To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Farbowany GLs by i9i

i9i - 16-09-2012, 14:56
Temat postu: Farbowany GLs by i9i
Za namową siostry oraz szwagiera w szybkim tempie (od inspiracji do zakupu 3 dni :mrgreen: ) nabyłem czornego Gala z Sulechowa, autko w miarę ładne, w środku zadbane. Ogólnie nie potrzebowałem dodatkowego auta w domu, ale z racji tego, że świat idzie do przodu a Carismę mam na spółkę z bratem dałem się namówić.
Cytat:
Mitsubishi Galant VI, Hatchback
Rocznik:
1999
Przebieg:
190 tkm
Rodzaj paliwa:
benzyna
Silnik:
2000 cm3 (Moc 133 KM / 98 kW)
Skrzynia biegów:
manualna
Kolor:
czarny
Liczba drzwi:
4/5
Status pojazdu:
sprowadzony / nieopłacony
Kraj pochodzenia:
Niemcy
Dodatkowe informacje
Cechy zewnętrzne:
alufelgi, szyberdach
Bezpieczeństwo:
ABS, poduszki powietrzne
Komfort:
el. lusterka, klimatyzacja, tapicerka skórzana, centralny zamek, radio, wspomaganie kierownicy, podgrzewane fotele
Historia:
bezwypadkowy
Opis pojazdu
witam sprzedam lub zamienie najchetniej na audi a3 mitsubisi galant 1999r sprowadzony z niemiec wraz z ksiazka serwisowa stan techniczny jak i wizualny oceniam na bardzo dobry w skórach nowe opony alufelgi 17 polecam



Jak widać po zdjęciach to wcale nie '99 a po VINie '97.

Ale od początku: po ujrzeniu ogłoszenia kolegi Damiana o sprzedaży białego GLSa, napomknąłem o nim siostrze, która pozbyła się "mojego" Getza. Siostra dała cynk szwagrowi, który powiedział, że im nie jest kolejne auto narazie potrzebne, bo celują w wyższe moce, zapytał mnie czy ja bym go sobie nie wziął i jak nie mam tyle gotówy to chętnie mi pożyczą :shock: i wciągnął mnie w swoje mondeo i wyruszyliśmy do Częstochowy, niestety kolega Damian nie posprzątał wnętrza i nie przeczyścił tapicerki więc białe kombi przestało mi się podobać, po rudzie po mieście za darmowym netem i gniazdkiem z prądem przeszperaliśmy alledrogo i stwierdziliśmy, że można coś w tych pieniądzach kupić. Mnie ogólnie przeszła ochota na kupowanie auta, bo miałem czym się poruszać. Ale wieczorem zasiadłem przed monitorem i na ziemi lubuskiej znalazłem kilka sztuk, pierwsza była V6 AT z gazem, ale na miejscu okazało się, że ruda auto z każdej strony zżera, a gaz to jakiś ulep mieszalnikowy, konwerter wył jak Lublinki z Bodzia w trasie i koni tez mu połowa zdechła chyba, szyb nie dało się domknąć i w ogóle tragedia, w tym samym Sulechowie był czarny sedan, i jeszcze w Gorzowie V6 AT Kombi w psich pieniądzach po remoncie zawieszenia z gazem po dojechaniu na miejsce okazało się, że ten remont to bujda bo waliło z każdej strony skrzynia ciekła i gaz nie wyrabiał, ale cena adekwatna do stanu, bo burzliwej dyskusji wracamy do Sulechowa i przed północa nabywam farbowanego Czarnucha.

Na przeglądzie bez większych niespodzianek, dwie tuleje i amortyzatory z tyłu do wymiany. Po za tym wszystko wporzo. Więc po rozpoczęciu procedury rejestracji w kraju dokupiłem ubezpieczenie i ruszyłem na zlot. Na zlocie Japansi podpieli pod swoje maszyny i nie stwierdzili usterek, natomiast hamownia ukazała już nie tak różową rzeczywistość:

Ale łamać się nie będziemy, coś się poradzi :ANAL:
Obecnie autko ma krajowe blachy i zamontowany LPG na stagu 300 zabrany Maździe 626, która kończy w hucie.

moniaquba - 16-09-2012, 16:03

Szerokości i bezawaryjności !! :mrgreen:
ładna sztuka - jak dla mnie szkoda że nie automat :P
Cronosa sprzedajesz?? :) ile?

i9i - 16-09-2012, 18:17

Cronosa mogę oddać po cenie złomu z ewentualnym upustem.
Hugo - 17-09-2012, 08:22

Ciekawe z którego auta będziesz bardziej zadowolony: Z Gala czy z Cronosa...
i9i - 17-09-2012, 09:34

Teraz mogę powiedzieć, że Cronos był wygodniejszy, niestety bardzo awaryjna skrzynia CD4E, na którą nówkę sztukę producent daje tylko 40 tys. km gwarancji przekreśliła jego los.
Sunderland86 - 17-09-2012, 10:56

Ciekawe obszycie foteli :) bezawaryjności ;)

Planujesz coś modzić przy nim?

Tomek - 17-09-2012, 12:50

i9i napisał/a:
natomiast hamownia ukazała już nie tak różową rzeczywistość:


hamownia zlotowa wykazała, że R4 w Galu nie trzyma tak mocy jak V6
więc tragedii nie ma, na tle ogółu

i9i napisał/a:

Obecnie autko ma krajowe blachy i zamontowany LPG na stagu 300 zabrany Maździe 626, która kończy w hucie.


będziesz to jakoś legalizować??

Hugo - 17-09-2012, 14:23

i9i napisał/a:
awaryjna skrzynia CD4E
Fordowski automat?
i9i - 23-09-2012, 18:22

Sunderland86 napisał/a:
Planujesz coś modzić przy nim?

Na początek przywrócić serię i ewentualne drobne poprawki.
Co do foteli to takie dawali na życzenie w salonie (w urzędzie celnym mówili, że taka wersja wyposażenia była).
tomek84 napisał/a:
będziesz to jakoś legalizować??

przekładkę robił autoryzowany zakład z wystawieniem papierów włącznie
Hugo napisał/a:
i9i napisał/a:
awaryjna skrzynia CD4E
Fordowski automat?

niestety Fordowski i na dodatek powypadkowy

i9i - 30-09-2012, 20:30



Dzisiaj naprawa anteny automatycznej :mrgreen:

i9i - 03-11-2012, 08:58

Korzystając z długiego weekendu zabrałem się za wymianę amortyzatorów oraz sprężyn H&R od Major-a i łożyska na kuprze


KaWu - 03-11-2012, 12:45

i9i napisał/a:
przekładkę robił autoryzowany zakład z wystawieniem papierów włącznie


Ale w POlskim prawie montowanie używanych części lpg jest nadal niezgodne z prawem :P

i9i napisał/a:
Korzystając z długiego weekendu zabrałem się za wymianę amortyzatorów oraz sprężyn H&R od Major-a i łożyska na kuprze


Przy łączeniu przewodu hamulcowego elastycznego ze sztywnym pokazuje się ruda. Identycznie jak u mnie. Po czyszczeniu pojawiła się już dziura :)
Ale nadkola widzę masz juz zrobione - mnie to jeszcze czeka.

major - 03-11-2012, 18:37

Widzę sprężynki włożone. Mam nadzieje, że jesteś zadowolony :D Wrzuć foto jak auto teraz stoi 8)
i9i - 04-11-2012, 11:32



Jest zdecydowanie równiej :mrgreen:
KaWu napisał/a:
Ale w POlskim prawie montowanie używanych części lpg jest nadal niezgodne z prawem :P

Dostałem nowe świadectwo homologacji, pieczęci na legalizacji butli i fakturkę. A tak propo to ja kupiłem ją nową.
Przewodami się zajmę przy następnej okazji.

i9i - 12-08-2013, 23:13




I jak zapowiedziałem, dzisiaj wleciały heble z Carismy poliftowej, tarcze zdrowe 24mm mierzone suwmiarką. Zaciski w stanie dobrym (jedna prowadnica do podszlifowania papierem).
Jako, że skończyły mnie sielocki i dosyć miałem wypytywania sprzedawców o rozstaw śrub na jarzmie, zmierzyłem sobie rozstaw w swojej Cari i teoretycznie się zgadzał. Długo się nie zastanawiając przejrzałem oferty z alledrogo i jak to zwykle bywa brakowało opisów do jakiej wersji, z jakim tłoczkiem i pod jaką tarczę były zaciski. Jednego ze sprzedawców męczyłem przez tydzień by mi zmierzył czy tarcza jest 281mm i się nie doczekałem natomiast drugi pobiegł i za 10 minut odpisał, że są takie jakie potrzebuję i za półtorej setki przytargał je kurier pod same drzwi (samemu zgarniając 40 zyla). Ale komplecik przyzwoity. Jak się dotrą/dopasują to zdam relację z hamowania. A i zapomniałem dodać, że pasują P&P, niestety klocek ma krótszą powierzchnię cierną, więc nie ma co się miodów spodziewać :axe:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group