To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - [Exx 89] Galant

b2vos - 15-09-2012, 21:05
Temat postu: [Exx 89] Galant
Koledzy, wybaczcie jeśli źle oznaczyłem temat ale nie znam jeszcze dobrzeGalantow. Znalazłem na portalu aukcyjnym MG z 89 roku 1,8 w diselku. Powiedzcie i doradzcie czy poza miłością jaką mam do marki i zapałem do w przywrócenie świetności warto zaczynac zabawe? Są wśród Was znawcy i posiadacze takich odltimerow więc będzie to formalność. Będzie to długo trwać bo nie mam tyle gotówki aby to szybko zrobić w ale w tym też jest magia, że w odrestaurowanie będzie wkładany grosz od serca. Wkraczając w dorosłość, narodziła się we mnie taka potrzeba, aby mieć piękny stary samochód, własnoręcznie odnowiony. Z czasem pasja kwitła a po zakupie colta i obecności na tegorocznym zlocie tylko utwierdziłem się w tym planie. Galant Epsilon mnie palił. niestety jest praktycznie nie do zdobycia więc po prostu taki jak z linku....

link

Proszę o dobitnie szczere odpowiedzi.

moniaquba - 16-09-2012, 00:23

Jeden z bardziej udanych galantów (jeśli chodzi o bezawaryjność).
Jak dla mnie dyskwalifikuje ten konkretny model diesel - bo nie lubię :)
Myślę, że najlepszym silnikiem w tych galach było 2.0 benzyna jeśli chodzi moc natomiast mniejsze spalanie miał 1.8 benzyna. Były często bardzo bogato wyposażone. A zabawę jak najbardziej - WARTO ZACZYNAĆ :) :mrgreen:

Maretzky85 - 16-09-2012, 06:53

O ile tylne progi jeszcze istnieją i lewarek przy podnoszeniu samochodu nie wpadnie w podłogę to można brać :)
Klekocik też nieśmiertelny i w dodatku na frytkach jeździ :P
Sam się zastanawiałem czy go nie wziąć na firmowy samochód :P

b2vos - 16-09-2012, 09:50

Strasznie żałuje że nie mogłem zostać na zlocie w sobotę i porozmawiac. Oglądam od jakiegoś czasu aukcje i nie spotkałem gala 2.0 benz., nawet szykam na ibejcu. Ten z linka pewnie trzeba by było zobaczyć pod kątem uwag.
moniaquba - 16-09-2012, 12:09

To prawda - ja także szukam takiego galanta albo sigmy. Podaż tych aut jest niestety mała obecnie.. ja najchętniej autmat:)
deejay - 16-09-2012, 12:21

b2vos napisał/a:
Strasznie żałuje że nie mogłem zostać na zlocie w sobotę i porozmawiac. Oglądam od jakiegoś czasu aukcje i nie spotkałem gala 2.0 benz., nawet szykam na ibejcu. Ten z linka pewnie trzeba by było zobaczyć pod kątem uwag.


A interesuje cie E33 2.0 bez gazu , bo moze ojciec bedzie chciał sprzedać :wink:

Więcej tutaj :) http://forum.mitsumaniaki...ght=najtrwalszy

b2vos - 16-09-2012, 22:14

a może by przejąć Gala 89... I tak zaczynał bym od rozebrania do najlmniejszej śrubki ale widać że jest poczyniony jakiś wkład z sercem.

Ale jak popatrzycie na ten cukiereczek to założę się, że dostaniecie wypieków jak ja ;)

milo - 16-09-2012, 22:59

Miałem galanta 1.8 td własnie z 89 r i złego słowa nie powiem do dziś dzień jeżdzi czasem mijamy się
Krzyzak - 17-09-2012, 08:44

jeśli chodzi o ten model (nie egzemlparz) to tak:
- rdzewieje najmniej ze wszystkich Galantów w historii :) (choć progi z tyłu, to jak Marecki pisał)
- silnik diesla w miarę ok - tylko głowice słabe - często 100 tkm to ich granica, wały nie nadają się do szlifu
znałem 1 egz., ponad 400 000 km (Tomka Michalaka) - zaliczył 3 głowice w swoim życiu, jeździ po dziś dzień
poza tym - jak to w dieslu - sprawdzić wtryski, pompę i turbo!

Bartek - 17-09-2012, 09:58

b2vos napisał/a:
Klekocik też nieśmiertelny


Szkoda, że mój o tym nie wiedział - w 3 lata zostały oryginalne tylko blok, korby i kolektory (2 głowice, wał, turbo, pompa wtryskowa, tłoki, wtryski) a nie były to czasy ('94-97) gdzie graty na każdym złomowisku leżały......



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group