Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Złaczę diagnostyczne
mateusz8230 - 23-04-2012, 13:37 Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Złaczę diagnostyczne Witam zamieszczam zdjecia jak wygląda u mnie złacze (chyba to jest własnie to diagnostyczne) znajdue sie ono po prawej strony kierowcy niedaleko pedału gazu.I tutaj moej pytanie nie wiem jak to jest opisane, chciałbym za pomocą tego spinacza wymrugać błędy.Gdzie mam wpiąć ten spinacz?Jeśli ktoś mógłby jakoś to wytłumaczyć było by super. Dodam potem filmik jakie błędy wyskakują.Wydaję mi się że to przybliży mój problem i będę mógł się z nim uporać na zawsze:D a jeśli nie za pomocą spinacza to taki kabel będzie pasować? http://allegro.pl/kabel-d...2266023144.html i do tego załączyć ten evoscan Przepraszam za ciągłe nękanie forum takimi sprawami ale jakoś muszę sobie z tym poradzić.
Fotki:[img] Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro[/img] [/code]
volve - 23-04-2012, 13:57
Musisz zewrzeć piny 1 i 4. Na tej szerszej cześci(ta od lewej na Twoim zdjęciu) 1 masz na dole a 4 masz na czwartym pinie liczonym od dołu.
Ogólnie patrząc na Twoje zdjęcie to tak wygląda rozkład pinów
8 16
7 15
6 14
5 13
4 12
3 11
2 10
1 9
Aha, w przedliftowej Cari nie odczytasz błędów za pomocą EvoScana. Jedynie spinacz bądź ASO.
mateusz8230 - 23-04-2012, 17:50
Dziękuję bardzo za pomoc.dobrze ze mówisz że za pomocą evoscana nie da rady, bo niepotrzebnie bym kupił ten kabel:)
plecho1 - 23-04-2012, 18:12
Źle zrozumiałeś kolegę volve, błędów nim nie sprawdzisz ale zrobisz diagnostykę silnika tak jak jest to opisane w temacie o Evoscanie. Często samo sprawdzenie błędów niewiele daje, najlepiej jest nagrać logi według opisu w temacie o kablu i zamieścić na forum aby ktoś na ich podstawie coś mógł doradzić.
volve - 23-04-2012, 18:13
Ale dzięki EvoScanowi odczytasz logi z kompa, możesz wszystko sprawdzić.
mateusz8230 - 23-04-2012, 18:35
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be tutaj filmik z dzisiaj, cały czas mruga tak samo,to są błędy?
to zamówić ten kabel http://allegro.pl/kabel-d...2266023144.html ??
Powiem jeszcze tak że nigdy mi nie mrugała podczas jazdy albo postoju ta kontrolka Check engine,i niedawno temu był odłączany aku i uczenie obrotów
Bartek - 23-04-2012, 18:45
Nie
Taki: http://allegro.pl/interfe...2274158974.html
+ modyfikacja zwarcie pin 1 i 4
mateusz8230 - 23-04-2012, 18:58
kabel zamówiłem,może środa będzie.Jak posługiwać sie tym programem? tzn jak już podłącze samochód tym kablem złacze 1 i 4 i co dalej? start data logger? co zaznaczyc a co odznaczyc? wiem ..głupie pytania ale tego nie robiłem jeszcze.
plecho1 - 23-04-2012, 19:02
Przeczytaj dokładnie ten temat:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Tu jest wszystko dokładnie opisane. Na stronie chyba 11 kolega Aren wrzucił gotowy konfig który działa pod win XP, wystarczy tylko skopiować w wyznaczony katalog i będziesz miał wszystko automatycznie ustawione.
mateusz8230 - 23-04-2012, 19:03
ale ja mam win 7 i co teraz?
plecho1 - 23-04-2012, 19:05
To wszystko ustawisz ręcznie, też jest to tak opisane, że na pewno sobie poradzisz. Jest też dokładnie opisane jakie parametry zaznaczyć przy nagrywaniu logów i w jakich warunkach je nagrywać. Czytaj a wszystkiego się dowiesz.
mateusz8230 - 23-04-2012, 19:11
ok czekam za kablem,mam nadzieje że dużo błędów nie pokaże:P
wichura1 - 23-04-2012, 20:17
Jak mruga tak jak na filmie oznacza, że nie ma żadnych błędów.
mateusz8230 - 24-04-2012, 07:32
to jakaś przyczyna przerywania musi być...może jakieś przebicie albo filtry w pompie wc tak mi się wydaje...ale kabel i evoscan moze cos wiecej powie.Powiem jeszcze tak że przy łączeniu kolektora dolotowego z pokrywa zaworów widać wycieki oleju..moze tam lapie lewe powietrze i olej wydostaje sie na zewnatrz,jeśli tak to kupić uszczelkę czy silikon wys. temp. starczy?
plecho1 - 24-04-2012, 07:42
Ten olej, to może być wina uszczelki pokrywy zaworów, tu masz dokładnie pokazane jak to wygląda:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=72498
Jednak raczej nie powinno mieć to wpływu na pracę silnika.
|
|
|