[92-96]Galant E5xA - [E54A 2.0 V6] Przepływomierz?
sekiwc - 26-07-2012, 00:36 Temat postu: [E54A 2.0 V6] Przepływomierz? Witam panstwa, mam takie pytanko odnosnie przeplywomierza, moze ktos mi odpisze, a mianowicie chodzi o to ze ostatnio galant jakby stracil buta, podczas wyprzedzania, gdy wciskam pedal do konca on jakby sie dlawil ( takie szarpanie) a dopieo potem dostawal mocy, moze to byc przez przeplywomierz ? o to chodzi ze gdzies tam kiedys czytalem ze jak odlacze wtyczke od niego obroty maja plywac badz przygasac? tak tez zrobilem odlaczylem, bylo tylko tzn zareagowal silnik na odlaczenie, ale obroty staly, rownie dobrze jak przy podlaczonej wtyczce, tak powinno byc ? czy moze mam gdzies indziej szukac co do tego dlawienia sie ? z gory dzieki
jacek11 - 26-07-2012, 10:52
Obroty silnika będą równe(a przynajmniej w moim tak jest ),ale mogą być wyższe,bądź niższe od tych z podłączoną przepływką.Sprawdź błędy ECU,to będziesz wiedział czy wszystko jest tam ok.
djjarosz - 27-07-2012, 08:33
Miałam podobne objawy a po jakimś czasie (ok. pół roku) padł moduł zapłonowy. Po wymianie misiek odzyskał dawną witalność.
slavo_p - 02-08-2012, 22:15
przepływomierz
sekiwc - 04-08-2012, 02:37
moze cos wiecej? dlaczego tak uwazasz? musze to zrobic, bo ten mankament blokuje mi sprzedaz go...
slavo_p - 04-08-2012, 16:23
sprubuj odłączyc wtyczke od przepływki przejedz sie zobacz czy jest różnica , jak przepływka zwalona to bedzie lekki przyrost mocy ale nie bedzie to maximum mocy , przepływka moze byc dupnięta a na kompie tego nie wykaże . A patrzyłes na filtr powietrza ?
Hmm... nasuwają mi sie jeszcze kable WN
sekiwc - 06-08-2012, 17:21
czy sonda lambda moze miec coz z tym wspolnego ?
jacek11 - 06-08-2012, 17:40
każdy czujnik od silnika ma wpływ na jego pracę.jeden bardziej,drugi mniej,ale ma.sonda jest bardzo ważną częścią.to ona podaje skład spalin,i według jej odczytów ECU reguluje dawkę paliwa.tak więc ma duży wpływ na pracę silnika,i jego spalanie
sekiwc - 06-08-2012, 17:47
no bosprawdzalem sam bledy i wyskakiwalo ze sonda dzis bylem u elektryka i jedynie blad wyskakiwal ze cos z sonda nie tak, tak wiec chyba to to
jacek11 - 06-08-2012, 17:57
Możesz sprawdzić samą sondę,podłączając przewód sygnałowy do miernika.podczas pracy nie powinna mieć więcej niż 1V.i mniej niż 0,2V. mierzymy na ciepłej sondzie.musisz tylko znaleźć kolor tego przewodu,bo tam masz cztery,a nie pamiętam jaki to był.
sekiwc - 17-08-2012, 16:22
wymienilem sonde, przepustnica zostala przeczyszczona i galant odzyskal normalna prace silnika, sie nie dlawi i obroty w porzodku... w koncu
|
|
|