[92-96]Galant E5xA - [E57A 2.0D] Galant 2.0td problem z pompa nie podaje paliwa
gryzli167 - 23-09-2012, 14:47 Temat postu: [E57A 2.0D] Galant 2.0td problem z pompa nie podaje paliwa Witam. posiadam od paru dni galanta 2.0td i zachcialo mi sie sprawdzic ile pali na 100km, zgasl mi na podworzu z braku ropy, zalalem go dzis rano ropa zeby pojechac do brata a tu lipa. pierwszy raz go odpalilem to musialem z 5 razy krecic a jak odpalil to musialem gaz trzymac zeby nie zgasl i tak jakos nie wchodzil na obroty tak jakby zapowietrzony byl ale po chwili gasl. chcialem odpowietrzyc pompe ta trojkatna sruba, odkrecilem ja, poszlo sporo powietrza przez nia, zakrecilem ja, i jak teraz krece rozrusznikiem to nawet nie podaje na wtryski ropy bo wczesniej to kopcil przy kreceniu i normalnie podawalo rope a teraz to juz nie kopci nawet. moze to byc wina tego ''czujnika'' co jest nad wyjsciem przewodow na wtryski z lewej strony pompy?? czy dobrze go odpowietrzam?? prosze o pomoc bo juz mi rece opadaja. pozdrawiam
robertdg - 23-09-2012, 15:51
Trójkątna śruba nie służy do odpowietrzania pompy, znajdź zakład co zajmuje się pompami wtryskowymi
gryzli167 - 23-09-2012, 16:03
U mnie w poblizu nie ma raczej takiego zakladu. a do czego ta dziwna sruba sluzy?? mi znajomy powiedzial ze to wina elektro zaworu ale nie wiem. nie ma jakiegos sposobu na to??
jacek11 - 23-09-2012, 16:04
Dużo paliwa mu wlałeś?czy auto stoi równo?
gryzli167 - 23-09-2012, 16:07
jakies 7 litrow bo mialem w bance. no moze jest delikatnie przechylony bo stoi na trawie na podworzu. nigdy nie mialem takiego problemu z autem
jacek11 - 23-09-2012, 16:13
A jak pompujesz ręcznie to paliwo idzie?
gryzli167 - 23-09-2012, 17:03
no pompowalem kilka razy az ropa sama poszla ta srubka od pompki i dalej nic to nie dalo. wiem ze w dolnej czesci pompy jest paliwo i pompuje bo jak odkrecalem ta trojkatna srube i zakrecilem silnikiem to leciala sama ropa tamtedy
[ Dodano: 23-09-2012, 17:08 ]
odkrecalem nawet przewody od wtryskow to jak na samym poczatku sie zapowietrzyl to jeszcze leciala ropa ale potem to juz na wtryski nawet nie podawalo
jacek11 - 23-09-2012, 17:14
Może zaciągnął jakiś syf ze zbiornika,i filtr się zapchał.
Pompowałeś na włączonym zapłonie?
gryzli167 - 23-09-2012, 17:27
A no nie pompowalem na wlaczonym zaplonie. zaraz ide spróbować i napisze
robertdg - 23-09-2012, 17:37
Nie przepompujesz ręcznie paliwa do sekcji wtryskiwaczy na wyłaczonym zapłonie gdyż blokuje to paliwo elektrozawór, bez zbędnych ceregieli najlepiej odpowietrzać poluzowując przewody wtryskowe, z bardzo minimalnym dodatkiem samostartu a w dodatku pilnować jeszcze aby ciagle było paliwo we filtrze. Trójkątna śrubka nie nalezy do obsługi użytkownika.
milo - 23-09-2012, 17:52
gryzli167 napisał/a: | chcialem odpowietrzyc pompe ta trojkatna sruba, odkrecilem ja, poszlo sporo powietrza przez nia, zakrecilem ja, i jak teraz krece rozrusznikiem to nawet nie podaje na wtryski ropy bo wczesniej to kopcil przy kreceniu i normalnie podawalo rope |
Tej śruby się nie wykręca prawdopodobnie czeka zdjęcie górnej części pompy i prawidłowe założenie śruby która podtrzymuje i ustala mechanizm wewnętrzny pompy
Wszystko można zrobić na samochodzie ,ale najpierw sprawdz zawór odcinający paliwo na pompie czy sprawny , a ten czujnik to jest do obrotomierza i nic nie ma wspólnego z odpalaniem
gryzli167 - 23-09-2012, 17:59
nic nie dalo nawet na wlaczonym zaplonie. nie podaje wogole paliwa na wtryski bo luzeuje przewody od wtryskow i nic nie leci. to moze to przez to ze ta srube trojkatna wykrecilem?? jak ja wczoraj wykrecilem to sporo powietrza nia poszlo i myslalem ze to wlasnie od odpowietrznia. to moze byc wina tego ze ją odkrecilem??
[ Dodano: 23-09-2012, 18:01 ]
a gdzie jest ten zawor odcinajacy paliwo?? i jak go sprawdzic?? bo nie robilem jeszcze czegos takiego
deejay - 23-09-2012, 18:07
gryzli167 napisał/a: | a gdzie jest ten zawor odcinajacy paliwo?? i jak go sprawdzic?? bo nie robilem jeszcze czegos takiego |
Sam sobie narobiłes problemów grzebiąc w pompie Jazda w dieslu na resztakach paliwa tak własnie sie kończy brawo Paliwa musi byc min 10 litrów najlepiej , samostart w reke i próba zapalania , tylko z głową ten samostart abys motoru nie przekrecił Podstawa to zalany i pełny filtr paliwa .
milo - 23-09-2012, 18:09
gryzli167 napisał/a: | a gdzie jest ten zawor odcinajacy paliwo?? i jak go sprawdzic?? bo nie robilem jeszcze czegos takiego |
Zawór jest nad wyjsciem na wtryski jeden przewód wychodzi prądowy najlepiej wykręcić podłączyc przewód i włączyć zapłon jak sie rusza tłoczek to znaczy że dobry
gryzli167 napisał/a: | to moze to przez to ze ta srube trojkatna wykrecilem?? jak ja wczoraj wykrecilem to sporo powietrza nia poszlo i myslalem ze to wlasnie od odpowietrznia. to moze byc wina tego ze ją odkrecilem??
|
Bardzo możliwe
gryzli167 - 23-09-2012, 18:39
tzn jak na samostarcie?? wytlumacz mi dokladnie jak to sie robi bo nie wiem za bardzo
|
|
|