Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Carisma 1.8 GDI 16V 98r. - obroty na biegu ja
magnat1977 - 09-10-2012, 22:44 Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Carisma 1.8 GDI 16V 98r. - obroty na biegu ja Witam:)
Jestem w posiadaniu Carismy 1.8 gdi 16v 1998r..
Mam problem,a mianowicie po około 3minutach od uruchomienia samochodu obroty wskakuja na 1500. Nie wiem o co chodzi.
Wymieniłem:
-Pompę wysokiego ciśnienia
-Przepustnica
-Filtry paliwa ,powietrza
Nic to nie zmieniło
BARDZO PROSZĘ O POMOC
Saqu - 09-10-2012, 23:12
zamiast wymieniać pompę WC było zainwestować w evoscana, było by widać co jest pięć.
Żadnych błędów na kompie nie ma?
rysiul - 09-10-2012, 23:28
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=75911
Temat zdublowany przez autora.
Nawiasem mówiąc normalny objaw pracy silnika.
magnat1977 - 10-10-2012, 09:37
Saqu napisał/a: | zamiast wymieniać pompę WC było zainwestować w evoscana, było by widać co jest pięć.
Żadnych błędów na kompie nie ma? |
Komputer nie wykazuje zadanych błędów . Przed wymiana pompy Wysokiego cisniena komputer wskazywał błąd(zbyt niskie cisnienie paliwa)
Teraz podłączyłem komp i nie ma zadnych błędów ,a samochód chodzi jak chodził bez zmian czyli po około 3minuty wskakuje na około 1500 obr/min
plecho1 - 10-10-2012, 10:03
Tu nie chodzi o sprawdzenie błędów, bo to czasem może nic nie wykazać, a o podejrzenie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym. Czasem jak jest problem z jakimś podzespołem, ale jeszcze on działa, to błędu nie będzie a na wykresach pracy silnika da się to zauważyć. A w zwykłych warsztatach samochodowych często nic albo niewiele wiedzą na temat tych silników wiec najlepiej samemu kupić kabel do diagnostyki tego silnika i z pomocą forumowiczów specjalistów w tym temacie samemu rozwiązywać problemy. Taki kabel wraz z przesyłką kosztuje około 40zł na znanym serwisie aukcyjnym.
magnat1977 - 10-10-2012, 12:10
plecho1 napisał/a: | Tu nie chodzi o sprawdzenie błędów, bo to czasem może nic nie wykazać, a o podejrzenie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym. Czasem jak jest problem z jakimś podzespołem, ale jeszcze on działa, to błędu nie będzie a na wykresach pracy silnika da się to zauważyć. A w zwykłych warsztatach samochodowych często nic albo niewiele wiedzą na temat tych silników wiec najlepiej samemu kupić kabel do diagnostyki tego silnika i z pomocą forumowiczów specjalistów w tym temacie samemu rozwiązywać problemy. Taki kabel wraz z przesyłką kosztuje około 40zł na znanym serwisie aukcyjnym. |
OK:)
To w takim razie mam prośbę bo na znanym serwisie aukcyjnym jest mnóstwo takich kabli więc jak byś mógł podać dokładną nazwę tego przewodu
Z góry dziękuje za info
plecho1 - 10-10-2012, 13:21
VAG KKL na układzie FTDI232, wystarczy podobnie wpisać w wyszukiwarce serwisu aukcyjnego i jeśli nie masz większych potrzeb, wybrać najtańszą ofertę. Jeśli znajdziesz taką ofertę, to jeszcze dla pewności zapytaj w tym temacie:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Zresztą najpierw przeczytaj go dokładnie, to wszystkiego się dowiesz.
|
|
|