To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Carisma 1.8 GDI 16V 98r. - obroty na biegu ja

magnat1977 - 09-10-2012, 22:44
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Carisma 1.8 GDI 16V 98r. - obroty na biegu ja
Witam:)

Jestem w posiadaniu Carismy 1.8 gdi 16v 1998r..

Mam problem,a mianowicie po około 3minutach od uruchomienia samochodu obroty wskakuja na 1500. Nie wiem o co chodzi.
Wymieniłem:
-Pompę wysokiego ciśnienia
-Przepustnica
-Filtry paliwa ,powietrza

Nic to nie zmieniło

BARDZO PROSZĘ O POMOC

Saqu - 09-10-2012, 23:12

zamiast wymieniać pompę WC było zainwestować w evoscana, było by widać co jest pięć.
Żadnych błędów na kompie nie ma?

rysiul - 09-10-2012, 23:28

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=75911

Temat zdublowany przez autora.
Nawiasem mówiąc normalny objaw pracy silnika.

magnat1977 - 10-10-2012, 09:37

Saqu napisał/a:
zamiast wymieniać pompę WC było zainwestować w evoscana, było by widać co jest pięć.
Żadnych błędów na kompie nie ma?



Komputer nie wykazuje zadanych błędów . Przed wymiana pompy Wysokiego cisniena komputer wskazywał błąd(zbyt niskie cisnienie paliwa)

Teraz podłączyłem komp i nie ma zadnych błędów ,a samochód chodzi jak chodził bez zmian czyli po około 3minuty wskakuje na około 1500 obr/min

plecho1 - 10-10-2012, 10:03

Tu nie chodzi o sprawdzenie błędów, bo to czasem może nic nie wykazać, a o podejrzenie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym. Czasem jak jest problem z jakimś podzespołem, ale jeszcze on działa, to błędu nie będzie a na wykresach pracy silnika da się to zauważyć. A w zwykłych warsztatach samochodowych często nic albo niewiele wiedzą na temat tych silników wiec najlepiej samemu kupić kabel do diagnostyki tego silnika i z pomocą forumowiczów specjalistów w tym temacie samemu rozwiązywać problemy. Taki kabel wraz z przesyłką kosztuje około 40zł na znanym serwisie aukcyjnym.
magnat1977 - 10-10-2012, 12:10

plecho1 napisał/a:
Tu nie chodzi o sprawdzenie błędów, bo to czasem może nic nie wykazać, a o podejrzenie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym. Czasem jak jest problem z jakimś podzespołem, ale jeszcze on działa, to błędu nie będzie a na wykresach pracy silnika da się to zauważyć. A w zwykłych warsztatach samochodowych często nic albo niewiele wiedzą na temat tych silników wiec najlepiej samemu kupić kabel do diagnostyki tego silnika i z pomocą forumowiczów specjalistów w tym temacie samemu rozwiązywać problemy. Taki kabel wraz z przesyłką kosztuje około 40zł na znanym serwisie aukcyjnym.


OK:)

To w takim razie mam prośbę bo na znanym serwisie aukcyjnym jest mnóstwo takich kabli więc jak byś mógł podać dokładną nazwę tego przewodu

Z góry dziękuje za info

plecho1 - 10-10-2012, 13:21

VAG KKL na układzie FTDI232, wystarczy podobnie wpisać w wyszukiwarce serwisu aukcyjnego i jeśli nie masz większych potrzeb, wybrać najtańszą ofertę. Jeśli znajdziesz taką ofertę, to jeszcze dla pewności zapytaj w tym temacie:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Zresztą najpierw przeczytaj go dokładnie, to wszystkiego się dowiesz.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group