Space Star Ogólne - [MSS GDI] moduł komfortu
maniak30 - 17-10-2012, 20:55 Temat postu: [MSS GDI] moduł komfortu witam.
Znalazłem coś takigo http://www.cubeelectronics.com/komfort.php
planuje się pobawić z zamontowaniem tego modułu i tu mam pytanie czy ktoś z Was już coś takiego montował
zaqos - 28-10-2012, 08:41
Jeśli się zdecydujesz, daj znać jak Ci poszło i zamieść oczywiście tutoriala z fotkami .
RaVciO - 28-10-2012, 15:06
Spoko, ale ten myk z 3-krotnym pyknięciem kierunkowskazu przy wyprzedzaniu to porażka. Kierunkowskaz ma informować pozostałych uczestników ruchu o moim zamiarze, a nie pyknąć sobie 3 razy bo tak jest bardziej cool....
mateuszvs - 03-11-2012, 10:22
RaVciO uważam że trochę przesadzasz mam styczność z potrójnym kierunkiem w audi a4 rodziców i uważam że jest to fajna sprawa i brakuje mi tego w miśku. A skoro Niemcy wprowadzili to do swoich samochodów to chyba oznacza że nie wpływa to negatywnie na percepcje innych kierowców
RaVciO - 03-11-2012, 12:03
Może i fajna sprawa, jednak według mnie nic poza tym. Ile czasu trwa to potrójne mignięcie i w którym momencie wyprzedzania go używasz? Z moich obserwacji wynika, że wielu kierowców na naszych drogach przy wyprzedzaniu włącza kierunkowskaz w momencie, gdy już skręca kierownicę by zmienić pas, czyli według mnie za późno. (pomijam już fakt, że trafiają się tacy, którzy oszczędzają żarówki i wcale nie używają kierunkowskazów przy wyprzedzaniu). Kierunkowskazem powinno się sygnalizować zamiar wykonania wyprzedzania a nie fakt, że już jestem w trakcie...
Kierunkowskaz sobie pyknie 3 razy i się wyłączy, a z jakiego powodu przeszkadza ludziom, że popyka sobie dłużej? Jak masz sprawny przełącznik to po skręceniu kierownicy w drugą stronę też się wyłączy...
Nie neguję pomysłu montowania modułu komfortu, fajnie, że kolega chce poprawiać swoje auto, po prostu nie rozumiem celowości jednej z jego funkcji.
mateuszvs - 03-11-2012, 12:31
Przy wyprzedzaniu akurat tego nie używam, bo mrugam kierunkiem do momentu, aż nie zaczynam powracać na swój pas. Wtedy zmieniam kierunek na prawy. Te potrójne mrygnięcia przydają się przy omijaniu różnych przeszkód, pieszych czy rowerzystów, gdzie trwa to sekundę. Ja akurat jestem typem kierowcy co używa zawsze kierunków, szczególnie w sytuacjach w.w. gdzie większość nawet nie zakomunikuje że mija np. pieszego.
Może właśnie nie chce im się przełączać kierunków? przy takim bajerze wystarczy tylko lekko musnąć przełącznik.
Wg mnie rzecz jak najbardziej przydatna.
Pozdrawiam
RaVciO - 03-11-2012, 15:24
Z tym omijaniem przeszkód jestem w stanie się zgodzić, że mogłoby się do tego nadać. Producent tego modułu jednak reklamuje, że jest to funkcja bardzo pomocna przy wyprzedzaniu i zmianie pasa ruchu...
ZEROSUPER - 13-11-2012, 18:47
Praktycznie wszystkie nowsze auta mają potrójne pyknięcie w standarcie.
|
|
|