Pajero III - [3,2 DID] Jak samemu wyczyścić zbiornik paliwa.
daria65 - 10-05-2012, 18:46 Temat postu: [3,2 DID] Jak samemu wyczyścić zbiornik paliwa. Panowie może i dla fachowca proste.
Ale co i jak po kolei zrobić aby dobrać się i wyczyścić zbiornik paliwa.
Chcę to zrobić samemu.
Dzięki z góry za podpowiedź i pomoc.
siersciunio - 10-05-2012, 19:39
Kobieta też może
Zdemontować płukać płukać płukać jak nic nie leci jak się trzepocze to ok.
Ja tak 3 dni robiłem i kupiłem nowy
Heilsberg - 10-05-2012, 20:11
Najlepiej wyczyścić kupując nowy u Zbyszka
Student - 10-05-2012, 21:03
Ale co czyścić.
Laik jestem , Pajęro jaki ma zbiornik, metalowy?
kriss499 - 10-05-2012, 21:17
[quote="siersciunio"]Kobieta też może
chyba to nie kobieta coś mi sie wydaje
zbyszekm2 - 10-05-2012, 22:08
Student napisał/a: | Ale co czyścić.
Laik jestem , Pajęro jaki ma zbiornik, metalowy? |
Metalowy. czyści się syf który pozostaje na dnie z paliwa i skropliny wody.
siersciunio - 11-05-2012, 07:36
Ewentualnie odpadający ocynk (lub inne dziadostwo)co się sypie w środku.
artmit1 - 11-05-2012, 15:22
Wyczyścic albo zbiornik albo kieszeń kupując nowy zbiornik
Pozdro
daria65 - 14-05-2012, 20:26
Dzięki lożo szyderców za pomoc.
Rozumiem, że wszyscy jeździcie z galaretą na dnie zbiornika...
Student - 15-05-2012, 07:30
Ale w czym rzecz.
Wymontować , odkręcić pływak, wyczyścić banzyną i zamontować spowrotem.
zbyszekm2 - 15-05-2012, 08:41
Trzeba wykręcić cały zbiornik i sprawdzić jego stan. Wypłukać, ocenić stan, ew. przeprowadzić konserwację.
Anonymous - 15-05-2012, 11:37
Ja miałem czyszczony w ASO ( 170 zł za godź roboty X 6 godź = 1020).Po jakimś czasie okazało się ,że to i tak na nic bo z przewodów ( skorodowanych ) wyciekało paliwo . Po wyciągnięciu całego baku (ale już nie w ASO )okazało się ,że przewody i cały bak totalnie zasyfiony . Kupiłem nowy ( regenerowany u Zbyszka ) , zmieniono i jest ok . Tak więc cała robota z czyszczeniem to był tylko pic na wodę za ponad 1000 .
TangoKK - 15-05-2012, 17:26
butyński napisał/a: | Ja miałem czyszczony w ASO ( 170 zł za godź roboty X 6 godź = 1020).Po jakimś czasie okazało się ,że to i tak na nic bo z przewodów ( skorodowanych ) wyciekało paliwo . Po wyciągnięciu całego baku (ale już nie w ASO )okazało się ,że przewody i cały bak totalnie zasyfiony . Kupiłem nowy ( regenerowany u Zbyszka ) , zmieniono i jest ok . Tak więc cała robota z czyszczeniem to był tylko pic na wodę za ponad 1000 . |
A ile kosztuje regenerowany u Zbyszka jeśli można zapytać?
siersciunio - 15-05-2012, 20:22
Tak bez żartów .
Mój był całkowicie zanieczyszczony po wypłukaniu piasku i i wody , pomimo 3 dniowych płukań dalej się sypało coś w stylu odpadającego ocynku.
Zdecydowałem się na nowy zbiornik za ok 1890 złotych bo doszedłem do wniosku że używany z rocznika 2002 jak zapewniał sprzedawca w super stanie to strata pieniędzy. Natomiast nie pamiętam po którym roku bodajże 2004 zmieniono technologie więc może te nowsze są lepsze.
Sprawdź też rurę wlewu paliwa bo u mnie też skończyło się wymiana tego elementu, natomiast rurkę kupiłem używkę (nowa 900), wypiaskowałem ,poreperowałem przelew i dorobiłem rurki odpowietrzające (z układu hamulcowego z Fiata 125 ) reszte pomalowałem 2 razy farba podobną do smoły .
Teraz układ paliwowy jest idealnie czysty i w filtrze nie ma grama zanieczyszczeń ALE...... przed wymiana pompa się posypała 2 razy raz 5500 (klimcar) drugi raz 4000 naprawa we wrocku.
[ Dodano: 15-05-2012, 20:27 ]
wisi jakis na allegro za 799 do longa
http://allegro.pl/pajero-...2330062098.html
daria65 - 16-05-2012, 20:38
No i tego całego syfu się obawiam w zbiorniku.
Stąd też pytanie jak go zdemontować do płukania. Bo słyszę różne dziwne teorie.
|
|
|