To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Carisme! - KOMPENDIUM Mierzenie grubości powłoki lakieru Carismy

ONdragon - 08-08-2012, 13:22
Temat postu: KOMPENDIUM Mierzenie grubości powłoki lakieru Carismy
Witam.
Ostatnio zaopatrzyłem się w miernik grubości lakieru (elektroniczny). Jakie wartości powinien wskazywać przy oryginalnym niemalowanym autku. Wiem ze dla różnych marek jest inaczej. A jak to wygląda w przypadku carismy? Czy na wszystkich elementach budy wskazanie powinno być takie same. Czy np na masce fabrycznie jest inna grubość a na drzwiach inna (lub coś w tym stylu)? Które elementy najlepiej mierzyć na początek, na co zwrócić szczególną uwagę?

Czy ma się to tak samo w przypadku carismy I i II?

Dziękuję za odpowiedzi

reicz - 08-08-2012, 16:00

nie wiem jak z grubością dokładnie, ale napewno każdy element powinien mieć taką samą. Nie powinno być różnic między maską, a drzwiami np.
Student - 09-08-2012, 08:46

Powinien wskazywać w granicach 1.30 z tolerancją 0.2
Master - 11-08-2012, 01:01

Cytat:
ale napewno każdy element powinien mieć taką samą. Nie powinno być różnic między maską, a drzwiami np


Z tego tekstu poniżej wynika że nie do końca dlatego przyjmuje się pewna tolerancje, moja rada to skupić się na elementach takich jak dach czy słupki, maskę i błotniki zderzaki... można wymienić na oryginalne w kolorze nadwozia i miernik nic nie wykaże jedynie wizualnie po stopniu zużycia może się dać poznać no chyba ze ostra polerka była, pzdr.

http://www.dobrzekupione....id=37&Itemid=54

reicz - 11-08-2012, 06:43

dokładnie tak jak pisze kolega. trzeba sprawdzić dach, słupki, progi - elementy konstrukcyjne auta. A jeżeli ktoś wymieniał błotnik czy maskę po kolizji nie powinno to martwić bo dziś aut bez żadnej skazy już chyba nie ma :) . Jeśli właściciel twierdzi, że jest w 100% bez kolizyjne a po zmienieniu wyjdzie co innego idealny powód by zbijać cenę za auto. Ja właśnie te elementy sprawdzałem podczas kupna. Bardziej interesowała mnie mechanika niż maska, czy drzwi.
zwolin - 11-08-2012, 14:09

Skupić sie trzeba na elementach niewymienialnych. Maska, przednie botniki itp to pierdoły trzymające się na kilku śrubkach, które bez trudu mozna wymienić. Pomijam oczywiście kwestie prawdziwych dzwonów i rogali jeżdżących po drogach.

Prawda jest tak, że wszyscy wierzą w nietykane przez lakiernika auta, bo tak im obiecał handlarz, a ciekawe ile osób jeżdżąc nap 5, czy 10 lat autem nigdzie go nie obtarło.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group