To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Hamownia zlotowa

Tomek - 02-09-2012, 18:01
Temat postu: Hamownia zlotowa
Witam

Zakładam taki temat, może będziecie chcieli wrzucić swoje wyniki??
Jestem ciekawe, jak mój Galant wypada na tle innych, a nie byłem obecny przy wszystkich pomiarach.
Temat celowo w tym dziele, bo interesują mnie Gale EA.

Jutro wrzucę swój wykres.

Z samych faktów, to 162KM i 216 Nm na BP
i 156 KM i 208 Nm na LPG

moc na kołach: 135/131
straty 27,3 / 25,7

tyle z głowy

pozdro

EDIT:


keleron - 02-09-2012, 18:06

Mój wynik to 166.7KM 213.3 Nm Moc Na kołach 142,8 KM
też jutro wrzucę skan wykresu


deejay - 02-09-2012, 19:18

Pb 153 KM 227 Nm

LPG 142 KM 205 Nm

Moc na kołach 128 KM Pb i 115 KM na LPG

i9i - 02-09-2012, 19:22



EA2A :(
Manual na kołach: 215/45R17
Strata: 29,6 KM

deejay - 02-09-2012, 19:25

Jesli możecie to dopisujcie moc na kołach , z góry dziekuje :wink:
Duku - 02-09-2012, 19:58

Ciekaw jestem wyników:) Jak się zbierze bardziej reprezentatywna grupa danych, to będzie można ocenić, jak Galanty wypadają na tle innych aut pod kątem straty przenoszenia mocy (podawajcie wyniki mocy na kołach).
sveno - 02-09-2012, 22:23

Paliwo/Moc/Moment/Moc na kołach/straty:

Pb/164,2KM/217,2Nm/139,6KM/26KM
LPG/156KM/209Nm/134,4KM/21,6KM


Rafal_Szczecin - 02-09-2012, 23:39

pierwszy pomiar 165,7 KM niutonow ?

drugi pomiar

166,7KM 210Nm

moc na kolach podam jutro :)

MKV - 02-09-2012, 23:40

Pb 151 KM 211 Nm

LPG 149 KM 203 Nm

Moc na kołach 123 KM Pb i 121 KM na LPG

Owczar - 02-09-2012, 23:42

MKV, masz gdzieś wykres?

MKV napisał/a:
Pb 151 KM 211 Nm

LPG 149 KM 203 Nm


Mody w LPG wyszły mu na dobre :)

MKV - 03-09-2012, 00:58

Owczar napisał/a:
MKV, masz gdzieś wykres?

MKV napisał/a:
Pb 151 KM 211 Nm

LPG 149 KM 203 Nm


Mody w LPG wyszły mu na dobre :)



sveno - 03-09-2012, 09:41

Skąd się bierze ta czkawka przy 3.5krpm na LPG? U mnie też jest i jeszcze u kilku osób to widziałem na wykresie dokładnie w tym samym miejscu.
Tomek - 03-09-2012, 09:48

sveno napisał/a:

Skąd się bierze ta czkawka przy 3.5krpm na LPG? U mnie też jest i jeszcze u kilku osób to widziałem na wykresie dokładnie w tym samym miejscu.


pisałem właśnie o tym u mnie w temacie
ja mam BRC i czkawka po 4 tyś obrotów
tyle, że na poprzedniej hamowni tego nie miałem

Jogurt - 03-09-2012, 15:05

162,6 KM przy 5721RPM & 220,6Nm przy 4495RPM
na kołach 134,2KM

Wychodzi że PowerWagon ma jeszcze 2,6 KM w bonusie ( II lift ) Ciekawy jest ten rozrzut mocy na kołach.

sveno - 03-09-2012, 18:23

rozrzut mocy na kołach bardzo szybko można wytłumaczyć różnym stanem łożysk w skrzyni i piastach oraz typem oleju w skrzyni :) bo na to głównie idą straty mocy na drodze silnik-koła.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group