Nasze Miśki - dsm2g
nezik - 10-08-2012, 18:18 Temat postu: dsm2g Auto którym jeżdżę to Mitsubishi Eclipse GST drugiej generacji.
Wyprodukowane przez Diamond Star Motors w 1995r. w USA.
Nie wiem kiedy przypłynęło do Polski, jednak w mojej rodzinie jest od początku 2006r.
Ja samochodem jeżdżę od 2007 i wtedy też powoli zacząłem modyfikować auto.
Lista modyfikacji jest dosyć długa, przedstwię ją poniżej.
Zacznijmy od paru zdjęć i podstawowych danych.
Marka: Mitsubishi
Model: Eclipse
Rok produkcji: 1995
Kolor: czerwony
Przebieg: 140 000 mil
Pojemność: 2.0L
Moc silnika: 265 KM & 301Nm
Rodzaj paliwa: Benzyna 98
Skrzynia : Manualna
Aktualne fotografie tj. sierpień 2012:
Zdjęcia auta po zakupie w 2006r.
Moc przed i po.
Modyfikacje:
- filtr sportowy K&N dedykowany
- turbosprezarka td05 big16g @ 0.7 bar
- rurki wodne do chłodzenia sprężarki w stalowym oplocie
- intercooler fmic z re5pect.pl
- dolot ze stali niezrdzewnej
- blow off valve (zawór upustowy)oryginalny dwutłoczkowy HKS SSQV
- przepustnica z 1g
- pokrywa zaworów apple red
- wymieniona chłodnica + rurki sylikonowe
- wymienione sprzęgło, kolo zamachowe oraz skrzynia biegów
- poliuretanowe poduszki silnika
- przy przebiegu 200tys.km robione były panewki oraz pierścienie
- wywalony Evap system(filtr węglowy par paliwa), tempomat i EGR
- akumulator Centra Plus
- downpipe + o2housing 3cale
- wydech 2,5 cala ze stali nierdzewnej
- tłumik środkowy przelowy 2.5 cale
- tłumik końcowy APEXi N1 3 cale
- piggyback Ecumaster DET3 + MapSensor
- pompa paliwa Walbro 255lph
- sonda lambda NKG
- przewody wysokiego napięcia Magnecor KV85
- stopień zimniejsze świece NGK
- strojenie w firmie ProjectXs @ 265km 301Nm
- klocki hamulcowe przód i tyl EBC Redstuff
- tarcze hamulcowe przód EBC TurboGroove
- amortyzatory Kayaba + sprężyny obniżające Jamex -35mm
- kierownica Momo Corse + naba Sparco
- shortshifter z poliuretanowymi podstawami oraz nowe stałe tuleje wybieraka
- wskaźniki w słupku boost, AFR, temp. oleju (czujnik w misce olejowej)
- olej Valvoline VR1 Racing 10w60
Wizualne:
- zderzaki przód i tył poliftingowe
- światła europejskie tył + przód poliftingowe
- przyciemnione tylne szyby folią dobrej jakości @ www.auto-szyby.rzeszow.pl
- felgi aluminiowe 17 calowe + opony 225/45
- nowy lakier na wiekszości elementów + polerka
Auto przygotowane pod mape na 1bar, co daje ok. 290-300km, po wzmocnieniu/wymianie sprzegła, gdyż obecne nie przeniesie poprawnie takiej mocy.
Wiekszośc modyfikacji przeprowadzonych zostało w krakowskiej firmie ProjectXs, opisane zostały na forum mekp.pl -->klik<--
W obecnej specyfikacji z powyższymi modyfikacjami jeżdżę już drugi sezon, wszystko chodzi bez zarzutu.
Galeria zdjęć w linku:
http://imageshack.us/g/221/img7741.jpg/
Filmik prezentujący auto:
http://www.youtube.com/watch?v=aBRUt6dTBC4
rosomak1983 - 10-08-2012, 18:27
Alez Cie naszło na opis nie spodziewałem sie, dawaj jakies aktualne foto. Bryczka zacna.
Drzemacz - 10-08-2012, 22:53
Widać że zostało włożone w to duzo serca, pracy i kasy.
A efekt jest powalający z tym ospojlerowaniem i kolorem,
porównując z tym co było wcześniej.
Ale 2G zawsze mi się podobały najbardziej ze wszystkich 4 generacji.
nezik - 11-08-2012, 04:03
dzięki za miłe słowa, niektórzy jeszcze doczepiaja spojler-lotke z wersji poliftowej
troszke żałuję malowania kierunków w zderzaku z przodu na czarno, ale to było jeszcze zanim mialem euro tył i bardziej pasowalo
tez te felgi srednio mi leżą, na oz'tach 18 cali o wiele lepiej było, tylko ze 18-stki to jednak za duże do nawet pseudo komfortowej jazdy w tym aucie, no i juz powędrowały do nissana
gulgulq - 12-08-2012, 16:09
a gdzie czarna maska ..ładniejsze było
w koncu Ci sie zebralo na opis
moniaquba - 13-08-2012, 23:19
Bardzo ładny eclipse.
Nie tylko nie czarna maska - to jest jak dla mnie profanacja
wojzi - 13-08-2012, 23:24
No co by nie mowić zacne autko i dochuchane. Pozazdrościć.
Dread87 - 13-08-2012, 23:30
Miod, piekne:) wojzi, zaiste milordzie, wóz do brawurowej jazdy;D piekny kolor:) szerokiej drogi i malego spalania:)
kisian - 14-08-2012, 19:48
Tylko po co zmieniać na Nyssana??
mystek - 14-08-2012, 21:13
ja się nie wypowiadam w wątku, ale klikam sobie od czasu do czasu, bo autem jaram się niesamowicie ładnie musi to już się poruszać jak to wypada w stosunku do seryjnego EVO, czy STi?
nezik - 16-08-2012, 01:29
będzie w tym momencie wolniejsze od sti 2g czy evo vii - przewaga Nm o ok. 40-50 jednostek
druga sprawa to start awd na ćwiartkę robi robotę
w tym aucie brakuje tego 1 bara boostu dla mnie osobiście, wtedy byłoby szybsze
miałem to w tym roku zrobić, ale przesiadłem się na rwd
t_o_mis - 31-08-2012, 22:55
Piękne Eclipse, to auto ma taką magię w sobie, że nie sposób tego opisać - bardzo mi się podoba ten model.
Ale fakt faktem, że zmieniła się odkąd dostałeś ją w swoje ręce
jak najbardziej na plus!!
Nic mi innego nie pozostaje jak tylko pozazdrościć
nezik - 21-09-2012, 06:02
dodałem filmik w którym chodzę dookoła auta w deszczu
http://www.youtube.com/watch?v=aBRUt6dTBC4
stary alfer - 21-09-2012, 07:15
nezik napisał/a: | chodzę dookoła auta w deszczu |
Romantycznie
nezik - 21-09-2012, 07:54
deszcz cały tydzień, więc w końcu sfilmowałem i wstawiłem do garażu, a dziś oczywiście słonko świeci :/
|
|
|