Zloty i Spoty - Zlot 2012 TRASA Przejazdu kolumny!
pamar - 21-07-2012, 09:27 Temat postu: Zlot 2012 TRASA Przejazdu kolumny! Uwaga!
Podaję trasę tegorocznego przejazdu:
http://goo.gl/maps/owaw
Przejazd zabezpieczony przez WRD KPP w Bełchatowie odbędzie się w godz 12:00 - 13:30
Plan trasy umieszczony będzie na awersie zawieszki z numerem auta (komisówka)
Oczywiście proszę o zapoznanie się z trasą i o absolutne stosowanie się do regulaminu przejazdu oraz poleceń policji i organizatorów!
Regulamin:
„WAWRZKOWIZNA 2012” - PRZEJAZD KOLUMNY „MITSUBISHI DROGAMI BEŁCHATOWA II”
WSTĘP
Przejazd kolumny aut ” Mitsubishi Drogami Bełchatowa”przeprowadzony zostanie podczas trwania X Ogólnopolskiego Zlotu Mitsumaniaków „Wawrzkowizna 2012” zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
PROGRAM PRZEJAZDU
godz. 11:40 Zebranie pojazdów uczestników przed bramą wyjazdową z terenu OSiR „Wawrzkowizna”
godz. 12:00 Wyjazd kolumny przy eskorcie policji
godz. 12:00-13:30 Przejazd kolumny trasą wyznaczoną przez organizatorów zlotu
godz. 13:35 Powrót kolumny do OSiR „Wawrzkowizna”
1. USTALENIA OGÓLNE
1.1 Miejsce i termin imprezy
IX Zlot Mitsumaniaków „Wawrzkowizna2012” odbędzie się w dniach 31.08 -02.09.2012
W OSiR „Wawrzkowizna” Wawrzkowizna 1, Rząsawa, 97-400 Bełchatów
Przejazd kolumny uczestników zlotu odbędzie się dn. 01.09.2012r drogami wyznaczonymi przez organizatorów zlotu.
1.2 Lokalizacja biura organizatorów
Biuro znajdować się będzie w siedzibie ośrodka „Wawrzkowizna” Segment willowy nr.35 lokal a
1.3 Charakterystyka
Trasa zostanie wyznaczona na terenie Powiatu Bełchatów a przebiegać będzie drogami miejskimi, powiatowymi oraz drogą krajową nr 484. W razie trudnych warunków atmosferycznych lub nieprzewidzianych trudności natury technicznej, organizatorzy mogą podjąć decyzję o skróceniu bądź rezygnacji z przejazdu.
Trasa imprezy jest obowiązkowa, a mapka trasy zostanie przekazana odpowiednim władzom oraz uczestnikom zlotu i przejazdu.
2. ZGŁOSZENIA
2.1 Do udziału w przejeździe kolumny, dopuszczone są wszystkie osoby wyrażające chęć udziału, posiadające ważne prawo jazdy oraz samochód spełniający wymagania ustawy - Prawo o ruchu drogowym, dopuszczone do ruchu w RP.
2.2 Obowiązki uczestnika - Do obowiązków uczestnika należy:
2.2.1 Umieszczenie identyfikatora uczestnika zlotu na przedniej szybie w górnym rogu po stronie pasażera oraz stawienie się na odprawie przed wyjazdem kolumny.
2.2.2 W razie potrzeby, stawienie się na badaniu kontrolnym
2.2.3 Udział w przejeździe w uporządkowanej kolumnie, z prędkością nie przekraczającą 40 km/h lub w/g zaleceń policji.
2.2.4 Przejazd trasy podanej przez organizatora zgodnie z planem.
2.2.6 Odbycie przejazdu w zapiętych pasach bezpieczeństwa, z włączonymi światłami mijania.
2.3 Procedura zgłoszeń
2.3.1 Zgłoszenia będą przyjmowane indywidualnie przed i podczas odprawy.
2.3.2 Organizator ma prawo nie przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.
2.3.3 Przez fakt podpisania Regulaminu X Zlotu kierowca przyjmuje do wiadomości, że bierze udział w przejeździe kolumny na własną odpowiedzialność i zrzeka się wszelkich praw do odszkodowania za straty wynikłe podczas imprezy od Organizatora.
2.4 Maksymalna ilość uczestników
2.4.1 Maksymalna liczba uczestników: 250
2.5 Pojazdy dopuszczone do Przejazdu Kolumny:
Wszystkie samochody zgłoszone do imprezy muszą posiadać ważne dokumenty uprawniające do poruszania się po drogach publicznych i spełniać wymogi techniczne (ważne badania techniczne, ubezpieczenie OC). Do udziału dopuszcza się wyłącznie samochody osobowe lub osobowo-towarowe do 3,5 t w rozumieniu Prawa o Ruchu Drogowym.
3. UBEZPIECZENIE
3.1 Kierowcy uczestniczący w Imprezie muszą posiadać obowiązkowe ubezpieczenie OC.
3.2 Organizator nie przyjmuje na siebie odpowiedzialności za szkody i straty w stosunku do kierowców i ich sprzętu, jak również spowodowanych przez nich w sposób pośredni lub bezpośredni szkód w stosunku do osób trzecich i ich mienia.
4. ZADANIA ADMINISTRACYJNE
4.1 Miejsce i czas Parking OSiR Wawrzkowizna godz. 11:40-12:00
4.2 Dokumenty do okazania w razie konieczności:
- prawo jazdy kierowcy
- ubezpieczenie OC pojazdu biorącego udział w przejeździe.
- dowód rejestracyjny samochodu z ważnymi badaniami technicznymi
- upoważnienie właściciela w przypadku rejestracji pojazdu na osobę/firmę inną niż uczestnik.
5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Organizator zastrzega sobie prawo do właściwej interpretacji niniejszego regulaminu, wydawania instrukcji dodatkowych oraz komunikatów, stanowiących integralną część regulaminu uzupełniającego jak również do całkowitego odwołania imprezy.
Zestaw kar regulaminowych:
Samochód nie spełniający wymogów regulaminu - Niedopuszczenie do wyjazdu
Niewłaściwe zachowanie podczas przejazdu kolumny – Sankcje zgodne z pt. 18 REGULAMINU X ZLOTU MITSUMANIAKÓW „Wawrzkowizna 2012”
ŻYCZYMY UDANEJ ZABAWY !!!
Marcin-Krak - 21-07-2012, 22:14
Ciekawe jak się uda w tym roku
Nie chcę kolejnej dyskusji wywoływać jak to było, jak być powinno - mi się podobało - bo było oryginalnie
Czy można w tym temacie poszukiwać sobie fajnego i oryginalnego Mitsu, którego kierowczyni/kierownik będzie miał/a wolne miejsce na pokładzie ?
Bo ja chętnie akces zgłoszę
gigant87 - 21-07-2012, 23:52
... ja też lepiej, żebym nie prowadził "dzień po"
JCH - 22-07-2012, 22:19
Może warto byłoby ustalić kanał CB do komunikacji w trakcie przejazdu kolumny
Z tym, że uczestnicy raczej na nasłuchu a jedynie organizatorzy/prowadzący kolumnę nadają.
Mam ochotę się "karnąć" w tym roku
koszmarek - 22-07-2012, 22:22
myślę że można by zakazać używania cb żeby nie było tylu dyktujących drogę ;P
JCH - 22-07-2012, 22:25
koszmarek napisał/a: | myślę że można by zakazać używania cb żeby nie było tylu dyktujących drogę ;P | Może i tak
Mnie chodzi raczej o informację typu:
- odpalamy enginy
- ruszamy
Żeby się to nie ślimaczyło....
Jaro1974 - 22-07-2012, 22:55
JCH napisał/a: | Mnie chodzi raczej o informację typu:
- odpalamy enginy
- ruszamy
Żeby się to nie ślimaczyło.... |
Popieram pomysł. Znając życie jeden będzie miał samochód uruchomiony a drugi nie, przód ruszy a reszta będzie stała i czekała zanim spóźnialski się uruchomi i ruszy. Dojdzie do rozerwania kolumny i dalej to już wiadomo.
mjsystem - 19-08-2012, 13:38
Jaro1974 napisał/a: | Popieram pomysł. Znając życie jeden będzie miał samochód uruchomiony a drugi nie, przód ruszy a reszta będzie stała i czekała zanim spóźnialski się uruchomi i ruszy. Dojdzie do rozerwania kolumny i dalej to już wiadomo. |
Na Elbetreffen nie było z tym problemu, czy ktos stał z włączonym czy nie silnikiem. Tam sukcesem był przejazd, który odbywał się z prędkością ok30-40km na godzinę. NIkt nie usnął, nie odjechał, nie rozerwała się kolumna. Ale tam nie było też swiateł
[ Dodano: 19-08-2012, 13:39 ]
PS tak sobie myslę, że to jedyny wrzód na drodze całego przejazdu. Jak Policja nas zabezpieczy na sygnalizacji to powinno się udać.
pamar - 22-08-2012, 08:25
UWAGA! Wiadomość z ostatniej chwili!
(Niestety nie otrzymałem tej informacji wcześniej )
Wyciąg z decyzji DI nr. 17/12:
"... pkt 6. Organizator spowoduje, aby uczestnicy przejazdu zachowali szczególną ostrożność podczas przejazdu ul. Radomszczańską, w ciągu której prowadzone są prace związane z budową nawierzchni (w ul. Radomszczańskiej wykonywane będzie okrawężnikowanie wraz z budową chodników)"
Proszę więc o zachowanie szczególnej ostrożności na odcinku od ul. Południowej (pkt 9 na mapie) do zjazdu w ul Świętojańską (pkt 10 na mapie)
Otwierając link z planem, jest to odcinek od pkt 21 do 22
jazy1 - 22-08-2012, 08:53
mjsystem napisał/a: | Ale tam nie było też swiateł |
tu będą w dwóch miejscach , no i rondo. Ale bez przesady, trasa jest praktycznie po obrzeżach miasta może jedynie punkt 5 i 6 na mapce.
wojtas - 22-08-2012, 09:30
mjsystem napisał/a: | Na Elbetreffen nie było z tym problemu, czy ktos stał z włączonym czy nie silnikiem. Tam sukcesem był przejazd, który odbywał się z prędkością ok30-40km na godzinę. NIkt nie usnął, nie odjechał, nie rozerwała się kolumna. Ale tam nie było też swiateł |
Nie możemy porównywać tych przejazdów. Na ET przejazd kolumny odbywał się gównie na terenach wiejskich o bardzo małym natężeniu ruchu. Nasza kolumna ma do pokonania obrzeża 60tyś miasta, bez obstawienia skrzyżowań i świateł przez Policję kiepsko to widzę.
Faraday - 27-08-2012, 22:20
wojtas021180 napisał/a: |
Nie możemy porównywać tych przejazdów. Na ET przejazd kolumny odbywał się gównie na terenach wiejskich o bardzo małym natężeniu ruchu. Nasza kolumna ma do pokonania obrzeża 60tyś miasta, bez obstawienia skrzyżowań i świateł przez Policję kiepsko to widzę. |
Z tego, co widzę, to są naprawdę obrzeża miasta
Tutaj mamy raptem dwa skrzyżowania. Z tego jedno można ominąć jadąc przez parking przy Lidlu
Jestem z Bełchatowa, wiec chętnie mogę w czymś pomóc, jeśli zaistnieje taka potrzeba
Bizi78 - 27-08-2012, 23:03
Tyle, że trasa jak domniemywam o takim przebiegu była zgłaszana do Policji przez organizatorów i tego raczej już nie zmienimy .
pamar - 28-08-2012, 08:16
Faraday napisał/a: | Tutaj mamy raptem dwa skrzyżowania. Z tego jedno można ominąć jadąc przez parking przy Lidlu |
Żadnego omijania! Absolutnie nie ma takiej opcji, kolumna ma jechać zgodnie i bez wyskoków typu - do sklepu, na stację, do fryzjera itp!!!
Bizi78 napisał/a: | trasa jak domniemywam o takim przebiegu była zgłaszana do Policji przez organizatorów |
Żeby tylko do policji, jedziemy również drogą wojewódzką i z tego względu pozwolenie na przejazd wydane jest przez Urząd Marszałkowski w Łodzi (Departament Infrastruktury) i to UM nakazuje WRD KPP Bełchatów "zajęcie się nami"
Ważna informacja!
Przód kolumny zatrzyma się kilkaset metrów przed pierwszym skrzyżowaniem, żeby wyjeżdżający z ośrodka nie zostali w tyle. W tym czasie, proszę nie gasić silników i czekać cierpliwie aż przód ruszy. Zależnie od ilości funkcjonariuszy jakimi będzie dysponował kom Strzelczyk, będzie radiowóz z przodu i z tyłu.
yaro1976 - 28-08-2012, 08:26
pamar napisał/a: | Zależnie od ilości funkcjonariuszy jakimi będzie dysponował kom Strzelczyk, będzie radiowóz z przodu i z tyłu |
to niech zarządzą w mieście dzień bez wypadków...
|
|
|