To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - Eclipse 1G

Anonymous - 21-12-2006, 17:41
Temat postu: Eclipse 1G
Witam.

Szukałem, ale google.pl nie chcą mi pomóc...

Jakie są osiągi Eclipse'a 1G GS 150KM ?

Interesuje mnie przyspieszenie, moc max, spalanie (maxymalne jakie daliście rade po mieście tym osiągnąć).

Auto bardzo ładne ale spotkałem się z opiniami, że ono poprostu nie jedzie...

No i jeszcze jak z usterkowościa i cenami części? Da się żyć z pensją przeciętnego polaka?

Adaho_krak - 21-12-2006, 19:55

Grucha_pl napisał/a:
Interesuje mnie przyspieszenie, moc max, spalanie (maxymalne jakie daliście rade po mieście tym osiągnąć).


Napewno lepiej jedzie od Calibry moc sam zauważyłeś 150KM nie jest to rajdówka ale do ślimaków też nie należy części masa na rynku wtórnym a i te nowe nie tak bardzo drogie i z dostępnością nie ma problemu. Ja osobiści w mieście nie rozpędzam się więcej niż do 120 km/h ale i to nader rzadko jak go próbowałem na A4 Katowice - Wrocław poszedł 240 km/h. Ja w swoim Kliperku cenie przedewszystkim niesamowitą wygodę jak wsiadasz za kierownice to tak jak w fotel przed telewizorem.

Grucha_pl napisał/a:
jak z usterkowościa


odpukać (puk,puk,puk) swojego mam od pół roku i narazie wszystko ok bez poważnej awarii w sensie :)

Anonymous - 21-12-2006, 19:58

adaho_krak napisał/a:
Ja w swoim Kliperku cenie przedewszystkim niesamowitą wygodę jak wsiadasz za kierownice to tak jak w fotel przed telewizorem.


Czy to jest równoznaczne z prowadzeniem się jak ponton, czy pomimo wygody w środku, auto prowadzi się dobrze?

Anonymous - 21-12-2006, 21:43

Ja swojego mam też od pół roku i jestem zadowolony. Mnóstwo zamienników jest osiągalne na naszym rynku za przyzwoitą kasę. Autko w miare ekonomiczne mieści się w 8l na 100km przy spokojnej jeździe i komfort dla kierowcy pasażera super!
Sz@kal - 21-12-2006, 22:06

dziobak26 napisał/a:
komfort dla kierowcy pasażera super!

Gorzej dla tych z tyłu :P A tak na poważnie to z tyłu jest raczej miejsce na torby :mrgreen:

Anonymous - 21-12-2006, 22:55

No witam,Ja swojego 1g mam od dwoch miesiecy,powaznych usterek nie mam ale doskwieraja mi w moim egzemlarzu problemy z obrotami wolnymi i jakis grzechot w skrzyni,obie te usterki nie sa ciezkie usuniecia i kosztowne.
Wedlog mnie najwiekszym plusem tego samochodu (glownie dlatego go kupilem) jest wnetrze,czlowieku wpadasz w siedzenie i czujesz sie jak w samolocie,rewelacja.Przyspieszenie oczywiscie odwrotnie proporcjonalne do spalania wiec albo uciecha na twarzy z powodu odstawienia Celicy czy Civica albo zadowolenie na stacji-do wyboru.

Adaho_krak - 21-12-2006, 23:19

Grucha_pl napisał/a:
Czy to jest równoznaczne z prowadzeniem się jak ponton, czy pomimo wygody w środku, auto prowadzi się dobrze?


Wygoda + dobre trzymania boczne w siedzeniu dla mnie bomba

mitutoyo napisał/a:
czlowieku wpadasz w siedzenie i czujesz sie jak w samolocie


lepiej bym tego nie określił :)

Anonymous - 21-12-2006, 23:47

Przyznam szczerze że wahałbym się między Eclipsem 1G a 200SX S13. Z wyglądu Mitsu ładniejsze, taki zaspany Japończyk, Nissan za to przemawia osiągami.

Powiedzcie mi jeszcze jakie spalanie maxymalne osiągneliście waszymi autkami oraz jakie jest jego przyśpieszenie 0-100

kaleos - 22-12-2006, 01:02

Grucha_pl napisał/a:
Przyznam szczerze że wahałbym się między Eclipsem 1G a 200SX S13. Z wyglądu Mitsu ładniejsze, taki zaspany Japończyk, Nissan za to przemawia osiągami.


ta nyska ma to do siebie ze jest awaryjna, misiek zreszta tez ale duzo mniej 8)

a co do osiagow to roznica 2s do 100km/h chyba nie robi Ci roznicy? bo w vmax maja podobny.
misiek ma jeszcze jedna wazna zalete, jedzie jak po szynach...
to jak jedzie w zakretach to bajka :D
a spalanie, ja mam gazownie, po miescie wogole nie jezdze, ale w trasie 160-200km/h Vpower GAS wciaga 14l/100
raz sie przejechalem na benzynie Szczecin - Berlin - Szczecin, non top 200km/h to VpoverRacing 95 poszlo 20l/100, od tamtej pory na beznynie jezdze tylko ze by rozgrzac silnik i jak naprawde potrzebuje kopa :mrgreen:

michu_872 - 22-12-2006, 04:19

Jak ja się rozgłądałem do siebie za autkiem to brałem również takie możliwości.
Podobało mi się Eclipse 1g a chciałem mieć auto rwd (Zeby można było sobie bokiem polatać) Już wyjeżdzałem po misia do gdańska i w połowie drogi telefon, że sprzedany :?
(a może i dobrze) Cena była dobra 6000 ładne zadbane itd. Potam oko zawiesiłem na Czerwonej nysie na ładnych felgach (17") po kilku telefonach wyszło, że blacha do robienia :? to sobie odpuściłem (może i dobrze, choć nyska by się przydała do latania bokiem). Za 2 dni u kumpla przegłądamy allegro a tam: Mitsu GALANT E39a. Myśle kurde Cóż to :?: (koleś należał do MKP) No i zakończyło się tak, że kupiłem Gala . wprawdzie 150 Km troszkę mało ale da się żyć :D A do zabawy nie dawno kupiłem fiacika co ma 120 KM pod maską :twisted: .
A tak wracając do tematu : Brałeś pod uwage Eclipse Eagle talon :?: Oczywiście z turbinką i AWD :wink:
Polecam również zajżeć:
www.turbokillers.com/
www.streetracing.pl/forum/
Pozdrawiam.

Anonymous - 22-12-2006, 11:32

To i ja dorzucę swoje dwa grosze :)
Autko mam dokładnie rok. Zrobiłem 35 tyś km.
Jak do tej pory:
- padła skrzynia
- padła uszczelka pod głowicą
- zawieszenie do wymiany

Na trasie min spalanie 9.5/100, max ;) cały zbiornik na 270 km ;)
Po mieście spalanie nie spadło nigdy poniżej 11.5 zazwyczaj jest na poziomie 12.5.
Osiągi: powtarzalne 8.5 do 100, na autostradzie w dwie osoby na pokładzie zamykam "budzik" - czyli coś około 240.

Autko kosztowało mnie równe 10 tyś rok temu, włożyłem w nie już drugie tyle ;) albo trochę więcej i jest jeszcze duuuużo do zrobienia. Autko miało 124 tyś przejechane i co do joty zgadzało się z książką serwisową.

Wadą są hamulce, które się po prostu gną. Przednie tarcze pod 20 tyś są do śmieci...

Pomimo tego wszystkiego, nie zamieniłbym go na nic innego ;) No może na wersje turbo (może niedługo się w przekształci w takiego) albo, jak mnie będzie stać na EVO :)

Anonymous - 22-12-2006, 12:57

michu_872, jasne że myślałem o Eclipse z turbo (czyli Laser i Talon jeśli mnie pamięc nie myli również) ale ich ilość na rynku polskim jest bardzo znikoma ;) .

A ile na maxa może łyknąć to 2.0 16v ? Przy bardzo dynamicznej jeździe po mieście itp.

Adaho_krak - 22-12-2006, 14:03

Cytat:
A ile na maxa może łyknąć to 2.0 16v ? Przy bardzo dynamicznej jeździe po mieście itp.


1 odcinka, 2 odcinka, 3 6000obr/min. światła , 1 odcinka, 2 odcinka, ........

Mój 15-17l/LPG zależy od temperatury na zewnątrz :)

Anonymous - 22-12-2006, 14:12

15-17 LPG to cos między 14-15 PB rozumiem? Da sie przeżyć. Ważne że nie 20l ;)
Adaho_krak - 22-12-2006, 14:26

Grucha_pl napisał/a:
15-17 LPG to cos między 14-15 PB rozumiem? Da sie przeżyć. Ważne że nie 20l


jasne że się da, wcześniej jeździłem chwilkę BMW 750 bez LPG tam się nie dało na stacji benzynowej ryczałem :( przy kasie :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group