[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] 2,5 v6 vs 2,5 v6 ford mondeo-cougar
Danielox - 12-10-2012, 19:12 Temat postu: [EA5A/W 2.5] 2,5 v6 vs 2,5 v6 ford mondeo-cougar mam pytanie odnosnie włascicieli 2,5 v6 galant co bd lepszym zakupem propo silnika! predkosc,przyspieszenie i spalanie galant czy ford tez z silnikiem 2,5 v6 mondeo lub cougar bo te same silniki.
waldi-1 - 12-10-2012, 20:03
chłopie, co ty porównujesz ???? niema żadnego porównania, ford niesiega galantowi nawet do pięt
Danielox - 12-10-2012, 20:05
waldi-1 napisał/a: | chłopie, co ty porównujesz ???? niema żadnego porównania, ford niesiega galantowi nawet do pięt |
nie znam sie chłopie tylko z tego co widze to ze one maja 170km a galanty 163km dlatego moja ciekawosc
robertdg - 12-10-2012, 20:12
Oba na bardzo podobnym poziomie, zapewne w podstawowej eksploatacji o wiele tańszy ford, ekonomicznie niemalże to samo, galant powinien byż lepszy w sprincie ale gorszy przy Vmax (inne przełożenia na skrzyni)
Dread87 - 12-10-2012, 21:01
moim zdaniem wyposazenie+komfort jazdy na korzysc Mitsu:) i to czego nigdy nie kupisz - forumowa atmosfera;)
Marcino - 12-10-2012, 23:16
Dread87 napisał/a: | moim zdaniem wyposazenie+komfort jazdy na korzysc Mitsu:) i to czego nigdy nie kupisz - forumowa atmosfera;) |
Jak zapytasz na forum forda to dostaniesz odwrotną odpowiedz.
komarsnk - 13-10-2012, 08:33
Przerabiałem dwa Fordy - Sierrę i Scorpio... Takich patentów w niektórych kwestiach jak tam to nigdzie nie widziałem... Wyszukane klucze, karkołomne sposoby montażu niektórych części... Nie nie - nigdy więcej... Mitsu się o wiele łatwiej naprawia
swinks_UK - 13-10-2012, 20:19
komarsnk, patenty patentami, ale tamte V6 (na rynek USA) były nie do zajechania.
Obecnie produkowane Duratec maja spore zaplecze tunerskie Coswortha i dziś stanowią częstą opcję w niejednej ekipie wyścigowej w UK,
Owczar - 14-10-2012, 01:06
waldi-1, pamiętaj o co Cie prosiłem. Posty nic nie wnoszące do tematu nie są mile widziane.
komarsnk - 14-10-2012, 09:08
swinks_UK, ja wiem
Ale sam "motór" wiosny nie czyni W sportach motorowych Ford z Cosim dobrze sobie radzili ale tutaj chodzi raczej o bardziej cywilny samochód
A tak offtopowo zwierzę się, że z chęcią przygarnąłbym angielską sierrę cosworth 4x4 i przerzucił sobie z niej gratki to swojej bidnej 2.0 OHC
waldi-1 - 14-10-2012, 09:26
Owczar, miałem takie mondeo i teraz mam galanta więc, dla mnie to jest rzecz jasna że galant jest o niebo lepszy, miałem też omege wszystkie autka z silnikami 2,5 v6, omega silnikowo spoko ale nadwoziegnije jak diabli, ford sie strasznie psuł, galanta mam już prawie rok i jeszcze nic sie niepopsuło, wyglądowo strasznie ładny, świetnie sie go prowadzi, choć starsza wersja jest wygodniejsza, jedno co mi niepasuje zabardzo w galancie to że jest to nadwozie sedan, chociaz może dlatego że nastawiony byłem na kombi a i jeszcze jedna, galant jest najciszej pracujaca v6 na zewnątrz jak i w środku samochoduewnątrz jak i w środku samochodu
Owczar - 15-10-2012, 00:39
No i teraz są konkrety
Qbaku - 15-10-2012, 20:18
Miałem okazje przejechać się kilka razy Cougar'em i nie "zbiera" się tak jak Galant. Możliwe ze przyczyną jest większa masa Cougar'a.
Danielox - 15-10-2012, 20:26
dziekuje wszystkim za odpowiedzi mysle ze jednak galant ze wzgledu na lepsze podejscia do mechaniki niz np ford tylko 1 zecz ostatnia co mnie zastanawia to ze wzmocnieniem silnika na przyszłosc ktory bd lepszy ale to juz szczegół
waldi-1 - 15-10-2012, 20:29
moc niejest istotna w samochodzie akurat , choc nie jest tez tak że nie jest wazna, najważniejsze to porównac w tych samochodach moment obrotowy, jak wiadomo juz od dawna, japońskie silniki lubia sie wysoko kręcic, wieć i do tiuningu pewnie sa niezłe, sa one tez bardzo wytrzymałe
|
|
|