Archiwum - [1.8 GDI] Proszę o opinie
zwolin - 02-06-2012, 23:11 Temat postu: [1.8 GDI] Proszę o opinie Carisma
jutro będę oglądał. Na zdjęciach nic nie widać moim zdaniem (tzn nic, a nie nic zlego), ale może ktoś coś wypatrzy.
Jak znam życie to znów obejrzę i dostanę redbara, jak się podzielę przemysleniami
i9i - 03-06-2012, 16:03
Po za matową lewą lampą i górną osłoną silnika od przedliftowego modelu, zdjęcie przodu jest tak zrobione, że nie widać łączenia maski z prawym błotnikiem ale mam co do równości szpary pewne zastrzeżenia
volve - 03-06-2012, 19:53
i9i napisał/a: | i górną osłoną silnika od przedliftowego modelu |
Mówisz o plastikowej osłonie silnika ? Modele przed liftem, do roku bodajże 1999 miały srebrną obudowę, później po pierwszym lifcie była czarno srebrna(jak u mnie w avatarze) i po ostatnim drobnym lifcie była właśnie czarna jak ta tutaj.
i9i - 03-06-2012, 20:03
volve napisał/a: | i po ostatnim drobnym lifcie była właśnie czarna jak ta tutaj. |
W takim razie zwracam honor, pozostaje tylko widoczna jedna matowa lampa, nic więcej na zdjeciach dojrzeć się nie da
zwolin - 03-06-2012, 21:40
Byłem, widziałem. Nawet jestem pozytywnie zaskoczony.
Najzdrowsza byda jaką do tej pory widziałem. Robiony (wymieniony) był lewy błotnik, przedni zderzak i lampa. Gość twierdzi, że się w bramę nie zmieścił. Pod maską brak śladów kolizji. Ta lampa to jest tak samo porysowana jak i prawa, tylko na zdjęciu tak wyszła.
Jedzie normalnie, hamuje normalnie, nic nie stuka. Popychacze klekoczą jak powinny.
Minusy: na oparciu fotela kierowcy lekko zniszczona skóra (tak jakby ktoś d..... Szorował przy wsiadaniu.
Podobno czasami zapala się i samo gaśnie CE - może sonda lambda
Najciekawsze - zauważyłem, ze czasami przy włączaniu kierunków na wstecznym bardzo krótko, ale totak na mgnienie oka potrafi mignąć jakaś zielona kontrolka w prawym dolnym rogu deski rozdzielczej. Wie ktoś o co kaman?
Mimo wszystko jestem nastawiony umiarkowanie pozytywnie. Jutro jedziemy do mechanika.
volve - 03-06-2012, 22:29
zwolin napisał/a: | zauważyłem, ze czasami przy włączaniu kierunków na wstecznym bardzo krótko, ale totak na mgnienie oka potrafi mignąć jakaś zielona kontrolka w prawym dolnym rogu deski rozdzielczej. Wie ktoś o co kaman? |
Hmm...w prawym dolnym rogu to jest kontrolka GDI Eco. Nie pamiętam gdzie jest kontrolka od płynu do spryskiwaczy bo może to też ona
Jeśli to GDI Eco to nie powinno tylko w tej określonej sytuacji mignąć, ale przy nagrzanym silniku i spokojnej jeździe powinna się świecić.
Cytat: | Podobno czasami zapala się i samo gaśnie CE - może sonda lambda |
Trzeba sprawdzić ten błąd. W tym roczniku to albo EvoScan albo MUT, niestety nie da się sprawdzić spinaczem. Jeśli gość nie odłączał akumulatora to błąd jest w pamięci i da się go odczytać
Ogólnie ja z obecną wiedzą na pewno nie kupiłbym GDI bez wcześniejszego zbadania go przynajmniej poprzez EvoScana.
zwolin - 03-06-2012, 23:03
volve napisał/a: | Hmm...w prawym dolnym rogu to jest kontrolka GDI Eco. |
Raczej chyba kontrolka od tempomatu - jeszce bardziej w prawo. Pytanie tylko, czy to o czyms świadczy, czy TTTM
volve napisał/a: | Ogólnie ja z obecną wiedzą na pewno nie kupiłbym GDI bez wcześniejszego zbadania go przynajmniej poprzez EvoScana. |
A weź mi nic nie mów Pakując kompa do samochodu przypomniałem sobie, komu pożyczyłem kabel Za każdy dobry uczynek jest kara.
Jutro sprawdzę.
Generalnie to gość nir rżnie głupa, samochód nieodpicowany (wręcz zasyfiony). Zobaczymy.
P.S. i9i, volve, Dziekuję za pomoc
i9i - 04-06-2012, 07:47
Nie zapomnij sprawdzić Fuel Press na Evoscanie (5MPa +/- 0,3)
volve - 04-06-2012, 08:29
i9i napisał/a: | Nie zapomnij sprawdzić Fuel Press na Evoscanie (5MPa +/- 0,3) |
Oj nie tylko. Ogólnie to polecam przeczytać cały wątek o EvoScanie, bo parę rzeczy jest do sprawdzenia. Fakt, pompa jest jednym z najważniejszych czynników, ale warto sprawdzić też np. Trimy(trochę jest o tym w wymienionym wątku) - mogą świadczyć m.in. o tym, że trzeba będzie troszkę poczyścić(i to nie chodzi tylko o przepustnicę).
No i najważniejsze sprawdź, jak wygląda przejście po 4 minutach, tzn. po 4 minutach na postoju(rozgrzany silnik) powinno na sekundę podbić obroty i powinny one ustabilizować się mniej więcej na 750 rpm. Wcześniej powinny wynosić mniej więcej 650 rpm. Przez pierwsze 4 minuty na postoju sonda lambda nie pracuje, dopiero po 4 minutach widać jej pracę na wykresie.
zwolin - 08-06-2012, 14:16
No to samochód kupiony.
Odnosnie CE, to losowe wypadanie zapłonów - na 99% olej na swiecach - nie leje się, ale jest.
Mechanicznie OK, nawet tarcze przód nowe i klocki p/t wymienione, niestety właściciel raczej ekonomią się kierował przy wyborze, więc pewnie za jakiś czas wymiana.
Lakier pomierzony, i tak jak zapewniał sprzedający lakierowany był tylko błotnik. Zero szpachli.
Logi już w miarę Ok (kurde gość jeździł na jakiejs gnojówce), po zatankowaniu 98 i delikatnym przedmuchaniu. (tylko na 3 do końca obrotomierza )
W środku syf malaria. Trochę juz to ogarnąłem, ale czyścioch to to nie był.
W najbliższym czasie do wymiany rozrząd, wszystkie płyny (weź tu bądź mądry i kup olej- jest 5W40 Castrola - tego na pewno nie zaleję). W wolnej chwili (daj Boże), trzeba będzie podłubać w deperelach (przyciski szyb, podswietlenie obrotomierza, przycisków itp)
Bardzo dziękuję Wam za pomoc. Poszło "pomógł".
|
|
|