To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.9TD] buczenie i drgania przy 2 tyś obrotów

tomcio0200 - 13-10-2012, 19:51
Temat postu: [Cari 1.9TD] buczenie i drgania przy 2 tyś obrotów
Już nie mam siły byłem u 5 mechaników i żaden nie potrafił mi powiedzieć co autku jest.
- tłumik sprawdzony -sprawny- nigdzie nie dotyka
- poduszki sprawdzone -2 wymienione na belce pozostałe dobre
-wszystkie przewody sprawdzone dochodzące do turbiny
co jeszcze można sprawdzić- wymienić
Buczy mi auto na biegu jałowym przy 2 tyś obrotów jak i podczas jazdy. to samo dzieję się przy wciśniętym sprzęgle jak i puszczonym. podczas jazdy jest to bardziej odczuwalne buczy i trzęsie a co ciekawe słychać to tylko w środku co to może być.

[ Dodano: 14-10-2012, 21:43 ]
no to mi pomogliście :(

Anonymous - 15-10-2012, 07:54
Temat postu: BUCZENIE
...bardzo często takie buczenie powoduje napinacz paska wielorowkowego. Temat wałkowany wiele razy
tomcio0200 - 22-10-2012, 08:53

tylko że u mnie napinaczem jest alternator bo ponoć w cari bez klimatyzacji nie ma napinacza
wichura1 - 22-10-2012, 10:48

Zgadza się jest krótszy pasek, niż w wersji z klimą i alternator go napina. A nie buczą przypadkiem łożyska alternatora? Jeżeli nie, to może się niestety kończyć fatalna skrzynia biegów z Renault. Żeby sprawdzić musisz jechać na rolki w stacji diagnostycznej, lub podnieść przód samochodu podpierając go na wahaczach, odpalić wrzucić bieg i sprawdzać (nie na lewarkach tylko oprzeć porządnie, żeby samochód nie spadł w trakcie testów).
tomcio0200 - 28-10-2012, 20:24

dobra jak podniosę to co dalej czego szukać (słuchać) bo na luzie bez biegu jest to samo tzn. też buczy czy wciśnięte czy puszczone sprzęgło czy jadę czy stoję ......... ??
Ppiotr - 29-12-2012, 19:22

tomcio jak z twoim byczeniem dałeś radę ?
tomcio0200 - 05-01-2013, 13:52

Buczenie ustąpiło samo z siebie,ale pojawił sie problem z odpalaniem.
Ppiotr - 05-01-2013, 20:54

odpalenie to może być nie szczelny elektrozawór cieknie i pompa się zapowietrza lub świece najczęstsze przyczyny jak chodzi po odpaleniu dym czarny czy blu opisz coś
tomcio0200 - 06-01-2013, 15:08

odpalanie już zrobione 3 świece były spalone po wymianie kompletu problem znikł.
Powiedz mi co może być przyczyną zapalania się kontrolki check engine na wolnych obrotach po rozgrzaniu silnika jak przygazuje lub jadę to gaśnie i zapala się jak obroty spadną.?? pozdrawiam

Ppiotr - 06-01-2013, 17:25

też to miałem od wymiany zaworu, zawór reklamowałem sprawdzali i oddali mi drugi i dalej to samo nie wiem co to może być ale teraz już po ok 15-20tys cały czas się pali chyba że jadę równo nie ruszam pedałem gazu to gaśnie ale jak tylko drgnie pedał zapala się . Nie mam czasu aby odczytać błędy. Ale przyczyna może być złe ustawienie początkowego kąta wtrysku bo nigdy go nie ustawiałem a rozrząd wymieniałem 5 razy. Odczytaj błędy i napisz jakie masz. Odpala na dotyk jeśli chodzi o moc to 100 konne benzyny nie mam co robić więc nie chce mi się kombinować tym bardziej że jakiś czas temu ugotowałem silnik i jeżdżę do puki działa choć dużo autko przeżyło
PINO87 - 06-01-2013, 18:26

" Odpala na dotyk jeśli chodzi o moc to 100 konne benzyny nie mam co robić więc nie chce mi się kombinować"
- 100konna benzyna odjedzie ten śmieszny francuski silnik na każdym biegu nawet na wstecznym...

tomcio0200 - 06-01-2013, 19:43

więc może potencjometr do regulacji lub do wyczyszczenia ktoś gdzieś pisał że to może powodować zapalanie się kontrolki co o tym myślicie??
Ppiotr - 08-01-2013, 18:22

100 konną benzynę wciągam jak chcę, bo to było ogólnikowo powiedziane nie jechałem a jeździłem różnymi benzyniakami która ok 115 KM mnie by ścigneła i to nie jest opinia tylko moja ale każdej osoby która moją cari jechała i benzyniaka od 3 tysi idzie a mój diesel od 1000 obr jedzie
Natomiast zastanawiałem się nad potencjometrem ale nie miałem czasu się zabrać za to

PINO87 - 08-01-2013, 20:30

o czym ty mówisz kolego nie masz szans nawet z 90km motorem benzynowym 1.9td klekot renówki to dla mnie w ogóle nie ma sily jechać :P i ja jeżdzilem już nie jedną a o odjechaniu 100km silnika to ty w tym możesz tylko pomarzyć...
"idzie od 1000obr" może i dla ciebie to idzie ale tak na prawdę toi zwyczajnie zamula

tomcio0200 - 13-01-2013, 09:30

powiedzcie mi co może powodować zapalanie się kontrolki check engine na wolnych obrotach po dodaniu gazu gaśnie i zapala się jak obroty spadną. Poza tym samochód zachowuje się narmalnie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group