Space Star Techniczne - [MSS GDI] Nie odpala.
majo - 27-08-2012, 16:16 Temat postu: [MSS GDI] Nie odpala. Dziś rano żona wybrała się na zakupy, ale z zakupów to ja wróciłem i to na holu.
Kręcić kręcił, odpalił i zaraz gasł i raz nawet pochodził trochę ale tak ledwo ledwo na bardzo niskich obrotach. Teraz już nie objawia chęci zaskoczenia tylko kręci. Kontrolka CE normalnie po paru sekundach gaśnie - brak błędów.
Ostatnie tankowanie było przy bardzo małym poziomie paliwa i obawiam się czy układ nie został zapchany. Po tym tankowaniu przejechałem jeszcze ok 10km.
Póki co jeszcze nie byłem na warsztacie - czekam na zmianę pogody (czy wilgoć znowu nie grasuje w elektryce)
Czekam na Wasze sugestie
RaVciO - 27-08-2012, 19:28
Jeśli rozrusznik kręci a auto nie pali, to ja bym obstawiał świece.
SiMa - 27-08-2012, 22:13
Albo pompa paliwa. Miałem kiedyś podobny przypadek (w innym aucie), że kręcił, a nie chciał odpalić a powodem była właśnie uśmiercona pompa.
plecho1 - 27-08-2012, 22:23
Jeśli często tankowałeś po wyjeżdżeniu paliwa prawie do zera, to też obstawiam pompę paliwa w baku, która czasem mogła chodzić na sucho a to nie jest dla niej zdrowe.
Najlepszym wyjściem przy tym silniku było by podłączenie auta pod komputer ale auto musiało by odpalić:)
majo - 28-08-2012, 06:50
Dziękuję za zainteresowanie moim problemem.
Czy często hmm (?) ale zdarzyło się, że nerwowo wypatrywałem stacji paliw.
Jak ją sprawdzić?
Jak wymontować?
plecho1 - 28-08-2012, 07:20
Najprawdopodobniej jest w baku a dostęp do niej powinien być z kabiny. Podnieś tylne fotele i tapicerkę i szukaj jakiegoś dekla o średnicy około 20cm. Po jego zdjęciu powinien ukazać się kolejny dekiel, już w baku, do którego powinny dochodzić przewody paliwowe i elektryczne. Odłącz te przewody i demontuj kolejny dekiel, nie wiem jak w Twoim aucie ale w Carismie był on przykręcony dużą plastikową nakrętką. A jeśli chodzi o sprawdzenie, jeśli pompa w ogóle działa, to poszukaj manuala do Twojego auta, bo możliwe, że jest tam opisana procedura jej sprawdzania. Czasem sprawdza się wydajność w określonym czasie (czyli ile litrów potrafi podać w powiedzmy jedną minutę) a czasem ciśnienie jakie wytwarza. Może też być jakiś problem z elektryką, może nie działać przekaźnik lub bezpiecznik lub mogą gdzieś nie łączyć przewody pomiędzy tymi elementami a pompą.
majo - 28-08-2012, 14:17
Po pierwszych oględzinach na słuch stwierdzam prace przekaźników i pompy oraz...
w komorze silnika dźwięk - szum przypominający wgrywanie gier na atari czy też commodore lub radio na falach krótkich (takie moje skojarzenie).
Misiu wybłyskał błąd 56
Usterka się znalazła mam nadzieję że jedyna - wypalony pin pompy paliwa.
Po rekonstrukcji gniazda i wtyczki dam znać czy śmiga.
Wszystko hula. Misiu wrócił do ruchu miejskiego.
Co do dźwięku w komorze silnika to podobno normalne a ja nigdy nie zwróciłem na to uwagi
Dziękuję za pomoc, podpowiedzi (pkt już na koncie)
Specjalne podziękowania dla Bartka (Pozdro)
|
|
|