To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Przepustnica - wymiana na większą

Kojec - 17-04-2012, 11:14
Temat postu: [EAxA] Przepustnica - wymiana na większą
Siema,

zainteresowałem się od niedawna swapem przepustnicy z innego mocniejszego modelu, mam prośbę jaki jest ori wymiar w 2.5 V6??
Może już ktoś robi l takiego swapa?? Chcę od tego zacząć tuning silnika, a potem kolejne istotne kroki.
Pozdro

Owczar - 17-04-2012, 14:21

Według mnie wymianą przepustnicy więcej popsujesz niż poprawisz.
Po takiej zmianie od razu będzie potrzebne strojenie, które nie przyniesie wzrostu mocy...

Napisz jakie będą kolejne kroki.

Tomek - 17-04-2012, 15:12

jaki ma sens poszerzenie przepustnicy, kiedy otwór wlotowy w kolektorze dolotowym ma stałą średnice ?

Kojec, będziesz modyfikował kolektor?

od razu podpowiem, że nie ma co kombinować z przepustnicą z VR4 bo jest taka sama, a w niektórych mniejsza

waldi-1 - 17-04-2012, 18:38

pokjombinuj raczej z kolekktorem wydechowym, lub swapa tak jak legnum
Kojec - 17-04-2012, 20:33

waldi mówisz o przełożeniu kolektora od legnuma, lub vr?? Nastepnie chce zrobić w profesjonalnej firmie dolot z wylotem, sportowy wałek rozrzadu, komputer i tą przepustnice/kolektor, a na koniec jak osiągnie co bym chciał to kompresor i kute zabawki
waldi-1 - 17-04-2012, 20:35

ciekawe tylko ile ten silnik wytrzyma km po tym zabiegu :mrgreen: , kucie tłokow to dobry pomysł, ale legnum ma dwa turba
Owczar - 17-04-2012, 22:59

Kojec napisał/a:
waldi mówisz o przełożeniu kolektora od legnuma, lub vr?? Nastepnie chce zrobić w profesjonalnej firmie dolot z wylotem, sportowy wałek rozrzadu, komputer i tą przepustnice/kolektor, a na koniec jak osiągnie co bym chciał to kompresor i kute zabawki


To tak jakbyś pospawał sobie custom wydech, a na koniec kupił porządny dedykowany.

Kojec - 17-04-2012, 23:40

co do vr to tez sie zastanawiam ale musze sie zorientowac jak to cenowo wyglada
sampler - 18-04-2012, 08:06

Kojec napisał/a:
waldi mówisz o przełożeniu kolektora od legnuma, lub vr?? Nastepnie chce zrobić w profesjonalnej firmie dolot z wylotem, sportowy wałek rozrzadu, komputer i tą przepustnice/kolektor, a na koniec jak osiągnie co bym chciał to kompresor i kute zabawki


zmiana kolektora czy przepustnicy od VR4 nic nie da bo 6a13 to silnik atmosferyczny a 6a13tt to silnik twin turbo gdzie w dolot idzie duzo wyzsze cisnienie schlodzonego powietrza.

Pozatym jak chcesz wymieniac tyle gratow to od razu mowie ze taniej wstawic silnik od VR4 z calym osprzetem i zrobic VR2 na skrzyni F5M42. Masz wtedy pewnosc ze bedzie efekt bez wyplucia silnika no i czasowo znacznie szybciej to zrobisz.

robertdg - 18-04-2012, 08:24

Tylko weźcie pod uwagę, że wydech od VR-a idzie pod zbiornikiem paliwa, który w tym wypadku należałoby wymienić.
Kojec - 18-04-2012, 10:52

myśle że wydech to nie problem. Hmm jeżeli chodzi o cenę to VR orientowałem się stoi ok 9tys, a rozbitków na tą chwile nie ma.
waldi-1 - 18-04-2012, 22:55

a cos po angielsku ??
Owczar - 18-04-2012, 22:58

I think, exaust is not a problem. VR costs about 9k polish zlotych.
waldi-1 - 18-04-2012, 23:01

kurna, nie rob se jajcof, :mrgreen: mnie chodziło o anglika, i z niego cos powyjmować lub go przystosować do naszych przepisow
Hugo - 18-04-2012, 23:02

Owczar :thumbright: Widać, że za sobą nie przepadacie :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group