Chcę kupić Eclipse! - [3G 00-04 ] ECLIPSE 3G 3.0V6 manual VS 3000GT 225KM
GPablo - 20-08-2012, 19:32 Temat postu: [3G 00-04 ] ECLIPSE 3G 3.0V6 manual VS 3000GT 225KM Witam
Planuje jako fan japonskiej motoryzacji i w najblizszym czasie nabywca kolejnego japonca kupic tym razem cos jeszcze mocniejszego niz auta do tej pory. Chcialbym poprosic o to co byloby kupic lepiej, Ecli 3G V6 (ale tylko w manualu bo nie chce auta wolniejsze niz mialem) czy moze 3000GT IIgen ale w tanszej wersji czy V6 225KM?
Za Ecli przemawia to ze bedzie mlodsze....kwote do przeznaczenia to 20.000, max. 25.000zl.
Pozdrawiam goraco i z gory dziekuje za kazda mila odpowiedz
krzysiek12 - 21-08-2012, 15:49
ja bym na twoim miejscu kupił Mitsubishi Eclipse GSX lub GST za tą cene fajnego byś znalazl np.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=6190
wes sobie na MEKP.PL i tam sobie poczytaj bo tu to ci nikt nie pomoże tu ludzie zyją tylko galantami,carismami,coltami,lancerami
mitsubishi 3000gt jest za słaby z tym silnikiem za dużą mase ma ale zato wygląd super jest też mniej awaryjny ale i tak kosztowny w utrzymaniu przeważnie jak kupisz takie auto to raz tyle będziesz musiał włozyc w to auto zalezy w jakim stanie takie auto byś kupił
nezik - 21-08-2012, 22:52
pisałem wczoraj posta ale widzę, że zniknął, pewnie coś źle kliknąłem i się nie wysłało, więc próbujemy jeszcze raz:
jako czesciowy użytkownik 3g gt powiem ci co tzreba by bylo zrobić zeby to auto bylo fajne na codzień imo:
- nie trzymaja serii zwykle, nalezy wywalić oryginalny plastikowy dolot z puszka i wsadzic jakis porzadny dedykowany dolot np. k&n albo zrobic customowy u jakichs tjunerow, polecam pxs. wtedy otrzymasz cos 190+, kolega finger z mekp mial shamowane 197 w takim setupie
- silniki jezeli sa uzytkowane z glowo, nie do zajechania, moj nie bierze oleju w ogole prawie
- wydech zostawic, nie ruszac nic, zeby wiejsko nie burczalo
- hamulace gdy sa w miare nowe to sa ok, ja bym jednak wrzucil na przod ebc redstuff+turbogroove, hamulce to podstawa, zwlaszcza na trasie gdzie z wysokich predkosci trzeba regularnie schodzic do 70 czy 50
- auto jest bardzo miekkie i ma dosyc sporo miejsca w nadkolach, przez co wyglaja jak offraod w serii. wiec decyzja albo wkladasz 18 i wypelniasz reszta guma z wyzszym profilem i masz super wygodnie, albo ladujesz jakies zawieszenie. minimum -35mm i oczywiscie 18 w tym aucie to mus
- swiatła: trzeba wymienic bo sa i amerykanskie i brzydkie, zwlaszcza te z tylu. ja u ojca wsadzilem takie jak w tym linku, tam jest galeria ponizej http://www.sprzedamgo.pl/...1r-.html#oferta
to jest jedyny rozsadny wybor moim zdaniem
- kierownica jest za duza i za cienka, olac airbag w sadzic cos wygodnego 35mm srednicy to jest rozsadny rozmiar
- wywalic seryjne radio i nalezy patrzec czy jest wzmacniacz pod siedzeniem pasazera, w moim oczywiscie zabrany byl..
- ja osobiscie bym wsadzil jakis lepiej trzymajacy fotel, jednak mam problem z trzymaniem bcoznym w kazdym aucie prawie jakim jezdze i wszedzie bym wsadzal kubelek, wiec to jest moze takie moje zboczenie
-nie kupuj poliftow, moja brzydsze zderzaki ;P
- w takim setupie + manual autko bedzie w miare dynamicznem jednak to nie jest auto na zakrety. bardziej mi przypomina taki klasyczny "pony car". poniewaz to jest auto do polykania odleglosci a nie "rajdowania" po miescie proponowalbym intalacje gazowa 4 gen ladnri renzo, dobrze i regularnie serwisowana nie bedzie sprawiala problemow
nie wiem jak sie tyczy sprawa 3000gt, jak trzymaja moc, jak z czesciami, bo juz swoje lata maja. uzytkowane pewniebyly dosc ostro, ja bym polecal dorwac jakis zadbany egzemplarz od jakiegos klubowicza
tak czy siak jakbym mial teraz wybierac to bralbym 300gt zagazowal i toczyl sie do pracy w korku
uturbionych bym nie kupowal bo czytalem, kiedys jak mega chorowalem i sie modelem blizej interesowalem, ze psuje sie wszystko, te auta nie luia byc cisniete mocno, a poco miec 300+ koni jak tzreba delikatnie gazu dodawac?
|
|
|