[92-96]Lancer CB0 - Zbiornik paliwa
Hornet - 15-07-2012, 20:26 Temat postu: Zbiornik paliwa Lata lecą a ruda nie próżnuje...
Prawdopodobnie przerdzewiał mi zbiornik paliwa, wczoraj znalazłem plamę pod miśkiem
Nie znalazłem jeszcze dokładnie przyczyny, bo paliwo najpierw "rozlało" się pomiędzy blachą a masą konserwującą i nie wiem czy to mały wyciek czy coś gorszego. Wszystko w okolicach korka spustowego.
I rozważam 3 opcje:
1. Naprawa poxiliną - ma ktoś jakieś doświadczenia ?
2. Oddanie do jakiś magików od napraw - ale czy to ma sens ?
3. Wymiana na nowy - tu niestety jak na razie koszty przerażają. No chyba że znacie jakieś zamienniki lub ktoś ćwiczył wymianę na zbiornik z innego modelu. Do tego pewnie dojdzie wymiana przewodów paliwowych.
Z góry dzięki za wszelkie rady...
robertdg - 15-07-2012, 21:04
Hornet napisał/a: | 1. Naprawa poxiliną - ma ktoś jakieś doświadczenia ? | Nie sprawdza się
Hornet napisał/a: | 2. Oddanie do jakiś magików od napraw - ale czy to ma sens ? | Tanio nie będzie, a kto wie w jakim dokładnie stanie jest zbiornik, czy nie ma zamiaruy się rozlecieć na szwach, etc.
Hornet napisał/a: | 3. Wymiana na nowy - tu niestety jak na razie koszty przerażają. | Tak najlepiej, ewentualnie znalezienie jakiegos podobnego układem co by kwestia montazu sprowadzała się do przerobienia mocowania i otworu pod pompe paliwa/pływak
WK89 - 15-07-2012, 23:15
Hornet napisał/a: | Wymiana na nowy - tu niestety jak na razie koszty przerażają |
Można jeszcze kupić nowy zbiornik chyba tylko w aso ? jaki koszt ? ja bym poszukał używki , ewentualnie zrobić nowy zbiornik w jakiejś okolicznej manufakturze
Hornet - 16-07-2012, 19:27
IC ma zbiornik w katalogu za prawie 700 zł, choć żadnego na stanie...
A używkę w dobrym stanie nie tak łatwo chyba dostać
[ Dodano: 18-07-2012, 18:31 ]
Nie jest tak źle jak to na pierwszy rzut oka wyglądało
Cieknie spod korka spustowego, pewnie zjadło uszczelkę. Trochę dokręciłem i na razie spokój, ale pewnie na długo nie starczy. Teraz tylko pytanie z czego jest ta uszczelka ? W manualu oznaczona jest białym N w czarnym kwadracie, ale nie mogę znaleźć do tego opisu.
A benzyna cieknąc ( a raczej parując) zjadła powłokę antykorozyjną, robiąc duży ślad, stąd myślałem że to rdza. Po zdjęciu tej powłoki (odchodziła bez problemu) ukazała się zdrowa blach zbiornika Teraz muszę jakoś prowizorycznie zabezpieczyć zanim pojadę uzupełnić tą powłokę. Macie pomysł czym to zrobić ? Boję się żeby wybrany przeze mnie środek nie spowodował przyspieszonej korozji
CB4W_00 - 18-07-2012, 22:19
Sprawdź miejsca połączenia węża gumowego z rurą metalową. W colcie CAO ciekło mi paliwo. Co się okazało w miejscu połączenia skorodowała metalowa rura, wystarczyło rozebrać wyczyścić dokładnie, nasmarować i skręcić.
|
|
|