To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Podświetlenie zegarów

tnalag - 06-06-2012, 16:15
Temat postu: Podświetlenie zegarów
Tak jak w temacie. Wsiadam wczoraj wieczorem do Gala przekręcam kluczyk a tu ciemno. Oświetlenie zegarów nie działa - wyczytałem gdzieś, że chodzi o jakiś sygnał ze stacyjki ... któś może łopatologicznie wytłumaczyć jak to zrobić :mrgreen: jestem zielony w tych sprawach
waldi-1 - 06-06-2012, 20:24

na samym poczatku sprawdz bezpieczniki :mrgreen:
Zhan - 06-06-2012, 20:52

tnalag, jakie masz zegary, HC czy zwykłe? Czy wskazówki tez się nie podświetlają?
waldi-1 - 06-06-2012, 20:58

on ma silnik 2,0 a w nich raczej niebyło hc
swinks_UK - 06-06-2012, 22:47

waldi-1 napisał/a:
on ma silnik 2,0 a w nich raczej niebyło hc

Były w wersjach poliftowych :mrgreen:

[ Dodano: 06-06-2012, 21:48 ]
Jak masz brak podświetlenia, ale wskazówki się świecą, to na 99% przepalony któryś bezpiecznik. Zobacz, czy działa ci zapalniczka, radio, bipek w drzwiach.

tnalag - 07-06-2012, 12:34

Ja mam wersje przedliftową, radio działa co do zapalniczki nie wiem, bipek w drzwiach ? bo nie wiem o co chodzi. Ogółem widzę że jest jeszcze podświetlenie schowka i ono też się nie świeci

[ Dodano: 07-06-2012, 13:11 ]
Zapalniczka działa, jeśli bipeki to to oświetlenie przy drzwiach to również nie działa. Za małym schowkiem jest wykres od czego są poszczególne bezpieczniki jak sprawdzić czy działa ten od zegarów ? Głupie pytanie ale gdzie dostać i jakie te bezpieczniki ja nigdy się tym nie bawiłem w poprzednich autach nie było z tym problemu.

swinks_UK - 07-06-2012, 14:51

tnalag napisał/a:
Ja mam wersje przedliftową,

Więc zegary HC odpadają, co nie wyklucza tej samej przyczyny usterki. :wink:

[ Dodano: 07-06-2012, 13:56 ]
tnalag napisał/a:
... bipek w drzwiach ? bo nie wiem o co chodzi...