Sigma/Diamante Ogólne - Panowie bez gazu
Anonymous - 20-12-2006, 16:24 Temat postu: Panowie bez gazu Cześć
Mam pytanie do kolegów, którzy nie skazili swoich Sigm instalacjami gazowymi. Czy podczas jazdy i wysprzęglenia samochodu obroty spadają wam od razu do prfzepisowych 650-700 obr/min czy najpierw opadają do ok. 1000 a następnie (po chwili) do przepisowych???
Możliwe że pytanie dziwne ale dla mnie dość istotne .
Pozdrawiam
Anonymous - 20-12-2006, 16:52 Temat postu: Re: Panowie bez gazu co prawda ja swoją skaziłem gazem, ale u mnie wygląda to tak: najpierw spadają szybko do ok.1100, później powoli na 700. Podczas jazdy to lepiej widać niż na postoju.
Anonymous - 20-12-2006, 17:06
a może wiesz co jest odpowiedzialne za taki stan rzeczy? jakiś czujnik, przekaźnik lub cos innego????
Bartek - 20-12-2006, 19:01
ECU - na benzynie jest tak samo..... We wszystkich misiach z ABSem tak jest - ECU nie pozwala zejść poniżej 1000 rpm, żeby zadziałanie pompy ABS-u nie zdusiło silnika (Pompa szarpie niebagatelne ilości prądu)
Anonymous - 21-12-2006, 07:06
to co to oznacza jak u mnie po wrzuceniu na luz obroty od razy spadają do 700 - ba nawet od czasu do czasu spadają jeszcze niżej i się potem dźwigają.... co sprawdzić na początku????
[ Dodano: 21-12-2006, 07:23 ]
czy wystarczy jechać do serwisu i połączyć go pod komputer???
Anonymous - 21-12-2006, 08:04
Nachbar napisał/a: | to co to oznacza jak u mnie po wrzuceniu na luz obroty od razy spadają do 700 - ba nawet od czasu do czasu spadają jeszcze niżej i się potem dźwigają.... co sprawdzić na początku????
[ Dodano: 21-12-2006, 07:23 ]
czy wystarczy jechać do serwisu i połączyć go pod komputer??? |
może zacząć od podstaw - ustawienia wolnych obrotów?? później, gdy się nie poprawi - czyszczenie przepustnicy, sprawdzenie silniczka krokowego. Procedury na forum są. W moim potworze walnięty był krokowiec - miałem podobnie jak ty. Rozebrałem, polutowałem i działa:)
Bartek - 21-12-2006, 09:51
Do serwisu możesz nie jechać - jak masz laptopa z RSem, to zrobię Ci kabelek i sam sobie podłączysz
Wyczyszczenie przepustnicy i krokowca + regulacja to czysta przyjemność w porównaniu z naszymi ostatnimi zmaganiami
Anonymous - 21-04-2007, 22:35
Bartek napisał/a: | Do serwisu możesz nie jechać - jak masz laptopa z RSem, to zrobię Ci kabelek i sam sobie podłączysz
Wyczyszczenie przepustnicy i krokowca + regulacja to czysta przyjemność w porównaniu z naszymi ostatnimi zmaganiami |
Witam, ja mam takiego Laptopa - bardzo poproszę o kabelek tylko jeszcze softu nie mam ))))
Krzyzak - 22-04-2007, 22:12
do Sigmy tego programu (TMO.exe) nie polecam - diagnozowalem taka z 1993 r i odczyty byly co kilka sekund (normalnie kilka Hz sie wyciaga), wiec jakies roznice w obsludze ECU (w stosunku do Eclipse - do ktorego TMO byl napisany) sa
Anonymous - 22-04-2007, 22:16
Krzyzak napisał/a: | do Sigmy tego programu (TMO.exe) nie polecam - diagnozowalem taka z 1993 r i odczyty byly co kilka sekund (normalnie kilka Hz sie wyciaga), wiec jakies roznice w obsludze ECU (w stosunku do Eclipse - do ktorego TMO byl napisany) sa |
A co polecasz?
lukasz12 - 23-04-2007, 00:30
A co to za kabelek, skąd taki dostać, ile kosztuje, dlaczego tak drogo i co sie da nim odczytywac?
zbyszek05 - 08-06-2007, 15:39 Temat postu: mam sigmusię bez gazu witam cię .mam sigmusie bez gazu i jeżdże bez gazu... motorek 3.0 V6 24 w manualu /rewelka/ .u mnie wygląda to tak .przekręcam kluczyk i auto odpala ,wskazówka obotosciomierza wychyla się do 1000 obr/min.lecz zaraz spada na 650/700 obr/min.oczywiscie jak go nie obciażam klimatyzacją lub światłami na postoju bo wskazówka sie waha od 650 do 1000 obr/min .Jeżdżąc normalnie po wysprzęgleniu obroty mam 650 obr/min.zawsze czy to na swiatłach stojac przy wciśniętym sprzęgle i zarzuconej 1 . czy tez gdy mam wrzucony luz zawsze jest to 650obr/min. jeżeli faluje ci na wolnych zerknij na silniczek krokowy być może to jest przyczyną.
|
|
|