To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Czasami muli powyżej 2000 tys obr.

meinteil07 - 24-09-2012, 14:46
Temat postu: Czasami muli powyżej 2000 tys obr.
Witam wszystkich.
Chciałbym poznać Wasze zdanie na temat takich objawów. Auto od pewnego czasu jeździ w kratkę. Raz pięknie ciągnie od 1800-2000 tys a po zatrzymaniu się na światłach piękno znika :( Obroty dochodzą do 2000 i czuć że coś go muli (słychać turbo) wciskam gaz i nie ma reakcji. Podczas tej zamuły zaobserwowałem ciekawe zachowanie padału gazu..Gdy delikatnie puszcze pedał i ponownie wcisnę auto już jest mocniejsze.
I teraz coś co jest chyba mega głupotą ale napiszę :P Zaobserwowałem ze gdy mam włączony nawiew objawy się nasilają, ale to może przewrażliwienie :(
Auto nie kopci, nie zapala się check, chyba trochę spalanie wzrosło bo po mieście zawsze miałem 7,2 a teraz jest 8,3.
Co obstawiacie? Ja czuję że może to być egr lub przepływka.

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi.

karol2865 - 25-09-2012, 07:41

Witam.Ja miałem też takie objawy,tylko u mnie jeszcze do tego słabo palił na ciepłym silniku,wymieniony wtrysk,zawór na pompie,czujniki temperatury i położenia wału i nic.
Pomogła dopiero wymiana pompy WC

meinteil07 - 25-09-2012, 21:09

Chodzi o pompę wysokiego ciśnienia ? Przy ostatnim tankowaniu dolałem formułę do diesla STP która czyści układ paliwowy i od wczoraj mu się poprawiło. Mam nadzieję że już będzie ok :)
boomboomboom - 13-11-2014, 11:03

Hej,
Mam pytanko do autora jak ostatecznie udało się rozwiązać problem?
Objawy mam podobne, wszystko fajnie ale raz na jakiś czas dodaję gazu a turbo jakby się nie załącza. Czasem przy ruszaniu, ostatnio niestety też zdarzyło się przy wyprzedzaniu:| Po chwili znów działa. Częściej się to dzieje kiedy mam włączoną klimę.

Pozdrawiam

Xad - 23-06-2015, 10:27
Temat postu: EGR
U mnie przy podobnych objawach winny był egr. czyszczenie wymiana średnio pomaga, najlepiej zaślepić.
Centosz - 23-06-2015, 18:42

A są jakieś negatywne skutki zaślepienia EGR?
Xad - 24-06-2015, 11:44

Negatywne to np "ukręcenie" turbosprężarki w głębinach internetów dotarłem do info, że tych DCI francuskiej mysli technologicznej ;) nie stabilna praca EGR może ukręcić turbosprężarke, ma to związek z za wysokim ciśnieniem(mialem gdzies ten post ale neichce mi sie szukac a sens jest ten sam) U mnie prawdopodobnie to nastąpiło, gdyż mimo, że miałem wstawiona uzywana to przez te ciagle blokowanie sie pedalu gazu i nagle odblokowania za ktoryms razem jak sie tak odblokowalo po duszeniu gazu z uporem maniaka wirnik sie poluznil tak ze zaczal obcierac o obudowe metaliczny dzwiek etc no i juz w tym stanie dlugo nie pojedzil :D , wiec pewnie wszystko do kupy sie zlozylo, warto tez przeczyscic gniazdo egr zasniedziale styki etc. A tak to same pozytywne silnik lzej chodzi lepsza reakcja na gaz itp. zreszta to 12-10 letni silnik wiec jakies proekologiczne "gowno" i ponowe spalanie spalin etc napewno mu nie pomaga moim i nie tylko skromnym zdaniem ;p


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group