| 
				
					| [97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Odpala i po chwili gaśnie
 
 radek79 - 12-10-2012, 20:49
 Temat postu: [EA5A/W 2.5] Odpala i po chwili gaśnie
 temat padniętego gala już poruszyłem w swoim temacie gala ,może jak przed stawie szerszemu gronu to może ktoś coś podpowie ,bo mi pomysłów już brak
 pierwszy symptom że jest coś nie tak to długie kręcenie rozrusznikiem żeby odpalił
 drugie to przy ruszaniu raz się poddusił i jechał dalej bez problemu
 
 teraz odpala po dłuższym kręceniu obroty wchodzą na 2500obr pochodzi tak z 20s i jak obroty zaczynają opadać to gaśnie i tak w koło ,silnik chodzi równo
 jak odpali przy dodaniu gazu silnik dławi się z trudnością wchodzi na wyższe obroty
 sporadyczny błąd jaki się pojawił to chwilowe wypadanie zapłonów ,więcej błędów nie ma
 od strony mechanicznej sprawdzone wszystko ,czyli rozrząd ,rozpięty wydech ,wiązki dolot szczelny
 od strony elektronicznej czujniki, przepływomierz , aparat zapłonowy, sondy ,świece,przewody wn wszystko sprawne
 gal 2,5 z tipem 2002r
 robertdg - 12-10-2012, 21:01
 
 Wklej parametry pracy z tych możliwych 20sekund
 radek79 - 12-10-2012, 21:15
 
 
  	  | Cytat: |  	  | Wklej parametry pracy z tych możliwych 20sekund
 | 
 zobaczę czy auto da radę dojechać ,na pierwszym badaniu parametry rzeczywiste wyszły dobrze
 deejay - 12-10-2012, 21:54
 
 Dla mnie z tego opisu wyglada na zatarte wtryskiwacze . Czyli długie kręcenie i problemy z wkręceniem sie na obroty . Analiza spalin z przedstawionym wydrukiem wszystko nam powie .
 wilukce - 12-10-2012, 22:53
 
 
  	  | radek79 napisał/a: |  	  | aparat zapłonowy | 
 Podmieniałeś ?
 radek79 - 13-10-2012, 05:29
 
 
  	  | wilukce napisał/a: |  	  | radek79 napisał/a: aparat zapłonowy
 
 Podmieniałeś ?
 | 
 tak na sprawny i bez zmian
 swinks_UK - 13-10-2012, 12:56
 
 Przekaźnik od ecu jak pada to objawy są podobne. Długo kręci, odpala i po kilku sekundach obroty spadają do zgaśniecia. Ecu nie dostaje zasilanie.
 To objawia się brakiem charakterysteczno kliknięcia przekaźnika, brakiem błedów CE.
 radek79 - 13-10-2012, 13:33
 
 
  	  | swinks_UK napisał/a: |  	  | Przekaźnik od ecu | 
 a gdzie go znajdę
   swinks_UK - 13-10-2012, 19:04
 
 
  	  | radek79 napisał/a: |  	  |  	  | swinks_UK napisał/a: |  	  | Przekaźnik od ecu | 
 a gdzie go znajdę
   | 
 U ciebie? Nie wiem. Musiałbym rozbebeszyć twego Gala by się przekonać
   Nie twierdzę, że tu tkwi przyczyna, ale podobne objawy są gdy ecu szwankuje, np. uszkodzone zegary z prędkościomierzem
   Poza tym charakterystyczne cyknięcie przekaźnika od ecu po wyciągnięciu kluczyka (czasowe opóźnienie o kilka sekund) ze stacyjki może być tylko przypadłościa od vr4, wtedy moje rady są niewiele warte.
 diabelll - 13-10-2012, 19:12
 
 problem ciezki ..... a probowales bez przepustnicy odpalic ? ,wtryski raczej nie ,nie odpaliłby na zatartych zreszta mozna je rozebrac i zobaczyc ich budowa do skomplikowanych nie nalezy ,czujnik polozenia walka nie zaskakuje ? silniczek krokowy ?
 robertdg - 13-10-2012, 19:52
 
 14916 - relay engine control unit
 
 
   Hugo - 13-10-2012, 21:22
 
 
 Czyli tak ma być czy to nienormalne? Bo u mnie tak jest. 	  | swinks_UK napisał/a: |  	  | charakterystyczne cyknięcie przekaźnika od ecu po wyciągnięciu kluczyka (czasowe opóźnienie o kilka sekund) ze stacyjki może być tylko przypadłościa od vr4 | 
 swinks_UK - 13-10-2012, 21:59
 
 Cyknięcie to prawidłowy objaw, nie wiedziałem tylko, czy ten czasowy przekaźnik to typowe JDM, czy wszędzie.
 Owczar - 14-10-2012, 00:03
 
 
  	  | radek79 napisał/a: |  	  | sporadyczny błąd jaki się pojawił to chwilowe wypadanie zapłonów ,więcej błędów nie ma | 
 
 Na gazie odpala? Jeśli na LPG masz to samo to będzie pewność że to coś z układem WN. Ew czujnik wału.
 radek79 - 14-10-2012, 08:29
 
 
  	  | Owczar napisał/a: |  	  | Jeśli na LPG masz to samo to będzie pewność że to coś z układem WN. Ew czujnik wału. | 
 czujnik podmieniony , świece kable wn nowe ,
 
 |  | 
 |  |