To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - ile oleju do wspomagania?

Anonymous - 14-12-2006, 10:29
Temat postu: ile oleju do wspomagania?
Jak w temacie.Czy ktoś z was wie ile wchodzi oleju do wspomagania kierownicy w 2.0glsi?Chce wymienić i zastanawiam sie czy litr mi starczy.
Krzyzak - 14-12-2006, 11:18

ok litra
Anonymous - 14-12-2006, 13:04

ok dzięki.A może masz jakieś wskazówki którędy najlepiej spuścić stary??
Krzyzak - 14-12-2006, 14:01

przy maglownicy - odkrecajac przewody
chociaz z niej samej, to niezabardzo wiem jak spuscic - trzeba by wymontowac, odwrocic do gory zaciskami i moze cos wycieknie (nigdy tego nie robilem)

Anonymous - 17-12-2006, 11:19

Spuszczac sie powinno... ( :lol: :lol: :lol: przepraszam :lol: ) z wezyka powrotnego przy zbiorniczku, ale dam Ci dobra rade nie spuszczaj calego odrazu, bo odpowietrzyc pozniej to cholerstwo to caly dzien rypania i jeszcze pompe zakatujesz. Upusc tyle zeby na dnie zbiorniczka zostalo i wlewaj powoli swiezy starajac sie nie zmieszac obydwu i tak popuszczaj i jednoczesnie dolewaj zeby nie zaciagnal ani troche powietrza czyli trzymajac poziom powyzej pierwszego odejscia. Wlej tak ile sie da i wlacz silnik (najlepiej we dwoch, zeby jeden caly czas pilnowal stanu, bo inaczej caly patent wezmie w leb). Pokrec kilka razy kiera od lewa do prawa i spowrotem i wylacz silnik (staraj sie krecic na podniesionym przodzie, to listwa tak w tylek nie dostanie). Jak w sumie Ci juz wejdzie 0,8-0,9l to masz napewno przelany caly uklad swiezym olejem. Podlacz powrot i znow odpal silnik i pokrec kilka razy kierownica. upewnij sie, ze nie ma pianki tworzacej sie przez babelki powietrza na powierzchni oleju w zbiorniczku i ze skok wysokosci lustra oleju miedzy skrajnymi polozeniami (L/P) kierownicy nie jest wiekszy niz 5mm, wtedy masz pewnosc, ze nie dostalo sie powietrze do ukladu i mozesz zakrecic korek i ruszac w droge.
WARNING! Jazda na zapowietrzonym ukladzie drastycznie skraca zywotnosc pompy oleju i innych podzespolow ukl. kierowniczego !!!
BTW bardzo sympatycznie wymienia sie tak rowniez plyn w ukladzie sprzegla (oczywiscie nie krecimy wtedy kolkiem :D ba nawet nie trzeba ciskac sprzegla, bo uklad jest na tyle przepustowy, ze sam pieknie schodzi) 8)
GOOD LUCK

Powyzsze spostrzezenia oparto na autopsji wlasnej w ex ASO Mitsubishi :? oraz serwisowce :D
All rights reserved :wink: :lol:

Anonymous - 17-12-2006, 12:06

Jak czesto się powinno wymieniac takie plyny jak:

wspomaganie, sprzeglo, skrzynia, hamulcowy (cos jeszcze zostalo oprocz silnika ? :) )

Anonymous - 17-12-2006, 12:11

Rangarok napisał/a:
cos jeszcze zostalo oprocz silnika ?
chlodniczy, uzupelnienie wody w aku obslugowych i czynnik chlodniczy dla luxusiarzy :lol: Hamulcowy, sprzegla i chlodniczy to najlepiej poprostu sprawdzac. Wlasnie niby jeszcze nie byl czas na sprzeglowy, a miernik pokazal, ze nie dlugo moze sie zagotowac i wymienilem. Reszta tak jak w ksiazce, ale nie wiem dokladnie jak jest w Twoim przypadku z silnikiem i skrzynka.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group