Outlander III Ogólne - Cena
androzek - 14-10-2012, 15:00 Temat postu: Cena Dziś zajrzałem na stronę Mitsu - rozsądny wybór MIII to intense plus - cena 130.000 za benzynę i 160.000 za dizla. Jednym słowem za dizla dać tyle ile za BMW to przegięcie. Czy beznyna jest warta grzechu nie wiem...Celowo nie ustosunkowuję się do wyglądu,trzeba go zobaczyć na żywca.
Muciek - 14-10-2012, 18:34
Dzisiaj widziałem go na żywo i muszę przyznać, że szału nie robi i glonojad wygląda duuużo lepiej, do tego jego cena... Coś Mitsubishi nie poleciało tym razem w tą stronę w którą powinno. Fakt, że jest już bardziej cywilizowanym autem jeśli chodzi o wyposażenie, ale wciąż to nie to. W cenie diesla Instyle Navi w automacie można spokojnie dostać dobrze wyposażone BMW X3...
Trik - 14-10-2012, 18:42
Co do silników. (info z salonu)
Bezyna jest na jednym właku i ze zmiennymi fazami na zaworach wydechowych i dolotowych.
Kaszlak (silnik konstrukcji MMC) jest bez MIVEC-u (zmiennych faz) na CR.
Na pewno jest ciszej niż w glonojadzie. Podobno, charakterystyka zawieszenia bardziej (niż w glonojadzie) zbliżona do Lancerowej. Masa własna o ok 150kg mniejsza (w zalezności od wersji) od glonojada. CVT całkiem oszczędnie wypadał w jeździe miejskiej (Białystok - wersja NAVI) ok. 9-10L/100km.
regon - 14-10-2012, 19:25
Wygląda o wiele lepiej od glonojada, na szczęście powrócili do normalnego przodu. W środku wygląda ok, może za bardzo błyszczący plastik wokół nawigacji ale i to ujdzie. Szkoda tylnej ławeczki. Silnik ciszej pracuje w porównaniu z poprzednikiem. Muszę go jeszcze parę razy zobaczyć, może w przyszłości wymienię na niego?
rezon - 15-10-2012, 00:08
zanim kupicie poczytajcie wątek o sprzęgle do kaszlaka ASX'a http://forum.mitsumaniaki...1115633#1115633 . Brak zamienników = "diamentowe" sprzęgło w cenie 25% samochodu . Nie ważne kto zawinił - czy klient, czy fabryka - ale 20kzł za sprzęgło czy 800zł za jedną tarczę to nie tylko wg mnie przegięcie .
Trik - 15-10-2012, 01:00
rezon, BTW. Tylny lewy pas bezpieczeństwa bez napinacza piro. do Lancera sedana w ASiO 1194pln/szt. (bez rabatu). Bądź tu mądry i pisz wiersze. EOT
mitsu00 - 15-10-2012, 19:49
Trik napisał/a: | rezon, BTW. Tylny lewy pas bezpieczeństwa bez napinacza piro. do Lancera sedana w ASiO 1194pln/szt. (bez rabatu). Bądź tu mądry i pisz wiersze. EOT | Czyzby dzial marketngowy MMC Polska chcial sobie zrekompensowac spadajaca sprezedaz Mitsubishi absurdalnymi cenami czesci zamiennych?
Jak to bylo? Pierwsze auto sprzedaje sprzedawca, a nastepne warsztat/serwis?
krzychu - 16-10-2012, 10:35
mitsu00 napisał/a: | Pierwsze auto sprzedaje sprzedawca, a nastepne warsztat/serwis? |
W kontekście tego wątku nabiera całkiem innego znaczenia
emil_d - 16-10-2012, 13:15
Witam,
Widziałem dzisiaj Outka III na ulicy w tym "rdzawym" kolorze i muszę przyznać, że o ile na zdjęciach mi się nie podobał o tyle na żywo robi dużo bardziej pozytywne wrażenie
jurekschroda - 16-10-2012, 15:06
To się zgadza - na żywo o wiele lepiej niż na zdjęciach. Zwłaszcza przód. Zresztą tył na żywo też niczego sobie, zwłaszcza w czarnym kolorze.
Jest trochę niższy niż OII, więc sprawia wrażenie dłuższego. Trochę szkoda tylko tych zegarów w tubach...
tomekrvf - 16-10-2012, 23:22
rezon napisał/a: | ale 20kzł za sprzęgło |
Sprzęgło + dwumas kosztuje 13000PLN. Nie wiem skąd gość od zjaranego sprzęgła wziął 20 kPLN. Samo sprzęgło 1200PLN więc da się przeżyć.
krzychu - 17-10-2012, 07:43
Wczoraj go widziałem w centrum handlowym... Jak dla mnie nie wygląda inaczej niż na zdjęciach. Ja nie zmieniłem zdania. Za to moja druga połówka: "O jaki ładny misio pisio taki fajny..... kobiecy"...
rezon - 17-10-2012, 09:25
tomekrvf napisał/a: | Sprzęgło + dwumas kosztuje 13000PLN. Nie wiem skąd gość od zjaranego sprzęgła wziął 20 kPLN. Samo sprzęgło 1200PLN więc da się przeżyć. | 13kzł to też mocne przegięcie, tylko trochę mniejsze. Jak wymieniasz z powodu zużycia to samej tarczy sprzęgła nie wymieniasz tylko kpl - z łożyskiem wyciskowym (może ono kosztuje 7kzł ?). Przynajmniej ja tak robiłem w Outku. Na siłę można byłoby dwumas założyć, ale tylko po to aby wymienić go za 20kkm. Przy spalonym sprzęgle można by go pewnie zostawić, wtedy 1200zł daje się faktycznie przeżyć - to nawet niska cena. ale 11800 za dwumasę - pewnie wysadzana diamentami
mike24 - 18-10-2012, 12:11
dzisiaj oglądałem oddając moją dwójkę do pierwszego serwisu po 20k... dla mnie pojazd o klasę wyżej w kwestii wykonania
wygląd mi odpowiada i podoba mi się bardzo powrót do małej średnicy obręczy w standardzie... nie wiem czy wszystkie tak mają, ale duże balony zawsze pasowały mi bardziej niż mniejsze
a propos zostawiłem nawet w ASO ogłoszenie, że chętnie zamienię się z kimś na 17 a nawet 16
Trik - 18-10-2012, 17:35
Od Intense plus w standardzie są 18".
|
|
|