To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Techniczne - PEA Podciśnienia

yasiu87 - 16-07-2012, 14:25
Temat postu: PEA Podciśnienia
Witajcie,
czy mogę prosić o pomoc w podłączeniu wężyków podciśnienia ?
Wystarczą mi zdjęcia jak to wygląda w waszych miśkach :)
W mojej sigmusi 12v w automacie odkąd kupiłem brakuje mi co najmniej jednego przewodu i w związku z tym mam problem z falującymi obrotami.
Chodzi oczywiście o wężyki przed silnikiem z lewej strony.

wojtas - 16-07-2012, 15:59



Proszę bardzo, tak wygląda to w moim kombiaku.

yasiu87 - 16-07-2012, 18:32

to już prawie wszystko wiem tylko jeden wężyk gdzie idzie? u mnie to w ogóle jakoś tak do góry nogami poskładane :| i dobrze oznaczyłem ? (123)



moje pea

wojtas - 16-07-2012, 20:12

Idzie do takiej puszki:



Puszka powinna znajdować się pod filtrem paliwa.

yasiu87 - 16-07-2012, 20:53

zlokalizowałem, podłączyłem - żadnej poprawy :/ nagram filmik jutro jaki jest objaw z tymi obrotami bo ja już nie wiem co robić. Wymieniłem świece, wymieniłem kable a obroty jak falowały to falują dalej :(


p.s. czyli moje oznaczenia się zgadzały i podłączyłem poprawnie?

wojtas - 16-07-2012, 21:13

Twoje oznaczenia są poprawne. Sprawdzałeś czy ECU zarejestrowało jakieś błędy?
yasiu87 - 16-07-2012, 21:43

sprawdzałem na wyłączonym silniku. Mam jedynie kod 41 oraz 35 z ABSu tak więc z tego co wyczytałem nic poważnego gdyż mam starą instalację gazową
wojtas - 17-07-2012, 07:35

Nagraj filmik.
yasiu87 - 17-07-2012, 20:07

filmik


do tego jeszcze mam jakieś dziwne dźwięki podczas odpalania jakby rozrusznik się dusił ale niezbyt to słychać na filmiku...

proszę o porady bo nie wiem co robić - czy reset w takim przypadku może pomóc?

wojtas - 17-07-2012, 21:55

Jak dla mnie do sprawdzenia/podmiany standardowo: silniczek krokowy, czujnik temperatury cieczy oraz przepływomierz, nie zaszkodzi również zajrzeć do ECU by ocenić stan kondensatorów. Odnośnie rozrusznika to chyba czas doładować akumulator i powinien kręcić lepiej.

[ Dodano: 17-07-2012, 21:59 ]
Jeśli będziesz na zlocie w sierpniu, zawsze znajdzie się chwila na pomiary i podmianki. :wink:

angelos - 17-07-2012, 22:24

sprawdź czy są wyższe obroty jak masz włączona klimę, wygląda tak jakby korkowiec szwankował, oczywiście zawsze to może być coś innego. Mamy rozumieć, że falowanie występuje niezależnie czy zimy czy ciepły,i niezależnie od rodzaju paliwa? dodatkowo możesz zrobić zdjęcia komory silnika i instalacji gazowej.
yasiu87 - 18-07-2012, 08:59

czy włączę klimę czy nie to obroty sobie skaczą i niezależnie od paliwa ale wg. książki najpierw chce doprowadzić do stanu benzynę a później się będę martwić gazem.

p.s. ja do wawrzkowizny mam rzut beretem ;) więc zajrzę na pewno (w zeszłym roku też byłem chwilkę ;P )

angelos - 18-07-2012, 20:32

yasiu87 napisał/a:
czy włączę klimę czy nie to obroty sobie skaczą i niezależnie od paliwa ale wg. książki najpierw chce doprowadzić do stanu benzynę a później się będę martwić gazem.

p.s. ja do wawrzkowizny mam rzut beretem ;) więc zajrzę na pewno (w zeszłym roku też byłem chwilkę ;P )

skoro nie ma zmiany to może być korkowiec, sprawdź go w pierwszej kolejności, najlepiej było by podmienić.

yasiu87 - 18-07-2012, 21:31

nie mam niestety żeby podmienić - pozostaje mi wyczyścić - dam znać jak zrobię (mam nadzieję jutro)
wojtas - 18-07-2012, 21:37

Najpierw go sprawdź, niema sensu go czyścić jak będzie uwalony.




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group