To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wymiana koła zamachowego galant 2.5 v6 automat

maclein - 10-06-2012, 19:46
Temat postu: [EA5A/W 2.5] Wymiana koła zamachowego galant 2.5 v6 automat
witam posiadam galanta 2.5 v6 automat zwykły 1997r .
problem to koło zamachowe które jush sie skończyło i rozrusznik nie łapie nawet po regeneracji
Wyjełem dziś skrzynie i sprzegło hydrokinetyczne.
moje pytanie to czy te koło jest wymienialne czy musze kupic nowe sprzegło bo u mnie jest to przyspawane a chyba było jush wymieniane sprzegło w nim i moze ktoś cos kombinował! prosze o zdjecia całego koła wraz z sprzegłem i jakies info pomocne bo nigdzie niemoge znaleśc zdjecia jak to powinno wygladac w całości od strpny koła!!
pozdrawiam!

fj_mike - 10-06-2012, 21:00

maclein napisał/a:
prosze o zdjecia całego koła wraz z sprzegłem

Jak już masz swojego rozbebeszonego to zapodaj fotkę.

Poniżej rysunek z manuala silnika, może coś podpowie:

robertdg - 10-06-2012, 21:02


waldi-1 - 11-06-2012, 09:32

gdybys chciał przy okazji zrobic sobie skrzynie to moge ci podesłac schemat jej budowy na priw, konwenter tez polecam zregenerowac, bedziesz pewnie smigał przez długie lata :D
maclein - 11-06-2012, 19:35

niemam teraz zdjecia skrzyni mam sprzegło ze soba bo szukam zeby kupic drugie a to jest problem z nimi do tego silnika co zauwazyłem! znalazłem w kielcach gdzies jakies moze jutro bede miał odp a jak narazie misiek odpoczywa!
Skrzynie robiłem koło roku temu wymienione sterownik planetarka olej filtr i tarczki chyba pochodzi troche co??

waldi-1 - 11-06-2012, 19:38

jak robiłes skrzynie to jak najbardziej pochodzi, ale co do kupna konwertera to niepolecam, niewiadomo co kupisz, lepiej daj swoje do regeneracji to koszt około 600 zeta
maclein - 11-06-2012, 19:55

jak robiłem skrzynie to wymieniali mi chyba ten konwenter mówili na to sterownik a niewiem czy to to samo. rok czasu chodzi bez zarzutów ładnie porzezuca i łagodnie czasem tylko po odpieciu klemy szarpie przy zmianie biegów ale to jest tylko przez jakies 30 km puzniej jest okj do czasu kiedy znów nieodłocze klemy
waldi-1 - 11-06-2012, 20:01

kolego konewrter jest pomiedzy skrzynia a silnikiem :D i w zaden sposob to nienazywa sie sterownikiem a jest to sprzegło hydrokinetyczne, tak zwany dzwon czy jak jeszcze sie to nazywa, jest to bardzo wazny element do przeniesienia napedu z silnika do skrzyni, jak ci padnie bedziesz miał tylko luz :mrgreen:
maclein - 11-06-2012, 21:33

własnie to bede zakładał całe sprzegło ydrokinetyczne z kołem zamachowym. podobno jest po koło 120tys przebiegu z anglika zobacze jak przyjdzie po zebach koła bo te jest czescia scalaona
waldi-1 - 11-06-2012, 21:37

konwetrer jest przykrecony do koła srubami kolego :biggrin: a jak ktos pisze ze podobno to sam wiesz jak jest, ja dalej twierdze ze taniej jest dać do regeneracji swoj stary, zeby potem niebyło dodatkowej roboty i kosztow


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group