Space Star Techniczne - [MSS DID] Wymiana paska wielorowkowego
arquadius - 04-08-2012, 22:50 Temat postu: [MSS DID] Wymiana paska wielorowkowego Witam! Bardzo proszę o wskazówki dotyczące samodzielnej wymiany paska wielorowkowego w MSS DID 2004. Próbowałem dobrać się do wymiany z komory silnika lecz zrezygnowałem przy próbie demontażu ECU !!!
Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie?
Pozdrawiam
robertdg - 05-08-2012, 12:06
Najlepiej z kanału albo podnośnika, klucz odgiety 16 albo 17, po ściągnięciu starego paska sprawdzić stan rolki napinacza i koła pasowego alternatora
drtymf - 05-08-2012, 21:02
Nawet z kanalu nie podejdzie bez demontazu ECU.
Odkrecasz dwie sruby z gory i dwie z boku (podejscie spodem) mocujace ECU.
Potem wyciagasz zbiorniczek wyrownawczy z szyn, odkrecasz mocowanie ECU srubka 10 kolo zbiorniczka i przewodu chlodzacego do obudowy ECU z przodu u gory.
Potem wyciagasz ECU i podchodzisz kluczem 16 do napinacza. Naciagasz napinacz i zdejmujesz pasek. Sprawdzasz napinacz i sprzeglo alternatora. Zakladasz w odwrotnej kolejnosci.
arquadius - 09-08-2012, 23:03 Temat postu: Wymiana paska Witajcie!
Dziękuję za zainteresowanie i odpowiedzi.
Jednym słowem ciężko będzie z wymianą samodzielną bez kanału lub podnośnika?
Powiedzcie mi jeszcze czy oprócz napinacza i oczywiście kół pasowych osprzętu jest jeszcze dodatkowa rolka prowadząca, którą należałoby wymienić?
drtymf - 10-08-2012, 10:05
Jest plastikowa rolka pod napinaczem troszkę z przodu.
Nie wiem czy należałoby wymienić - zależy od stanu łożyska.
|
|
|