[XX-92]Galant E3xA i starsze - Swap 4g63/4g63t
Anonymous - 20-12-2006, 22:55 Temat postu: Swap 4g63/4g63t W związku z tym że ten galant jest nadal do sprzedania a właściciel nie ma zamiaru go robić mi zrobiło się go szkoda...bo nastepny nietypowy sprzęt pójdzie na złom...
http://www.mitsubishi-gra...ighlight=#44949
http://moto.allegro.pl/it..._na_czesci.html
Jakie byłyby problemy przy wkładaniu 4g63t? Chodzi mi o konkretne różnice w budowie lub elektryce 4g63/4g63t. Proszę o wypowiadanie się tylko osob znających temat bo i po co mi słuchać domysłów Mamy tu pare tęgich głów więc myśle ze ktoś będzie miał coś ciekawego do powiedzenia. Pozdro
Bartek - 21-12-2006, 09:10
Mając silnik 6-bolt z łapą przednią od 4x4, wiązkę silnikową, liczniki, ECU - klocki lego.....
ale - to jest glsi a nie gti 16. więc masz bardzo słabiutkie napędy, zawieszenie, hamulce - dostosowane do silnika 100 KM.....
[ Dodano: 21-12-2006, 09:14 ]
przepraszam - jeszcze potrzebujesz: filtr powietrza z przepływomierzem, rurę do przepustnicy (jeżeli turbo to: downpipe, orurowanie, intercooler, i cały osprzęt turbo) i rurkę wysokiego ciśnienia od wspomagania
sampler - 21-12-2006, 13:33
Wlasnie tez jestem zaintersowany tematem. Czy napedy i skrzynia z gti16 wytrzymaja silnik 4G63T. A jezeli tak to jaka jest granica krecenia mocy. Akurat Galant to tanie auto jako baza do mocnego 4x4. Subaru Legacy/Impreza jest duzo drozsze
|
|
|