[92-96]Galant E5xA - [E54A 2.0 V6] Prosze o pomoc
Danielox - 09-08-2012, 17:46 Temat postu: [E54A 2.0 V6] Prosze o pomoc rano pieknie odpalił potem juz koniec wogule nie da sie odpalic kable zapłonowe i siwece sa nowe,cewki sa dobre na pewno,i oczywiscie pompka paliwa podaje paliwo tylko dlaczego niema wogule iskry na swiecy oczywiscie nie posiadam zadnego imoboilaizera
jacek11 - 09-08-2012, 17:51
Najprawdopodobniej poległ moduł zapłonu...
Danielox - 09-08-2012, 18:16
jacek11 napisał/a: | Najprawdopodobniej poległ moduł zapłonu... |
ok to sprawdze o ile sie da bo wczesniej miałem juz ze odpaliłem go kawałek ruszyłem i zgasłale po 10-15 min odpalił a teraz juz wogule koniec,A mam jeszcze pytanie gdzie on sie znajduje bo to co widze to jest n a1 wtyczke a ja znalazłem ale na 2 wtyczki wiec hmm
jacek11 - 10-08-2012, 17:23
Z tego co wiem,jest przyczepiony do przedniej głowicy,po lewej stronie.
areksz121 - 11-08-2012, 20:51
Ku woli sprostowania, moduł jest na tylnej głowicy W E54A.
Danielox - 12-08-2012, 16:28
areksz121 napisał/a: | Ku woli sprostowania, moduł jest na tylnej głowicy W E54A. |
dzieki bardzo:) juz moduł mam tylko szukam i szukam jak go sprawdzic znalazłem cos od mitsubishi 3000gt niby ten sam moduł ale i tak mi sie nie zgadzaja testy znaczy prad jakis przechodzi tylko duza opornosc ma a powinna byc niska kurde juz sam nie wiem czy on jest dobry czy zły ma ktos moze jak to sprawdzic
areksz121 - 12-08-2012, 20:20
Najlepiej podłączasz i sprawdzasz, czy chodzi silnik na wszystkie gary, ważne, żeby obrotomierz działał, bo właśnie z modułu wychodzi sygnał obrotów dla obrotomierza jak i ECU. Możesz sprawdzić, czy opis wyprowadzeń na samym module się zgadza; TACHO, IB1, IB2, IB3, VSS(VCC), GND, OC1, OC2, OC3... Sam moduł składa się z 3 tranzystorów mocy, które niezależnie sterują odpowiednio 3 cewki. Z wyjścia każdego, a przed cewką jest wewnętrzne połączenie z bramką logiczną, która najprościej mówiąc sumuje sygnały z 3 końcówek i podaje sygnał obrotów. Moduł nie musi zepsuć się w całości...wystarczy, że padnie jeden tranzystor, wykluczając pracę 2 cylindrów po jednym na głowicę, do tego przy wciskaniu gazu czkawkę ma i silnik i obrotomierz. Większość miśków z tych lat ma takie rozwiązanie. Jakby co, mam również sprawny moduł 100% do odstąpienia Jakby co to PW.
Danielox - 12-08-2012, 20:39
no tak tylko ze on wogule nie chce odpalic ani iskry nie ma na swiecach zadnej a cewki sa dobre,a czy da cos wymruganie błedow tylko na czym to polega bo czytam na forum i nie moge znalesc jak to zrobic:(
slavo_p - 12-08-2012, 21:51
a moze czujnik połóżenia wału ?? jak padniety brak iskry
Danielox - 12-08-2012, 22:05
slavo_p napisał/a: | a moze czujnik połóżenia wału ?? jak padniety brak iskry |
mozliwe tylko jak go sprawdzic bo kupowac tak pochopnie wszytko to ładny koszt bedzie:P
slavo_p - 16-08-2012, 00:07
najprędzej to podmiana z innej fury , lub jakis manual z podanymi wartosciami i pomierzyć
areksz121 - 18-08-2012, 14:31
Nie wiem, może się przyda też innym kolegom...tak jak mamy zastępczy moduł do E55A/E52A, to też możemy zastosować to rozwiązanie w E54A, jedynie potrzebujemy 3 takie moduły
Danielox - 19-08-2012, 17:47
moduł juz dobry a dalej iskry nie ma;/ wie ktos moze jak sprawdzic czujniki połozenia wału moze one sa walniete (chyba bede poł auta wymieniał az trafie wrescie)
|
|
|