To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E57A 2.0D] Jak ciepły gorzej pali

slavo_p - 10-06-2012, 23:06
Temat postu: [E57A 2.0D] Jak ciepły gorzej pali
Jestem po wymianie pompy wstryskowej , oczywiscie sam ją wymieniałem :D , rozrząd sprawdzony dwa razy wszystko gra , pompe ustawiłem metodą prób i błędów :D z uwagi ze do pózna pracuje nie mam kiedy umówic sie na ustawienie zegarowe do mechanika ;/;/ , no ale : swiece wymienione na oryginały , wstryski sprawdzone ( wszystkie ok ) i jak zimny odpala ale jak sie nagrzeje to trzeba pokręcic dłużej od czego zacząć ??
Hugo - 12-06-2012, 13:36

slavo_p napisał/a:
jak zimny odpala ale jak sie nagrzeje to trzeba pokręcic dłużej od czego zacząć ??
Od regulacji luzów zaworowych, są regulowane ręcznie.
slavo_p - 12-06-2012, 15:54

na gorącym
ssący 0,25
wydechowy 0,25 ???????

milo - 12-06-2012, 19:43

slavo_p napisał/a:
na gorącym
ssący 0,25
wydechowy 0,25 ???????

Tak regulcja na gorącym ( 80- 95 st )
Mitsubishi Galant 2,0 GL(S) T/D
Regulacja zaworów:
Mierzone na dźwigni zaworu / zaworze
Gdy cylinder 1 znajduje się w górnym martwym punkcie cyklu sprężania, regulować następujące:
Zawór dolotowy cylindra 1 i 2 + zawór odlotowy cylindra 1 i 3
Gdy cylinder 4 znajduje się w górnym martwym punkcie cyklu sprężania, regulować następujące:
Zawór dolotowy cylindra 3 i 4 + zawór odlotowy cylindra 2 i 4.

slavo_p - 13-06-2012, 00:48

dzięki milo na wyczerpującą odp pozdrawiam , poreguluje i zobacze czy cos pomogło pozdr

[ Dodano: 30-06-2012, 14:14 ]
wyregulowałem ,luzy były , ale poprawy nie widac na pierwszy zut oka czeka mnie jeszcze ustawienie zapłonu.

sobeksw - 03-07-2012, 01:46

Witam. Ja bym proponował sprawdzić ciśnienie na cylindrach. U mnie również coś podobnego się działo. Jak jest jeszcze zimny olej to jest gęściejszy, a co za tym idzie? Lepiej uszczelnia. Rozgrzany olej jest bardziej... jakby to określić, rzadszy więc mogą być przedmuchy (poprawcie mnie, jeśli się myle). Mi pomogło również zaślepienie zaworu EGR. No ale, każdy problem jest indywidualny więc może zadziałać, lub nie. Pozdrawiam :)
milo - 03-07-2012, 06:47

Ustawienie pompy dużo daje zobacz tu http://forum.mitsumaniaki...28880&start=225
slavo_p - 09-07-2012, 00:11

kompresji nie badałem , moze i lekkie przedmuchy ma :P EGR zaślepiony , oleju nie wymieniałem a zalany jest semi syntetyk , filtr paliwa wymieniony , swiece grzeją elegancko , wtryski ok , zawory wyregulowane . Wiec jeszcze ta nieszczęsna wizyta u mechanika mnie czeka co by pompe ustawił. A jak ustawi i bedzie dalej tak samo to ??? moze pompa padnięta ? niewiem .....

[ Dodano: 15-07-2012, 12:17 ]
zmiana planów :D posiadam czujnik zegarowy a kolega Milo da mi wszystkie wskazówki co i jak ustawic . Czekam na materiały i cenne uwagi i sam biore sie do dzieła :)

[ Dodano: 02-08-2012, 19:57 ]
ustawiłem pompe na czujnik , jest duzo lepiej , mam problem tego typu iż gdy podciągne obroty do około 2000 az sie włączy turbo i puszcze to te obroty sie nie wracają do 850 obr tylko trzymają na 2000obr , dopiero jak wrzuce bieg i przydusze silnik to spadająoco chodzi ????

I jeszcze pytanie odnosnie ustawienia zaworów: wiem ze odstęp ma byc 2.5mm , ustawiam wał na znak i wtedy mam 1 tłok w górze ? a jak ustawic 4 tłok w gmp ? czy moze odkręcic wtryski i zbadac jakims pręcikiem :D :D:D

[ Dodano: 26-08-2012, 11:28 ]
zawory ustawione , rozrząd po raz kolejny sprawdzony , wtryski sprawdzone pompa wymieniona , swiece wymienione :D zapłon ustawiony jest troszke lepiej :D ale wydaje mi sie to nie to :)

grdzies wyczytałem ze jak po odpaleniu auto dymi na niebieskawo przez około 5 min to puszczają uszczelniacze zaworów , prawda to ?

a co do tego mojego odpalania na ciepłym to daje spokój :D umawiam sie na badanie kompresji :P choć wiem ze od tego trzabyło zacząć :P :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group