Space Star Techniczne - [MSS 1.6] błąd PO
JOHAN_8 - 14-06-2012, 22:09 Temat postu: [MSS 1.6] błąd PO czy interpretacja kodów błędu dla wszystkich samochodów jest jednakowa, jeżeli nie to gdzie mogę znaleźć wykaz kodów błędów dla mitsubishi (najlepiej po polsku)
jaroo0 - 15-06-2012, 08:23
A jaki błąd posiadasz?
Może tutaj : Kod: | https://www.automo.pl/kody-bledow-obd2 | ?
JOHAN_8 - 18-06-2012, 20:44
wywaliło mi dwa błędy 0170 i 0125 czyżby sonda lamda czy może czujnik temp. Z tym że 0170 to już od dawna a 0125 teraz. Od czego zacząć sprawdzanie MSS 2001 instalacja LPG
jaroo0 - 18-06-2012, 22:26
A jak Twój samochód się nagrzewa?
Jak wyglada sytuacja ze strzałką temperatury ?
lektura:
http://translate.google.p...da/Default.aspx
JOHAN_8 - 18-06-2012, 22:50
z tego co zaobserwowałem maksymalnie dochodzi do pionu (połowy skali)
jaroo0 - 19-06-2012, 08:30
Zresetuj i sprawdź czy się bląd pojawi znowu [p0125]
"uszkodzony termostat, uszkodzony czujnik ECT lub niski poziom płynu chłodzącego"
drtymf - 19-06-2012, 09:22
Zgodnie z serwisówką do space'a (silnik MPI) - str 13B-18 - błąd 125 - możliwe przyczyny: uszkodzenie przedniej sondy lambda, zwarcie lub obluzowana końcówka na przedniej sondzie lambda , uszkodzenie ECU.
P0170 - str. 13B-25 - możliwe przyczyny : nieprawidłowe ciśnienie paliwa, awaria wryskiwacza, awaria przednie sondy lambda, awaria czujnika temperatury powietrza dolotowego, awaria czujnika podciśnienia, uszkodzenie ECU.
Z powiązania błędów stawiałbym na sondę. Jest tam zresztą procedura testowania.
Wygląda na to, że te kody błędów są inne niż w standardowym OBD-II - tam wskazywałby 125 na czujnik temperatury płynu do silnika.
JOHAN_8 - 19-06-2012, 10:45
to jestem trochę bliżej bo błąd 0170 wyskakuje przy LPG więc ECU można wyeliminować, zacznę od sprawdzania gumowych połączeń
RaVciO - 19-06-2012, 20:56
U mnie przy P0125 wymieniłem czujnik temperatury, ale po kilku dniach wyskoczył P0135 i skończyło się na przedniej sondzie lambda i w końcu jest spokój od dobrych kilku tys. km
cns80 - 20-06-2012, 11:13
drtymf napisał/a: | Wygląda na to, że te kody błędów są inne niż w standardowym OBD-II - tam wskazywałby 125 na czujnik temperatury płynu do silnika. | Dokładnie. Dlatego posługujemy się tylko serwisówką, chyba że chcemy sobie powydawać pieniądze bez potrzeby
RaVciO - 20-06-2012, 17:19
cns80 napisał/a: | drtymf napisał/a: | Wygląda na to, że te kody błędów są inne niż w standardowym OBD-II - tam wskazywałby 125 na czujnik temperatury płynu do silnika. | Dokładnie. Dlatego posługujemy się tylko serwisówką, chyba że chcemy sobie powydawać pieniądze bez potrzeby |
Dlatego też ja na początku wymieniłem czujnik temp, a później się dowiedziałem, że niepotrzebnie
cns80 - 21-06-2012, 08:08
RaVciO napisał/a: | cns80 napisał/a: | drtymf napisał/a: | Wygląda na to, że te kody błędów są inne niż w standardowym OBD-II - tam wskazywałby 125 na czujnik temperatury płynu do silnika. | Dokładnie. Dlatego posługujemy się tylko serwisówką, chyba że chcemy sobie powydawać pieniądze bez potrzeby |
Dlatego też ja na początku wymieniłem czujnik temp, a później się dowiedziałem, że niepotrzebnie | I ile Cię ta mądrość ludowa kosztowała ?
robertdg - 21-06-2012, 08:28
Proponuje zmienić tytuł wątku na "Kody błędów silnika" gdyż obecny kojarzy się z pewną formacją polityczną
Tutaj można sobie rozszyfrowywać błędy https://www.automo.pl/kody-bledow-obd2 (nie zawsze są prawidłowo tłumaczone), jednakże najlepszy sposób to serwisówka i szukanie.
zet-em - 21-06-2012, 09:12
...albo tutaj
http://translate.google.c...%2FDefault.aspx
Pozdrówki dla wszystkich
drtymf - 21-06-2012, 15:21
No i w obydwu to samo - P0125 Insufficient Coolant Temperature for Closed Loop Fuel Control - czyli nie ten błąd który w SS.
Pewnie w nowych mitsu które mają ustandaryzowane kody OBDII to już błąd prawidłowo zdekodowany ale niestety nie w naszych
|
|
|