[XX-92]Galant E3xA i starsze - Diagnoza błędów ECU w 2.0glsi
Anonymous - 23-12-2006, 20:24 Temat postu: Diagnoza błędów ECU w 2.0glsi Mam pytanko odnośnie podłączenia diody do złącza testu ECU w moim galu 2.0glsi.U krzyżaka na stronce jest to ładnie opisane jednak na przykładzie silnika 1.8.Tam na zdj wyraźnie widać, że są tylko trzy piny u mnie zaś są trzy od góry po lewej, trzy od dołu po prawej i jeszcze jeden od dołu po lewej, miej wiecej tak to sie prezentuje:
I(1)
I(2)
I(3)
I(4)
I(5)
I(6) I(7)
Cyferki w nawiasach dopisałem w celu lepszej identefikacji.Ja podłączyłem diode, "+" do 1 a "-" do 7.Czy to podłączenie jest prawidłowe??Po przekręceniu zapłonu dioda mruga cały czas tak samo.Czy to oznacza, że nie ma żadnych błedów??I czy wykaz błędów jest taki sam jak w silniku 1.8?
[ Dodano: 23-12-2006, 20:28 ]
Troche inaczej miało to wyglądać.. 1,2,3 są u góry po lewej 4,5,7 na dole po prawej a 6 na dole po lewej.
Krzyzak - 23-12-2006, 20:29
dobrze podlaczyles, nie masz bledow, kody te same
Anonymous - 23-12-2006, 20:56
Ok dzieki A już myslałem, że coś pochrzaniłem
[ Dodano: 27-12-2006, 23:50 ]
Nasunęło mi sie jeszcze jedno pytanie.Czy sprawdzając błędy ECU diodą powinna ona pokazać błędy związane z ABS-em czy błędy abs-u sprawdza się osobno na kokpicie masując piny??Świeci mi się kontrolka od abs-u jednak dioda nie pokazala żadnych błędółw.
swees - 29-12-2006, 00:28
do absu jest osobny komputer, w tylnym nadkolu. jeżeli ktoś wie jak się to to sprawdza i ew. resetuje, proszę o jakieś info.
pozdr
|
|
|