[02-06]Lancer CS0 - Rozrząd, zawieszenie,zbieżność pytania
mazzi1 - 11-10-2012, 18:05 Temat postu: Rozrząd, zawieszenie,zbieżność pytania Witam.
Od wewnętrzna strona tylnich opon zużyła się szybciej niż zewnętrzna.Na kołach są b.duże luzy.W warsztacie powiedzieli mi że nie da rady tylko ustawić trzeba wymienić 4 rzeczy i 4 śruby.Rzeczy nie wiem jakie chyba wahacze bo nie rozumiem dobrze po Szwedzku.Powiedzieli że części i robocizna to 12.000 kr czyli ok 5.5 zł.
Za godzine gość z warsztatu zadzwonił że uruchomił samochód i na podstawie dziwnego żęrzenia w silniku pogrzebał i zobaczył że coś opadło w rozrządzie i on się nie dotyka samochodu dopóki nie tego nie naprawie.Dzwoniłem do warsztatu gdzie wymieniali rozrząd i powiedzieli że nie wiadomo czy uwzględnią reklamacje.Tak czy inaczej raczej czści nie trzeba będzie kupować.Gość z warsztatu od zawieszenia jest zatem żeby wymienić wszystko po do wymiany zostało ok 30000 km.
Co sądzicie o tym rozrządzie i ile może kosztować naprawa zawieszenia w Polsce
pablini - 11-10-2012, 21:39
ja właśnie jestem na etapie wymiany tylnego zawieszenie w lancerze 2,0 sport. Piszę model bo w 1,6 są różnice i części są trochę tańsze.
Na razie wymieniłem tuleje wahacza poprzecznego, które właśnie miały wpływ na luz na kołach i zużycie opon w taki sposób jak u Ciebie. Dwie tuleje + dwie śruby w serwisie kosztowały dokładnie 446zł, montaż nie wiem bo sam to robiłem. Po wymianie koła stoją normalnie, wcześniej widać było, że przez wybite tuleje koła były pod kątem.
Nie chcę pisać ile kosztowała by wymiana zawieszenia całego bo nie mam pojęcia, jak będę robił kolejne rzeczy napiszę jakie były koszta, a będzie to pewnie pod koniec przyszłego tygodnia.
Arktic - 11-10-2012, 21:45
Witam,
jeśli chodzi o rozrząd to wszystko zależy na jakich podzespołach był wymieniany jak na bardzo tanich zamiennikach to niestety istnieje możliwość ,że nadszedł koniec życia dla niektórych z nich. Swoją drogą szkoda ,że nie wiesz dokładnie co się tam dzieje. Według książki rozrząd wymienia się (o ile dobrze pamiętam) co 90tkm ale jak powiedział mój mechanik jak chcesz mieć święty spokój to wymieniaj co 75tkm ale to taka mała dygresja.
Co do zawieszenia to w Polsce na 100% zrobisz to o wiele taniej niż w Szwecji. Jeśli uporasz się z rozrządem to smiało możesz przyjeżdżać do PL naprawić całe zawieszenie(nie mówię o ASO ) kupić sobie nowe opony i pewnie ci coś jeszcze zostanie
Pozdrawiam.
mazzi1 - 24-10-2012, 18:33
Witam.Rozrząd naprawili.Podobno jakiś naciągacz hydrauliczny był poluzowany.Co do zawieszenia to mają zrobić z używanych części z auta z 7 tys przebiegu.Wycenili na 4tysiące.
p_k - 25-10-2012, 00:35
Nie ciekawa cena szczególnie jak na używane graty - pewnie nówki w ASO w Polsce wyszły by w tym przedziale.
|
|
|