To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Odpala i po chwili gaśnie

radek79 - 12-10-2012, 21:49
Temat postu: [EA5A/W 2.5] Odpala i po chwili gaśnie
temat padniętego gala już poruszyłem w swoim temacie gala ,może jak przed stawie szerszemu gronu to może ktoś coś podpowie ,bo mi pomysłów już brak
pierwszy symptom że jest coś nie tak to długie kręcenie rozrusznikiem żeby odpalił
drugie to przy ruszaniu raz się poddusił i jechał dalej bez problemu

teraz odpala po dłuższym kręceniu obroty wchodzą na 2500obr pochodzi tak z 20s i jak obroty zaczynają opadać to gaśnie i tak w koło ,silnik chodzi równo
jak odpali przy dodaniu gazu silnik dławi się z trudnością wchodzi na wyższe obroty
sporadyczny błąd jaki się pojawił to chwilowe wypadanie zapłonów ,więcej błędów nie ma
od strony mechanicznej sprawdzone wszystko ,czyli rozrząd ,rozpięty wydech ,wiązki dolot szczelny
od strony elektronicznej czujniki, przepływomierz , aparat zapłonowy, sondy ,świece,przewody wn wszystko sprawne
gal 2,5 z tipem 2002r

robertdg - 12-10-2012, 22:01

Wklej parametry pracy z tych możliwych 20sekund
radek79 - 12-10-2012, 22:15

Cytat:

Wklej parametry pracy z tych możliwych 20sekund

zobaczę czy auto da radę dojechać ,na pierwszym badaniu parametry rzeczywiste wyszły dobrze

deejay - 12-10-2012, 22:54

Dla mnie z tego opisu wyglada na zatarte wtryskiwacze . Czyli długie kręcenie i problemy z wkręceniem sie na obroty . Analiza spalin z przedstawionym wydrukiem wszystko nam powie .
wilukce - 12-10-2012, 23:53

radek79 napisał/a:
aparat zapłonowy

Podmieniałeś ?

radek79 - 13-10-2012, 06:29

wilukce napisał/a:
radek79 napisał/a:
aparat zapłonowy

Podmieniałeś ?

tak na sprawny i bez zmian

swinks_UK - 13-10-2012, 13:56

Przekaźnik od ecu jak pada to objawy są podobne. Długo kręci, odpala i po kilku sekundach obroty spadają do zgaśniecia. Ecu nie dostaje zasilanie.
To objawia się brakiem charakterysteczno kliknięcia przekaźnika, brakiem błedów CE.

radek79 - 13-10-2012, 14:33

swinks_UK napisał/a:
Przekaźnik od ecu

a gdzie go znajdę :?:

swinks_UK - 13-10-2012, 20:04

radek79 napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Przekaźnik od ecu

a gdzie go znajdę :?:

U ciebie? Nie wiem. Musiałbym rozbebeszyć twego Gala by się przekonać :wink:
Nie twierdzę, że tu tkwi przyczyna, ale podobne objawy są gdy ecu szwankuje, np. uszkodzone zegary z prędkościomierzem :mrgreen:
Poza tym charakterystyczne cyknięcie przekaźnika od ecu po wyciągnięciu kluczyka (czasowe opóźnienie o kilka sekund) ze stacyjki może być tylko przypadłościa od vr4, wtedy moje rady są niewiele warte.

diabelll - 13-10-2012, 20:12

problem ciezki ..... a probowales bez przepustnicy odpalic ? ,wtryski raczej nie ,nie odpaliłby na zatartych zreszta mozna je rozebrac i zobaczyc ich budowa do skomplikowanych nie nalezy ,czujnik polozenia walka nie zaskakuje ? silniczek krokowy ?
robertdg - 13-10-2012, 20:52

14916 - relay engine control unit


Hugo - 13-10-2012, 22:22

swinks_UK napisał/a:
charakterystyczne cyknięcie przekaźnika od ecu po wyciągnięciu kluczyka (czasowe opóźnienie o kilka sekund) ze stacyjki może być tylko przypadłościa od vr4
Czyli tak ma być czy to nienormalne? Bo u mnie tak jest.
swinks_UK - 13-10-2012, 22:59

Cyknięcie to prawidłowy objaw, nie wiedziałem tylko, czy ten czasowy przekaźnik to typowe JDM, czy wszędzie.
Owczar - 14-10-2012, 01:03

radek79 napisał/a:
sporadyczny błąd jaki się pojawił to chwilowe wypadanie zapłonów ,więcej błędów nie ma


Na gazie odpala? Jeśli na LPG masz to samo to będzie pewność że to coś z układem WN. Ew czujnik wału.

radek79 - 14-10-2012, 09:29

Owczar napisał/a:
Jeśli na LPG masz to samo to będzie pewność że to coś z układem WN. Ew czujnik wału.

czujnik podmieniony , świece kable wn nowe ,



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group