To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - Problem z automatem PIII 3.2 did

kuba84 - 22-07-2012, 14:46
Temat postu: Problem z automatem PIII 3.2 did
Witam szukałem czegoś na temat waszych problemów z automatycznymi skrzyniami biegów, ale nic nie znalazłem

Podczas jazdy zapala się kontrolka A/T Temp. Gdy kontrolka się zapali robie tak jak mówi instrukcja obsługi wrzucam na P i probóje schłodzić olej, ale nic to nie pomaga.Potem jadąc dalej zaczyna migać N i wchodzi w tryb awaryjny i ma tylko 3 bieg.Jak się zatrzymam i chcę ruszyć to zaczyna ruszać dopiero powyżej 2 000 obrotów i nie robi tego płynnie tylko szarpie. Co gorsza probując kontynuować jazdę zaczyna się dymić z pod maski za silnikiem. Nie widać zeby wyciekał olej i na bagnecie widać że olej jest


Proszę o pomoc

tompol34 - 23-07-2012, 08:59

cześć, czy przypadkiem nie przedostaje się od oleju płyn chłodniczy przez chłodnicę?
kuba84 - 23-07-2012, 10:02

z tego co mi wiadomo chłodzenie automatu odbywa się poprzez przepuszczeniu oleju ze skrzyni przez chłodniczkę
tompol34 - 23-07-2012, 10:24

tak, ale zimą olej dogrzewany jest przez chłodnicę płynu, zauważ, że przewody z chłodniczki do oleju wchodzą od spodu do chłodnicy płynu.
kuba84 - 25-07-2012, 18:34

ok po niedzieli zabiore sie za niego i zobaczymy co i jak
siersciunio - 27-07-2012, 08:16

Podłącze sie do tematu, mam taki dziwny objaw jak auto postoji np przez noc to jak zalacze na D to potrafi zalaczyc bieg z opóźnieniem np 1 s i lekko szarpnac. Dzieje sie tak tylko i wyłącznie po dłuższym postoju .

Co to może być ?

tompol34 - 27-07-2012, 18:15

pompa, konwerter, przedni czujnik skrzyni biegów
zbyszekm2 - 27-07-2012, 20:02

Może być zapowietrzony konwerter, dzisiaj mamy taki przypadek, w poniedziałek będziemy wiedzieli czy to to.
siersciunio - 27-07-2012, 20:52

Jak mu dam 10 sekund by popracowal jest ok. Zawsze tak robie w każdym aucie by olej dobrze smarowal wiec moze sie czepiam.
tompol34 - 27-07-2012, 22:42

jeżeli taki objaw jest tylko jak samochód jest zostawiony na nierównym terenie to na bank zapowietrzony konwerter tylko jak go ma odpowietrzyć?
siersciunio - 28-07-2012, 15:55

Ano właśnie jak??? :shock:
Sebastian_T - 28-07-2012, 21:05

W moim przypadku tak było, a potem u Zbyszka się okazało, że w oleju mam kluchy (na bagnecie nie było widać, podczas wymiany leciał kisiel). Pół roku później sypnęła się skrzynia (widocznie nowy olej wypłukał syf, który trzymał wszystko w jednej kupie) - przegniła rurka chłodniczki i olej mieszał się z płynem, prawdopodobnie to spowodowało zważenie się oleju i uszkodzenie elementów skrzyni.
siersciunio - 28-07-2012, 21:07

o fak .

A jaki kolor miał olej?

Sebastian_T - 28-07-2012, 21:57

Bury. Nie różowy.
siersciunio - 29-07-2012, 08:10

U mnie na szczęście ładny czysciutki, zreszta mechanik u Zbyszka mówił ze jest ok(podczas majowkowego przeglądu).


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group