To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - 3000GT 94/SL - reaktywacja

piotr_bb - 28-05-2012, 21:04
Temat postu: 3000GT 94/SL - reaktywacja
Chciałem przedstawić moje toczydełko 3000GT , dlaczego 3kgt to proste jest piękny i jedyny w swoim rodzaju , ale od początku .

Zawsze marzyłem o furce z dużym silnikiem V6 lub V8 i właśnie przyszedł czas na spełnienie tego marzenia . Początkowo wybór padł na Mustanga GT oczywiście V8 , ale jednak dość szybko przeszło mi wystarczyła jedna przejażdżka , niestety w środku tandeta a jakość skóry to kpina jedynie ten dźwięk silnika no i tylny napęd . Podczas jazdy przy ostrym wejściu w zakręt myślałem , że wyślizgnę się z pasów bo tak była gładka skóra na fotelach .

I tutaj zaczyna się zainteresowanie 3000GT początkowa szukałem w wersji TT , ale kupić w dobrym stanie takie cudo to trzeba mieć szczęście albo sporo kasy . Pierwszym 3kgt jaki oglądałem był właśnie TT ale tak zgnity , że bałbym się nim jechać więc tylko oblukałem w środku odpaliłem silnik i dosłownie miłość od pierwszego wejrzenia , muszę go mieć .

Poszukiwania trwały kilka miesięcy , ale było warto kupiłem co prawda Jankes trochę gratów do przeróbki i podobno 2 lata był nieużywany co niestety widać . Stał w słońcu pod wiatą i z jednej strony mocno wypłowiał lakier , ale to nic ważne że mechanicznie prawie igła , środek jak nowy kierownica niewiele wytarta wyglądało że wygrałem los na loterii ale .

Do roboty cały układ hamulcowy niestety po dwóch latach tarcze , klocki , ręczny , wszystkie płyny , kompletny rozrząd , paski i tak na wszelki wypadek wszystkie elementy gumowe w zawieszeniu wymiana na poliuretany to na początek ale buda dosłownie bez rdzy a to fotki zaraz po zakupie . Jednak na zdjęciach wygląda nienajgorzej chociaż bez fotoszopa .















A teraz zdjęcia z reaktywacji , która już mnie zmęczyła szczególnie przygotowanie do konserwacji ale efekty było widać . Całkowita regeneracja zacisków hamulcowych z wymianą wszystkich elementów gumowych , wyglądają jak prosto ze sklepu , wymiana amorków tylnych bo jaden stukał , klima nie działa ale wystarczyło tylko nabić i już OK parę wyłączników przerywa , wystarczyło rozebrać przeczyścić styki i nasmarować .


























Przygotowanie do lakierowania gdzie trzeba podkład lub podkład wypełniający szczególnie na zderzak przedni i maskę .
Zapytacie o modyfikację prawie seria jedynie stożek , wywalenie kata i bandaż termiczyny na kolektorze chyba takie modyfikacje nie zasługują na miano tuningu .















major - 28-05-2012, 21:21

Wow, świetny projekt ! życzę wytrwałości w dążeniu do ideału :mrgreen:

Czerwone poliftowe 3000GT to jest to!

macia - 28-05-2012, 21:24

Aż boję się myśleć jak będzie wyglądał po renowacji :o Skoro przed nią mało duuupy nie urywa :!: Gratuluję, piękne auto, sam nigdy nie miałem odwagi na coś takiego, więc tym bardziej trzymam kciuki za doprowadzenie do ładu i bezusterkowe długie użytkowanie.
marrok - 28-05-2012, 21:41

brawo, samochód marzenie...zazdroszczę, powodzenia w projekcie, masz 100% obserwatora tematu, choć myślę że nie jednego :P
Zielu - 29-05-2012, 02:09

Wspaniałe auto..od zawsze mi się podobał ten model. Już wiem co będzie moim następnym projektem :wink:

p.s. całkiem porządna robota

Krzyzak - 29-05-2012, 06:45

mi też się podoba - będę śledził temat
szczególnie, że 3kGT jest na mojej liście dream cars od powiedzmy przynajmniej 20 lat

Xsystoff - 29-05-2012, 08:31

Jest czadowy :twisted: :twisted: :twisted:

Ciekawe jakie sa koszty utrzymania wersji wolnossacej, bo cenowo auto juz jest mega przystepne... Pomijam spalania, bo to chyba oczywiste ze bedzie 15+ po miescie.

zephyr - 29-05-2012, 09:33

pięknie wygląda nawet na tych zdjęciach zaraz po zakupie :) . Jestem bardzo ciekaw jak będzie wyglądał finalnie :) .
Tomii - 29-05-2012, 09:43

piękne autko będzie :) do zobaczenia na drodze/spotach :)
t0m3k - 29-05-2012, 12:05

Śliczne 3kgt :) tylko czekam kiedy zacznie jeździć po Bielsku i okolicy :)
k@rol - 29-05-2012, 15:15

ależ cudo :D powodzenia życzę :)
krzychu - 29-05-2012, 21:06

Chętnie obejrzę widzę, że poważnie do sprawy podchodzisz.
piotr_bb - 29-05-2012, 21:34

Dzięki wszystkim za opinie , ale mimo wszystko przyjemnie poczytać że dziewięcio miesięczna praca cieszy nie tylko mnie .

Na ostatnim spocie w BB niestety nie mogłem się pojawić , ale nic straconego będą następne . Furka będzie gotowa do dwóch tygodni a potem spokojne układanie hamulców bo wszystko nowe i obowiązkowo zbieżność , ustawienia całego zawieszenia .

Jak już nacieszę się swoim toczydełkiem zakładam zimny dolot powietrza a stożek zamknę do puszki żeby syfu z komory silnika nie ciągnął i obowiązkowo catch tank .

Teraz to już pikuś widać efekty , ale zimą jak konserwowałem podwozie masakra jednak chyba nawet fabrycznie nie był tak zabezpieczony przed korozją jak teraz . Zimą będzie stał w garażu latem zaś dla przyjemnośći i lansu :mrgreen:

Za kilka dni zapodam następne fotki z prac a było co robić środek ogołocony do samej blachy , wykładziny do czyszczenia fotele już mam obszyte ( boczki ) alkantarą z zachowaniem orginalnej tapicerki na siedziskach .

Uff chyba wszystko no jeszcze będzie a właściwie jest w kolorze Milano Red z palety Hondy ( krwista czerwień ) .

Sunderland86 - 29-05-2012, 22:48

Nieziemskie auto ehhhh. Trzymam kciuki za projekt ;)
piotr_bb - 30-05-2012, 23:10

Kilka fotek z dewastacji wnętrza , zdjęcie serducha co prawda panuje tu nieporządek ale będzie ogarniety i fotka dupki :mrgreen: która już jest poskładana .











Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group