LPG - Instalacja do EA2A
Kamil_Ziomek - 19-04-2012, 09:12 Temat postu: Instalacja do EA2A Witam. Dostałem właśnie propozycje jakie części były by użyte do montażu instalacji lpg w moim galancie.
STAG 300 ISA2 4 cyl.
wtryski Hana H2000
reduktor AC R01
butla w koło wedle rozmiaru wnęki 630/220
przewody FARO (nie miedź)
filtr Certools F779C Glass Fiber
całość z montażem zgodnym ze sztuką 2800pln
Czy to będzie dobrze pracowało z misiem i ze sobą ?
Zakład który to zaproponował to Link do serwisu , jak to co piszą na stronie jest prawdą to montaż jest raczej porządny ściągają kolektor a nie wiertarka z odsysaczem.
P.s. Zna ktoś może ten warsztat ?
KaWu - 19-04-2012, 13:40
Kamil_Ziomek napisał/a: | Czy to będzie dobrze pracowało z misiem i ze sobą ? |
Powinno bdb pracowac.
Owczar - 19-04-2012, 21:25
Zestawik bardzo ok Tylko zastanawiam się czemu dają faro? Może łatwiej im się kładzie..
Kamil_Ziomek - 20-04-2012, 19:31
Też mnie ciekawi. Ale może to nie jest złe bo miedz można załamać i przekrój się zmniejszy, a te węże raczej trzymają wymiar na gięciach. W każdym razie mają homologacje do gazu więc się nie martwię.
To nie pozostaje mi nic jak podjechać na wstępną diagnozę (darmową ) i umówić się na montaż.
Galancior94 - 23-12-2012, 17:43
Witam. Podepnę się, gdyż będę miał montowaną taką samą instalację i mam pytanie do wtrysków. Jestem już pewny, że chcę Hany H2000 tylko nie wiem czy wybrać czerwone czy zielone. Galant EA2A jbc Z góry dzięki za odpowiedzi
Kamil_Ziomek - 24-12-2012, 13:36
U mnie jest na zielonych radzą sobie bardzo dobrze. ja bym mniejszych nie zakładał bo benzynowe też są do 200 KM obliczone z jakiegoś powodu.
Chłopaki dobrze się spisali co widać po wykresie z hamowni
Galancior94 - 24-12-2012, 14:16
Kamil_Ziomek, Też raczej wezmę zielone ze względu na hmm jakby to nazwać, "większy zapas mocy" (?). Mógłbyś ten wykres tutaj wrzucić ?
Owczar - 27-12-2012, 00:01
Zielone do 2.0 to minimum. Czerwone ledwo dają radą w V6, a tam jest mniej KM na cylinder.
Zolar - 27-12-2012, 07:58
Ja śmigam od 2 lat na Reg OMVL i chodzi lepiej niż na benzynie. Miałem obiekcje co do tego rozwiązania, ale gaziarz za nie poręczył i teraz nie żałuję. Do V6 musiałem kupić 2 listwy po 4 wtryskiwacze, a do 2,0 akurat starczy jedna. Nie namawiam, ale ja przetestowałem i wiem, że nie ma sensu zwiększać kosztów.
Galancior94 - 27-12-2012, 13:18
Zolar, Ja akurat mam do wyboru: STAG 300, Lovato i BRC. BRC drogie, a i są złe opinie o nim. Lovato ma dobre opinie i jest najtańsze. STAG 300 ma chyba najwięcej dobrych opinii, cena przystępna, więc wolę ciut więcej zapłacić i mieć STAG'a
Owczar, Ok, biore zielone
Zolar - 27-12-2012, 13:51
Galancior94 napisał/a: | Zolar, Ja akurat mam do wyboru: STAG 300, Lovato i BRC. BRC drogie, a i są złe opinie o nim. Lovato ma dobre opinie i jest najtańsze. STAG 300 ma chyba najwięcej dobrych opinii, cena przystępna, więc wolę ciut więcej zapłacić i mieć STAG'a
Owczar, Ok, biore zielone |
Stag 300 - bardzo dobre rozwiązanie. Sam jeżdżę na tym sterowniku. Ja pisałem o wtryskiwaczach. Koledzy polecali droższe Hany a ja sugeruję tańsze, sprawdzone przeze mnie rozwiązanie w postaci listwy wtryskowej Reg OMVL. Do tego zapodałem reduktor Zavoli S i jestem wiecej niz zadowolony.
bartezr - 27-12-2012, 17:20
ja osobiscie u siebie zalozylem Stag 400-premium i jak na razie zero problemow a koszt w okolicy 3200zl
Galancior94 - 27-12-2012, 17:43
bartezr, a w gdzie zakładałeś ?
bartezr - 27-12-2012, 19:48
Galancior94 napisał/a: | bartezr, a w gdzie zakładałeś ? |
ja akurat zakladalem w polmozbycie na bialowieskiej w szczecinie. myslalem ze bede musial dlugo czekac ale szybko poszlo. w poniedzialek wieczorem pojechalem do nich przypadkowo sie dowiedziec co i jak i za ile a juz w piatek mialem gotowe auto
Galancior94 - 27-12-2012, 23:38
bartezr, ja zakładam na Floriana Szarego. Jestem już umówiony na 3.01, bo akurat się wybieram na Pomorzany to na powrocie mogę zostawić auto Po zamontowaniu i przejechaniu kilkuset kilometrów wyrażę swoją opinię
|
|
|