzewana tylnia szyba
-światło przeciwmgielne tylnie ...


oprócz tego w gratisie do wymiany:
- końcówki drążków
- wahacze
- miska olejowa ( będzie spawana )
- i pewnie jeszcze coś wyjdzie ...

Nie było konserwowane chyba nigdy od spodu dlatego jest strasznie przerdzewiałe.

mystek - 15-04-2012, 10:48

3/4 Aut z Niemiec jest serwisowana w "ASO" ;) dzisiejsze czasy są takie, że kupujesz książkę na allegro i robisz zmyśloną pieczątkę.

Tak czy siak oby Ci długo służył, szkoda tylko, że 1.3

mkm - 15-04-2012, 11:36

caesaro, witaj na Forum, a przy okazji... foty, foty i jeszcze raz foty! :wink:
rapart - 15-04-2012, 13:31

Trzymam kciuki za JDM plan ;) Zdjęcia poproszę również.
Tomek - 15-04-2012, 13:54

mystek napisał/a:
3/4 Aut z Niemiec jest serwisowana w "ASO" ;) dzisiejsze czasy są takie, że kupujesz książkę na allegro i robisz zmyśloną pieczątkę.


jak wnikliwie przeanalizujesz trochę rzeczy, to dojdziesz czy jest oryginalna czy nie

mystek napisał/a:
szkoda tylko, że 1.3


no niestety

niby jdm, a ja tam widzę jakieś naklejki z gum do żucia

mystek - 15-04-2012, 15:09

#Tomek - jeśli przeanalizujesz, to wyjdzie czy to jest faktycznie ASO, czy to jest jakaś firma gdzieś w niemczech :)
Tomek - 15-04-2012, 15:30

mystek, trochę więcej faktów i detali niż pieczątki

czasem wystarczy telefon do jedno z ASO z pieczątek

mystek - 15-04-2012, 17:15

o tym też mówię, ale spotkałem się (czytałem) o sytuacjach, kiedy taka firma jak na pieczątce faktycznie istniała w Niemczech, ale nie było to ASO tylko zwykły zakład mechaniczny. Ale też i słyszałem o akcjach, że taki adres w ogóle nie istnieje, jak na pieczątce. Dlatego z czystej ciekawości można sobie sprawdzić :)
caesaro - 15-04-2012, 21:43

Chcecie foty... proszę oto i moje zardzewiałe badziewie :P (Brzydkie Kaczątko z pomocą pieniędzy i odrobiny samozaparcia będzie się przeistaczać w Łabędzia :P )








Marcin-Krak - 15-04-2012, 22:24

caesaro napisał/a:
Posiadam cały komplet książek serwisowych auto było cały do 2007 roku serwisowane w ASO w Niemczech.


Czytajcie ze zrozumieniem :P
Potem nie wiadomo gdzie auto było serwisowane.
Wbrew pozorom sporo CJ-tek przez co najmniej pierwsze 5 i więcej lat jednak było serwisowane w ASO (mam na myśli te, z rynku niemieckiego).

caesaro, zadowolenia z autka życzę.
Ja uważam, ze nie mogłem lepiej trafić z pierwszym samochodem, którym by Colt właśnie :mrgreen:

KowaliK - 15-04-2012, 23:43

Podłużnice całe? Zgnity tylko od spodu czy coś jeszcze do zrobienia? Co jest JDM'owego w planie? Na zdjęciach bardzo fajnie się prezentuje, sam szukałem czegoś podobnego ale się nie udało. :)
caesaro - 16-04-2012, 07:41

Nie wiem jak podłużnice z tyłu ale przód jest w miarę OK :) w pasie przednim jest od spodu kilka dziur przeżartych już ale latem jak będę konserwę robił to wszystkie profile zamknięte zaleję olejem spalonym(ponoć najtańszy i najlepszy sposób) co się da to pospawam a jak nie to wymienie :)

co do JDM'u hmm... jak tylko trochę kaski wpłynie na konto będę polował na cześci z CJ'ek typowo na japoński rynek ... zero bodykitów... obniżenie też w grę nie wchodzi (drogi dziurawe jak ser) z racji silnika 4g13 to ma być ładne ciche autko ... prawie tak jakby z fabryki wyjechało :P

a właśnie... co myślicie i stickerbombach na klapie i ew. oklejeniu maski folią czarny mat/carbon ??? :P

Tomek - 16-04-2012, 08:08

Marcin-Krak napisał/a:

o tym też mówię, ale spotkałem się (czytałem) o sytuacjach, kiedy taka firma jak na pieczątce faktycznie istniała w Niemczech, ale nie było to ASO tylko zwykły zakład mechaniczny. Ale też i słyszałem o akcjach, że taki adres w ogóle nie istnieje, jak na pieczątce. Dlatego z czystej ciekawości można sobie sprawdzić :)


masz racje, ale mi chodziło o potwierdzenie przebiegu i samego faktu, czy książka jest autentyczna, czy "radosna twórczość"
a to czy dany serwis to jest ASO czy nie, to mnie mało interesuje, bo "ASO" nie znaczy lepiej
sam wiesz, że mamy Mitsumaniakowe ASO, które jakością obsługi nie odbiega od ASO

rapart - 16-04-2012, 11:39

caesaro napisał/a:
co do JDM'u hmm... jak tylko trochę kaski wpłynie na konto będę polował na cześci z CJ'ek typowo na japoński rynek ... zero bodykitów... obniżenie też w grę nie wchodzi (drogi dziurawe jak ser) z racji silnika 4g13 to ma być ładne ciche autko ... prawie tak jakby z fabryki wyjechało

To za wiele kolego nie popolujesz, ponieważ CJ nie różnił się wiele od wersji europejskiej. Weźmy na przykład pakiet Cyborga - CJ i europejski Sport/Sportive? jest taki sam z przodu, na bokach - różnią się tylko lotką. A jej import kosztuje, więc "trochę kaski" nie starczy. Tutaj jako posiadacz CA mam o wiele, wiele lepiej - pakiet aero był tylko w Japonii ;) Jeśli chcesz iść w kierunku JDM - zacznij właśnie od delikatnego obniżenia i ładnej, japońskiej (chociaż z wyglądu) felgi. Bez tego nie ani rusz w CJ w tym klimacie. Do tego na pewno rozpórki - Cusco, Ralliart od EVO dla przykładu.

caesaro napisał/a:
a właśnie... co myślicie i stickerbombach na klapie i ew. oklejeniu maski folią czarny mat/carbon

Stickerbomb wyszedł z USA - to po pierwsze primo. A po drugie primo - już się znudził ;) Maską w folii całkiem, ale dużo lepiej zrobić odlew.

Podsumowując - jeśli chcesz robić auto w tym klimacie, czeka Ciebie na pewno sporo pracy i na pewno sporo gotówki. Trzymam kciuki, bo nie będzie prosto. Szczerze mówiąc znam tylko jedną CJ, która trzyma klimat JDM, wzór do naśladowania: http://forum.jdmstyletuni...30893ff7cc32ab7 oraz http://juiceboxforyou.com...inty-freshness/ I jeszcze jeden biały Cyborg: http://www.jdmuniverse.co...-jdm-style.html

Marcin-Krak - 16-04-2012, 14:48

caesaro, pamiętaj, że kwestią czasu będzie kiedy stwierdzisz, że silnik 1,3 może i jest fajny - ale przydałoby się coś więcej pod maską ;) To tak w kwestii zostawienia sobie jakiejś rezerwy $$ ;)

caesaro napisał/a:
Nie wiem jak podłużnice z tyłu

One zdecydowanie bardziej lecą niż te z przodu. Więc ja bym szybko sprawdził - bo to może być ważniejsze do zrobienia niż
caesaro napisał/a:
JDM
;)

caesaro napisał/a:
a właśnie... co myślicie i stickerbombach na klapie

Ja myślę, że to bleee ukryte tfuuu. Z daleka szczególnie ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group